• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 12:15 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik keek naar Finn en zag dat hij net zijn mond wilde openen, waarschijnlijk om te zeggen dat hij het later wel zou doen, maar daar nam ik geen genoegen mee. 'Dat is een goed idee,' antwoordde ik droogjes voor Finn. Hij moest het niet opkroppen en het met Blaine bespreken. Ik drukte een kusje op Blaine's wang en pakte mijn toilettasje mee. 'Zullen wij ondertussen even naar de kantine gaan om wat eten en drinken te halen?' vroeg ik aan Santana, zonder op antwoord te wachten sleurde ik haar gewoon mee. Ik zou later wel mijn haren en zo doen, daarom had ik mijn toilettasje bij me. Niemand zag er goed uit in het ziekenhuis, dus waarom ik wel?

    Finn Hudson

    Ik wilde net mijn mond openen om te weigeren, aangezien ik er niet zo van hield om mijn problemen zo op tafel te gooien. Ook al wisten Kurt en Santana het al, maar voordat ik dat kon doen antwoordde Kurt al iets voor mij, waarna hij Santana meesleurde naar de kantine. Ik zuchtte en keek naar Emily, die tevreden bij Blaine lag. Ik wist niet of Kurt het al gezegd had over Bella, of dat ze het zelf al verteld had. 'Het is over tussen Bella en mij.' gaf ik toe aan Blaine. 'Ze is vreemd gegaan.' zei ik zuchtend, ik voelde meteen de pijn weer opkomen. Ik was even afgeleid, maar nu kwam het weer terug. Ik moest me groot houden, want ik wilde gewoon niet huilen. Ik moest sterk zijn voor Emily, ik was haar vader. 'Het is allemaal gewoon zo moeilijk, ik moet nu in mijn eentje voor Emily zorgen omdat Rachel ontvoerd is. Ze werd om de seconde wakker vannacht omdat ze haar moeder mist en dat met Bella zit me natuurlijk al helemaal niet lekker, aangezien ik al zo vaak bedrogen ben. Ik ben het gewoon zat, Blaine.' zei ik naar waarheid.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Kurt drukte een kusje op mijn wang en sleurde Santanna half mee naar de kantine. Ik glimlachte zwak om hun en keek nu Finn aan. Ik luisterde naar zijn verhaal en schok wel. Was Bella vreemdgegaan? Dus daarom deed ze raar en waarom deed ze dat? 'Finn' zeg ik meelevend en troostend. Het liefst wou ik hem een mannelijke knuffel geven, maar dat lukt dus niet, aangezien ik lag en Emily lag op mijn borst. Emily keek aandachtig rond en af en toe keek ze naar mij. Ik streelde haar liefdevol over haar hoofdje en dacht even na, voordat ik wat zei tegen Finn. 'Ik had al zo vermoedde dat er iets was tussen jullie, aangezien ze gister zo stil was en huilerig' beken ik eerlijk en kijk hem aan. 'Ik snap niet, waarom Bella dat doet. Het is niets voor haar. Weet je haar reden, waarom ze vreemd is gegaan?' vraag ik bezorgd en wenk dat hij moest gaan zitten, wat hij ook deed. 'Ik begrijp dat je het zat bent, Finn' zeg ik meelevend. 'En je hoeft dit niet alleen te doen. Kurt en ik zijn er voor je. Wij kunnen ook voor Emily zorgen, dalijk als je naar school gaat, kan ze hier blijven bij ons en wij zorgen wel voor haar. Mijn punt is je bent niet alleen' zeg ik troostend en lief. Ik kijk hem meelevend aan en bezorgd. 'Ik ben er voor je' zeg ik gemeend en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Ik weet eigenlijk helemaal niks, ze vertelde het gisteren toen Kurt ging douchen en jij nog niet wakker was. Ik wilde het gewoon allemaal niet meer weten en maakte het uit met haar.' verzuchtte ik. 'En dat is lief van jullie, maar je bent gewond, Blaine. Ik zie dat je pijn hebt, denk je zeker dat je kunt rusten met Emily erbij?' vroeg ik bezorgd. Ik wilde hun niet opzadelen met Emily, ook al waren ze gek op haar. Maar Blaine was gewond en daarom maakte ik me zorgen om hem. 'En dank je, het voelt in ieder geval al een stuk beter nu.' zei ik opgelucht, ook al voelde ik me nog miserabel vanwege Bella. Ik hou echt van haar, waarom deed ze dit? Ik dacht echt dat ze anders was dan al die andere meisjes. Ik had me zo in haar vergist. Ik was gewoon even verward en wist het allemaal even niet meer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:19 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Finn, maak je geen zorgen om mij. Ik zou geweldig vinden als ze hier bleef en Kurt is er ook nog. Die kan haar verzorgen en alles. Je kan moeilijk met een baby naar school' zeg ik zwak glimlachend. 'Emily zal heus wel naar haar zin hebbeb. Toch prinsesje' zeg ik tegen Finn, waarnaar ik het tegen Emily zeg. Ze kirde en keek aandachtig rond. Ze pakte mijn krullen vast en gelukkig trok ze niet. 'Wat heeft iedereen toch met mijn krullen?' grapte ik lachend. Emily speelde zachtjes met mijn krullen, waardoor ik moest lachen. 'Trouwens dan maak ze me weer vrolijk, aangezien ik snauwend tegen Kurt ben en dat wil ik niet' zeg ik zuchtend

    (Ik ga eten. Ik weet niet of ik terug kom. Zo niet, hopelijk kom ik in de avond online (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Oké, is goed. Maar alleen als je me belt als er iets is.' zei ik waarna ik vervolgens weer begon te lachen om Emily omdat ze met Blaine's krullen aan het spelen was. Ik had gelukkig al heel veel spullen bij me, dus ik hoefde niet naar huis om spullen op te halen. En in het ziekenhuis zouden ze ongetwijfeld nog bedjes over hebben, dus daar zat ik ook niet over in. 'Hij neemt het je vast niet kwalijk, het is niet niks wat er gisteren gebeurt is. Ik wilde alleen dat ik er ook bij was, misschien als we samen waren was dit allemaal niet gebeurt.' verzuchtte ik.

    [Oké dan, eetsmakelijk! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dan had je volgens mij ook een kogel door je heen gekregen' zeg ik zuchtend en bezorgd. Dat wou ik niet op me geweten hebben. 'Finn, het is oké. Ik ben tenminste blij dat niemand anders gewond is geraakt' zeg ik zwak glimlachend. 'Trouwens wij tweeën konden toch niets doen. Ze hielden met zijn vieren mij vast en twee jongens hielden een pistool voor me neus. Waar de leider en nog een jongen met Rachel bezig waren. Ik kon niets doen en ik was al in mijn arm geschoten, dus ik kon echt niets doen' verzucht ik. 'Ik bel je, als er iets is. Maak je geen zorgen, Finn. Je weet dat we goed op haar passen en ik krijg mijn rust' zeg ik glimlachend en aai lief over Emily's wangetje, waardoor ze kirde van vrolijkheid.

    (Dit is mijn laatste post voor deze middag. XD Ik denk wel dat ik in de avond kom. (: Nu ga ik inpakken en mijn moeder helpen en andere dingen doen. XD Dus ik zie je vanavond! ^^ )


