• Hey iedereen,

    Ik werk bij dominos pizza als bakker en zit al een tijd in mn hoofd met een stuntactie.
    Het is een combinatie tussen Russisch roulette en pizza: italiaans roulette. Kennen jullie de ghost pepper? Dat is officieel de heetste peper op de wereld. Dus dacht ik dat we een peper konden doen op een stuk pizza, bedolven onderingrediënten naar keuze. Zo kan je met je vrienden kijken wie de peper eet en dan lachen als de persoon in kwestie huilend 3 liter melk drinkt.
    Wat vinden jullie van dit idee? Zou jij het gaan doen? Waarom wel of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:50 ]

    en?

    23.1% (6 stemmen)
     
    goed idee!

    53.8% (14 stemmen)
     
    nope

    23.1% (6 stemmen)
     
    wel leuk, maar ik zou hem zelf niet doen.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Dat zou wel echt een geniale actie zijn!
    Leuk toch x'D

    Edit - Nvm, aangezien t de heetste peper van de wereld is - volgens het internet - zou ik het toch maar niet doen x'D.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:43 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb genoeg mensen een Ghost Pepper voor de 'grap' zien eten om het niet te doen. Die peper is echt een hél om te eten, plus je darmen zijn er totaal niet blij mee en je kan de komende drie dagen op de wc doorbrengen.
    Nee, bedankt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zoi eerder zeggen een peper die wel erg pittig is maar niet dat je er last van hebt. Tenslotte betaal je wel aardig wat voor de pizza


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dat al niet eerder ergens gedaan? Het komt me zo bekend voor..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik snap het niet echt goed, maar zover ik het snap vind ik het een sneue actie. Ik zou het zelf nooit doen.


    26 - 02 - '16

    Ik zou voor een iets minder hete peper gaan misschien.
    Geen rode peper wel iets pittiger want Ghost Peper is echt erg, erg heet.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik zou voor een iets minder hete peper gaan misschien.
    Geen rode peper wel iets pittiger want Ghost Peper is echt erg, erg heet.


    Ghost peper kun je mensen gewoon niet aandoen. :')


    wat was dit ookalweer

    alotlaxolotls schreef:
    Hey iedereen,

    Ik werk bij dominos pizza als bakker en zit al een tijd in mn hoofd met een stuntactie.
    Het is een combinatie tussen Russisch roulette en pizza: italiaans roulette. Kennen jullie de ghost pepper? Dat is officieel de heetste peper op de wereld. Dus dacht ik dat we een peper konden doen op een stuk pizza, bedorven onderingrediënten naar keuze. Zo kan je met je vrienden kijken wie de peper eet en dan lachen als de persoon in kwestie huilend 3 liter melk drinkt.
    Wat vinden jullie van dit idee? Zou jij het gaan doen? Waarom wel of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Lijkt me een goede manier om de wereld van dominos pizza af te helpen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wat bedoel je?

    Oh, typefoutje ik bedoelde bedolven onder ingrediënten

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:47 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Ik zou eerlijk gezegd juist niet meer bij de Domino's gaan eten als iemand mij bedorven pizza met fucking hete chilipepers geeft terwijl ik een Margherita wilde. :'D

    Ik denk dat jullie misschien beter een iets klantvriendelijkere stunt bedenken die mensen ook echt grappig vinden en waardoor ze ook nog terug willen komen. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    alotlaxolotls schreef:
    Wat bedoel je?


    "Bedorven"
    Ik moest daar ook even bij nadenken.
    Bij bedorven denk ik aan eten dat overdatum is x'D.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Brownstone schreef:
    Ik zou eerlijk gezegd juist niet meer bij de Domino's gaan eten als iemand mij bedorven pizza met fucking hete chilipepers geeft terwijl ik een Margherita wilde. :'D

    Ik denk dat jullie misschien beter een iets klantvriendelijkere stunt bedenken die mensen ook echt grappig vinden en waardoor ze ook nog terug willen komen. :Y)


    Ik bedoelde bedolven, dus onder verse ingredienten een plakje peper


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Stel je voor dat een van die klanten toevallig allergisch is voor hete pepers. Dat zal de naam van de pizzeria niet veel goeds doen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het is ook optioneel -.-


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    alotlaxolotls schreef:
    (...)

    Ik bedoelde bedolven, dus onder verse ingredienten een plakje peper

    Maar dan nog, ik zou niet gauw terugkomen als mensen mij stiekem een enorm hete peper voeren, om eerlijk te zijn. Misschien is het beter om ze ietsje aangenamer te verrassen. (krul)

    Oh, wacht, dus de mensen weten dat een van hen een pizza met een peper in krijgt? Dan vind ik het wel een leuk idee, haha!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it