• Ik vertrek vrijdag op vakantie en ik ben nog op zoek naar 1 of 2 leuke e-books, de rest van mijn keuze ligt al vast, maar ik weet niet goed welke boeken ik kan kiezen, en ik sta altijd open voor nieuwe dingen.

    Wat ik graag lees:
    Romantiek, waargebeurd, spannend (maar ook weer niet te eng :')), fantasy,... een beetje vanalles eigenlijk (:

    Nicholas Sparks zit al tussen mijn lijstje, dus die hoef je niet meer te vermelden.
    Alvast bedankt ^^

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:33 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    The Hunger Games zijn altijd leuk, maar ik weet niet of je die al gelezen hebt, Pretty Little Liars...
    Oh, en GONE, maar daar zijn meerdere delen van dus dan moet je wel even goed kijken (:

    x


    I live my life and you can´t stop me anyway.

    THG heb ik al, maar ik heb nu PLL, de eerste twee boeken gekozen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Interview with the Vampire, The Hobbit en Shutter Island vind ik altijd heel leuk (;


    Caution first, always.

    Smaug schreef:
    Interview with the Vampire, The Hobbit en Shutter Island vind ik altijd heel leuk (;


    LotR is niet zo mijn ding, maar de anderen zal ik onthouden voor de volgende keer (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb laatst ook alle pll boeken gelezen, en je moet ze echt niet met de serie vergelijken, dat is alleen maar verwarrend. Ze zijn wel heel leuk om te lezen, maar het is heel aders.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    De Trylle Trilogy van Amanda Hocking. Ik weet niet of die er als e-books zijn, kan je ook alleen maar in het Engels lezen, maar de boeken zijn geweldig!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    De Trylle Trilogy van Amanda Hocking. Ik weet niet of die er als e-books zijn, kan je ook alleen maar in het Engels lezen, maar de boeken zijn geweldig!


    Waarover gaan die?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg E-books ;-;

    Probeer Agatha Christie of Oscar Wilde's 'Dorian Gray'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BLUNDERBUSS schreef:
    Omg E-books ;-;

    Probeer Agatha Christie of Oscar Wilde's 'Dorian Gray'.


    Het is wat goedkoper dan gewone boeken, en het neemt minder plaats in beslag, dus ik kan er meer meenemen :')
    En ik zal ze eens opzoeken ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ken je de eragon serie? die zijn zo verschrikkelijk leuk! ik ben nu met het laatste boek bezig en ik kan echt niet stoppen met lezen.het is een fantasie, en het gaat over een jongen die een drakenei vind. het ei komt voor hem uit en dan is hij een drakenrijder. en in de volgende boeken komt hij er ook achter wie zijn ouders waren en zo. want dat heeft hij nooit geweten. en hij word verliefd. en er gebeuren nog honderden dingen.
    boek1: eragon
    boek2: oudste
    boek3: brisingr
    boek4: erfenis
    de schijver is christopher paolini
    DIE BOEKEN ZIJN ECHT AWESOME


    Never give up and keep dreaming ,stay strong and do what is the best dor everybody else

    Nayade schreef:
    (...)

    Het is wat goedkoper dan gewone boeken, en het neemt minder plaats in beslag, dus ik kan er meer meenemen :')
    En ik zal ze eens opzoeken ^-^


    But I like teh feelings of paper!

    Alles over de Drenai van David Gemell is cewl. Also, als je zin hebt in fantasy verhalen die zo slecht zijn dat ze lachwekkend zijn: Het zwaard der waarheid. De enige boekenserie die ik ken waarin in alle 12 de boeken iemand bijna wordt verkracht en op het laatste moment wordt gered. Srsly, die schrijver is raar.

    Verder nog path of shadow trilogie over Kylar Stern, boeken van Terry Pratchet, Eragon was wel leuk...

    Behalve dat weet ik niks. Ik vind alle fantasy boeken leuk, hoe slecht ze eigenlijk ook zijn xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    But I like teh feelings of paper!

    Alles over de Drenai van David Gemell is cewl. Also, als je zin hebt in fantasy verhalen die zo slecht zijn dat ze lachwekkend zijn: Het zwaard der waarheid. De enige boekenserie die ik ken waarin in alle 12 de boeken iemand bijna wordt verkracht en op het laatste moment wordt gered. Srsly, die schrijver is raar.

    Verder nog path of shadow trilogie over Kylar Stern, boeken van Terry Pratchet, Eragon was wel leuk...

    Behalve dat weet ik niks. Ik vind alle fantasy boeken leuk, hoe slecht ze eigenlijk ook zijn xD


    Ik vind echt boeken ook veel leuker, maar ja :')

    En ik zal eens zoeken ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Qua fantasy raad ik Temeraire aan. Het is een draak die in de periode van de 19e eeuw leeft in de periode van Napoleon Bonaparte, maar draken worden gebruikt om te vechten, dus is het een spannend, oorlog-fantasy boek. I love it! Ik heb geen idee of ze dat in e-Books hebben, maar ik gok van wel. :'D

    Halo van Alexandra Adornetto vond ik ook een geweldig boek. Die gaat over engelen, me gusta. (Hades is het vervolg en heb ik nog niet te pakken gekregen. D: )

    De reeks van Fallen (Lauren Kate) vond ik ook wel leuk, geen idee of je die al gelezen hebt. Fantasy. :'D

    De serie van Wings (boek 2 Spells, 3 Illusions, 4 Destiny bij Aprilynne Pike) vond ik ook best leuk om te lezen.

    Heartbeat van Maggie Stiefvater (lol) lijkt me ook wel een geweldig boek. Die is ook iets met fantasie, maar die heb ik stiekem nog niet gelezen. :W


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Dank je voor de leuke tips ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Waarover gaan die?


    Een meisje dat uiteindelijk een soort van 'trol' blijkt te zijn, een prinses in een heel andere wereld. Heel interessant fantasyboek, echt geweldig. Het is nogal moeilijk uit te leggen, maar het is het eerste fantasyboek dat me echt boeide. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.