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte, omdat ik wist dat hij gelijk had. 'Wat een laffards zijn het.' verzuchtte ik een beetje boos, ik was echt boos op die gasten. Moesten ze zo nodig Blaine door zijn arm schieten? Hij had verdomme wel dood kunnen zijn en wat moesten ze zo nodig met Rachel? Ik knikte uiteindelijk maar en keek op de klok, het was al bijna school tijd. Ik zette de Maxi-cosi bij Blaine op bed zodat hij Emily er gemakkelijk in kan doen als hij zelf moe is of wilt slapen. 'Als er iets is kun je me bellen en sta ik hier binnen vijf minuten.' zei ik gemeend waarna ik Blaine voorzichtig een mannelijk knuffel gaf en daarna Emily pakte en haar stevig knuffelde. 'Papa komt jou vanmiddag weer ophalen, liefje.' zei ik terwijl ik een kus op haar voorhoofd drukte. Ze trok een pruillipje waardoor ik een steek door mijn hart voelde. Rachel was ook niet meer terug gekomen, dus ik vermoedde dat ze bang was dat ik ook niet meer terug kwam. 'Vanmiddag kom ik jou ophalen en gaan we langs opa en oma. Nu mag je bij je favoriete ooms blijven.' grinnikte ik, maar Emily begon te huilen. Ik legde haar op Blaine's borst. 'Ze stopt wel met huilen als ik eenmaal weg ben.' zei ik, ik wist zeker dat ze helemaal op zou vrolijken als ze bij Blaine was. 'Alle spullen zitten in de tas.' zei ik terwijl ik wees naar de tas die op de stoel stond. 'Ik zie jullie vanmiddag dan wel.' zei ik waarna ik snel weg liep, het was moeilijk om Emily te laten huilen, maar het moest wel. En gelukkig was ze in goede handen. Ik kwam Kurt en Santana tegen die nog op de gang stonden. 'Dus Lopez, ga je mee naar school?' vroeg ik waarna ik naar Kurt keek. 'Emily blijft een middagje bij jullie.' deelde ik mee waarna hij meteen glimlachte. 'Yes!' lachte hij vrolijk waarna hij Santana omhelsde en naar de toiletten liep.

    Kurt Hummel

    Ik was zo blij dat we op Emily mochten passen, ik liep naar de toiletten om mijn haren mooi in model te brengen en mijn crème op te brengen. Ik was al een stuk vrolijker aangezien Emily bij ons was, en ik wist dat Blaine hetzelfde dacht. Toen ik klaar was liep ik naar de kantine om twee broodjes gezond te halen, een fruitsalade en twee smoothies en rekende ik af, waarna ik naar Blaine liep. 'Ik heb eten voor ons.' zei ik waarna ik alles netjes neerzette op het nachtkastje en snel een grote slok smoothie nam en ging naast Blaine op bed liggen en legde Emily tussen ons in. Ik glimlachte, omdat we nu samen een gezinnetje leken. Emily werd al rustiger en werd alweer wat vrolijker.

    [Oké, hopelijk tot vanavond!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Ofcourse' grinnik ik.
    Ik loop met Finn mee, en stop mijn Iphone weer in mijn zak..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik liep samen met Santana naar de auto, en toen ze plaats genomen had reed ik richting school. 'Dus, heb je nog lekker geslapen?' vroeg ik uit interesse aan haar. Het was voor mij best een lange nacht, maar gelukkig was het echt een opluchting dat Emily bij Blaine en Kurt mocht blijven.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Best wel' lach ik.
    'Jij?'


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Niet geweldig, Em bleef maar huilen en aangezien Rachel ontvoert is en er niemand thuis is ben ik degene die er telkens uit moet. Maar gelukkig is ze even weg zodat ik even kan bij slapen op school.' grapte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik.
    'Als ik ooit kinderen neem, mag mijn man er lekker uit' grijns ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Wat ben jij gemeen, zeg!' zei ik lachend waarna ik haar onder het rijden door een plagend duwtje tegen haar schouder gaf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik.
    'Ben ik niet, ik doe slim en ben lekker lui' grijns ik...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Vast,' grinnikte ik waarna hij verder reed naar school en daar mijn auto parkeerde. We waren aan de vroege kant en er was nog niemand. 'Maar volgens mij ben je stiekem ook heel erg lief van binnen en zou je jouw toekomstige man dat niet aan doen.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.