• Omdat ik in een lekker duistere stemming ben, momenteel - wilde ik graag een nieuw verhaal beginnen. Ik schrijf het al voor mezelf, maar als er hier ook interesse naar is zal ik hem ook op quizlet zetten.

    How it all began
    Na de moeilijke scheiding van zijn ouders trekt Ayden in bij zijn grootvader. Zowel zijn vader als moeder kunnen niets met de gesloten tiener en besluiten hem daarom te dumpen in het oude huis waarin zijn grootvader, Grayson, verblijft. Ayden is dol op het excentrieke huis en legt al snel contact met Evermore - het meisje dat iedere keer binnenvalt wanneer hij in een depressie beland. Zijn band met het huis en het meisje zijn alles behalve gezond en wanneer hij achter het gruwelijke verleden komt blijkt alles minder normaal dan hij ooit had durven te denken.

    Ik laat verder niets los. Het bevat fantasie, een vleugje psychopatische gedachten, depressie, mindfuckerig plot, lustige romantiek en nog wel meer.


    Imagination is more important than knowledge

    Hm ..., gewoon doen. Ik hou je niet tegen. *^^*


    Life is full of fake people

    ik zou het doen



    Zo :}


    Imagination is more important than knowledge

    het is echt heel erg leuk!!!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."