• Ik ben op zoek naar goede in correct Nederlands (of Engels) geschreven stories met onbekende personen. Mijn voorkeur gaat uit naar romantiek, drama, historische, futuristische en originele verhalen.

    Dus schrijf jij aan een storie maar heb je nog weinig abo's? Drop 'm hier en ik neem een kijkje.

    GEEN FANFICTIONS A.U.B.




    Letitia Bennett is opgegroeid in Spanje. Ze heeft altijd vrijheid gekend en ze leerde op te komen voor haar eigen mening. Ze heeft geleerd om keuzes voor zichzelf te maken. Maar wanneer haar moeder en broer omkomen bij een bosbrand die hun kleine villa aan de kust volledig verwoest eist haar grootmoeder haar en haar zusje op. Haar vader wordt vermist op zee en haar grootmoeder verafschuwd de twee meisjes. Losgeslagen zielen zijn het. Ze stuurt Letitia naar een kostschool in de buurt van Londen om te voorkomen dat haar reputatie zonder smet blijft. Fiona is makkelijker te temmen en blijft achter op het landgoed van Oxford. Op Dowd kan Letitia haar draai niet vinden en ze voelt zich eenzaam. Ze geniet van de tekenlessen en ook de andere lessen doen haar deugd. Ze wil graag haar horizon verbreden hoewel dat best moeilijk is. Ondertussen verlangt ze hevig naar Spanje en naar vrijheid.Ze mist de zee en het strand. Dan leert ze Delicia kennen. Delicia is een aardig meisje en 's nachts betrapt ze haar wanneer ze door de gangen van Dowd sluipt. Delicia neemt haar mee naar de zigeuners. Letitia vind haar vrijheid en plezier. Ze leert de bittere Robyn kennen en de mysterieuze Ravi. Maar ze zit gevangen in haar eigen wereld. Haar kooi van pracht en praal. Is ze in staat om te ontsnappen? En is alles wel wat het lijkt?


    - Amoris productions
    - Geen standaard roman
    - 14+
    - Aanklikbaar plaatje



    En ik zou het lief vinden als je ook een kijkje nam bij deze storie van een goede vriendin! Plaatje is aanklikbaar.


    Futuristisch. Romantiek. Drama. Orgineel.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:12 ]


    Chasing goals.

    I just killed my boyfriend (72 hoofdstukken, afgelopen) en het vervolg I just killed myself. Het zijn Nederlandse thrillers met onbekende personen, wat romantiek, drama en veel cliffhangers.




    I just killed my boyfriend gaat over Anna, een meisje dat op een doodgewone dag besluit om haar vriend te vermoorden. Ze vlucht voor zijn familie, de politie, haar ouders, maar vooral voor zichzelf. Hetgeen dat haar tot die gruwelijke daad heeft gedreven, zit nog altijd in haar...


    I just killed myself speelt zich af na de gebeurtenissen uit I just killed my boyfriend. Twee personen vluchten in het holst van de nacht naar het station om aan de politie te ontsnappen. Al snel blijkt echter dat de politie niet degene is voor wie ze bang moeten zijn. De echte vijand is veel dichterbij.


    En dan heb ik nog een heel kort verhaal met onbekende personen en drama dat los van de twee andere stories staat: Unhappy Ending.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:15 ]

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Ik heb meerdere stories die volgens mij wel aan je eisen voldoen. This is War (63 hoofdstukken) en Ladies, Bugs & Ladybugs (75 hoofdstukken) zijn beide een soort van romantische komedies en al afgelopen.

    Dancing in the Moonlight is nog bezig en bevat ook wat fantasyelementen.

    Tot slot heb ik nog Once upon a Time there were two Princes, een story met twee korte herschreven sprookjes.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:30 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    Symphony Of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevindt. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt na verloop van tijd dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een verhaal over onbekende personen, namelijk Writersblock.


    Liam Mayer is een zesendertig jarige Brit, vrijgezel en daarbovenop gedraagt hij zich nog eens arrogant ook. Duizenden fans verslinden zijn boeken en staan uren te wachten op een handtekening. Met zijn charmante glimlach kan hij veel vrouwen aan het zwijmelen brengen. Toch staat het geluk niet aan zijn kant, zijn vaste uitgeverij zet hem voor een hard ultimatum. Als hij aan het eind van het jaar geen nieuw goedverkopend boek geschreven heeft, zetten ze de samenwerking met hem definitief stop.
    Liam merkt dat de druk steeds groter wordt en de tijdslimiet belemmert zijn creativiteit. De grootste nachtmerrie van iedere schrijver dreigt waarheid te worden: een writersblock. Om dat te voorkomen besluit hij om het deze keer over een gans andere boeg te gooien. Hij maakt de meest impulsieve keuze ooit en zoekt een klooster op, hopend daar een verhaal te vinden. Alleen loopt het niet helemaal zoals verwacht.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 17:18 ]


    There will be beauty from pain.




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb er één, nog niet zo heel lang geleden begonnen.
    It's five to twelve, daling.
    Een uitleg kan ik niet geven want ik doe dit snel van op vakantie. ;D Maar ik hoop dat je een kijkje neemt!
    (flower)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:06 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.