• Hey iedereen,

    Ik werk bij dominos pizza als bakker en zit al een tijd in mn hoofd met een stuntactie.
    Het is een combinatie tussen Russisch roulette en pizza: italiaans roulette. Kennen jullie de ghost pepper? Dat is officieel de heetste peper op de wereld. Dus dacht ik dat we een peper konden doen op een stuk pizza, bedolven onderingrediënten naar keuze. Zo kan je met je vrienden kijken wie de peper eet en dan lachen als de persoon in kwestie huilend 3 liter melk drinkt.
    Wat vinden jullie van dit idee? Zou jij het gaan doen? Waarom wel of niet?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:50 ]

    en?

    23.1% (6 stemmen)
     
    goed idee!

    53.8% (14 stemmen)
     
    nope

    23.1% (6 stemmen)
     
    wel leuk, maar ik zou hem zelf niet doen.


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Dat zou wel echt een geniale actie zijn!
    Leuk toch x'D

    Edit - Nvm, aangezien t de heetste peper van de wereld is - volgens het internet - zou ik het toch maar niet doen x'D.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:43 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Ik heb genoeg mensen een Ghost Pepper voor de 'grap' zien eten om het niet te doen. Die peper is echt een hél om te eten, plus je darmen zijn er totaal niet blij mee en je kan de komende drie dagen op de wc doorbrengen.
    Nee, bedankt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zoi eerder zeggen een peper die wel erg pittig is maar niet dat je er last van hebt. Tenslotte betaal je wel aardig wat voor de pizza


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Is dat al niet eerder ergens gedaan? Het komt me zo bekend voor..


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )