• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Ik ben de inleiding aan het herschrijven c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    Tot vanavond, Naomi!

    En Amy, iedereen is al op de hoogte van die vieze vluggertjes van jou en Jetro =S x'D

    Ssssst, Claire. Je zou het stilhouden! Fernando weet nog van niets.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Elke zaterdag na m'n werk. ;$

    Nou, omdat ik je zo ardig vind, zal ik niks tegen Nando zeggen

    Als de ouders van (...) omkomen bij een brand weten ze snel (...) te redden als baby en aan de weerwolf jagers mee te geven omdat zij geen weerwolf is, en niets met de eeuwige strijd tussen mens en weerwolf te maken heeft. Ze groeit op bij de familie Argent, tevens weerwolf jagers en wordt zo vriendinnen met Allison Argent.
    Het schooljaar begint weer wat voor (...) betekent dat ze weer naar een nieuwe school moeten, omdat ze net weer terug naar Californië zijn verhuist. Daar ontmoet Allison al snel de mysterieuze Scott McCall tevens weerwolf zonder dat (...) en Allison er vanaf weten wat niet al te lang meer duurt.
    De nieuwe alpha weerwolf Derek Hale is de enigste overlevende samen met zijn oom Peter Hale van de grote brand en was als klein jongetje al beschermend over (...) en denkt nu dat ze niet meer leeft, tot dat hij haar weer tegen komt in het bos en ze is opgeroeid als een mooie jong volwassen vrouw en Derek haar de waarheid wilt vertellen over haar familie en verleden, en misschien kan hij eindelijk begrijpen wat liefde betekent.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ah gat, hebben we die vanpersbal ook weer. Maar goed. I understand. I understand. Huntelaar en Van Persie. Net zoals Robben en Sneijder. (A)


    Chaos is a ladder.

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:27 ]

    -

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:28 ]

    Vampires schreef:
    Ah gat, hebben we die vanpersbal ook weer. Maar goed. I understand. I understand. Huntelaar en Van Persie. Net zoals Robben en Sneijder. (A)

    Hahahaha I'm sorry, honey! ;$

    Ohh kanniet wachten op de wedstrijd van morgen!!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahahaha I'm sorry, honey! ;$

    Ohh kanniet wachten op de wedstrijd van morgen!!

    Ik oooook, omy. Ik ga hem denk ik op de pc kijken en live verslag doen, haahahah. Wrs willen mn pa en ma het toch niet zien.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahahaha I'm sorry, honey! ;$

    Ohh kanniet wachten op de wedstrijd van morgen!!

    Ik dacht eerst: wat voor wedstrijd, maar nu valt het kwartje haha
    België - Nederland
    Komt ie op SBS 6 ?? Want als dat zo is, dan kan ik de wedstrijd niet zien

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:25 ]

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik oooook, omy. Ik ga hem denk ik op de pc kijken en live verslag doen, haahahah. Wrs willen mn pa en ma het toch niet zien.

    Yesyesyes! Eindelijk weer een wedstrijd om het topic ondertussen mee vol te spammen! ;PP


    ars moriendi

    Deze laptop gaat echt snel leeg zeg

    Nieve schreef:
    Elke zaterdag na m'n werk. ;$

    Jetro? Serieus, Jetro? This can't be serious.


    Chaos is a ladder.

    Op welke zender komt die wedstrijd van morgen ??

    Vampires schreef:
    (...)
    Jetro? Serieus, Jetro? This can't be serious.

    HAHAHHAH IS GRAPJE. Echt, serieus, hij is zo lelijk, dat hij bijna knap te noemen is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.