• Iemand zijn reactie (waar ik volledig mee akkoord ga)
    are you for real? dear gaga. as I recall, you have a little song called ‘born this way’ that is to make people understand that it doesn’t matter what you look like, all that matters is who you are, yet here you are calling someone fat. I would call you a hypocrite but you probably didn’t write that song anyway.

I don’t understand why people feel the need to publicly say derogatory things about others to pry on their weaknesses. the only reason she said this is probably intimidation. I sincerely hope Adele takes out the VMA in all her categories purely because of gaga’s comments, and I’m not even particularly a fan of Adele. peace out.

Edit: Ik weet niet of dit echt is. Sommige zeggen dat mensen dit hebben gemaakt, andere zeggen dat ze het effectief gezegd hebben, maar niet in deze filmpjes.

[ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 12:01 ]

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

... Gaga that was mean.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Wel, ik vind ze geen van beide echt leuk. (als ik moet kiezen vind ik Adele beter en leuker) Maar dat was wel erg gemeen van Gaga, omg.

wth.

Aah fuck lady gaga, ze weet niet half hoe moeilijk dieeten is.

Hm. Is dit echt of hebben mensen dit maar gewoon gemaakt?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Fucking grof.
    Maar hey, ze hebben de tekst erop getypt? Wie zegt dat die uitspraken echt zijn?

Has no one told you she's not breathing?

Heeft ze dat echt gezegd? ;o

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Omg dat is idd écht grof O.O
    En degene die deze reactie heeft gegeven is echt wel slim en heeft volkomen gelijk! Vooral deze zinnen:
    'you have a little song called ‘born this way’ that is to make people understand that it doesn’t matter what you look like, all that matters is who you are, yet here you are calling someone fat.'

'I don’t understand why people feel the need to publicly say derogatory things about others to pry on their weaknesses.'

ik denk niet echt dat het echt is ;o

Shoganai i ne~

Tja ach, ik ben al blij dat Adele een grote bek heeft en iets terug durft te zeggen.
    Maar ik vind dit niet shockerend of zo. Zo veel mensen zeggen erge dingen over dikke (en dunne) mensen en dat wordt niet in de media besproken.

Today will be Girl's Day party with you~

Ik denk ook niet dat het legit is :-)

Oke, eerst zag ik gaga als een voorbeeld na born this way maar nu begin ik een hekel aanhaar te krijgen omdat Adele mijn role model is.

[ bericht aangepast op 7 aug 2011 - 16:47 ]

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Mayfly schreef:
    Wel, ik vind ze geen van beide echt leuk. (als ik moet kiezen vind ik Adele beter en leuker) Maar dat was wel erg gemeen van Gaga, omg.
    Idem. Ik weet ook niet of het echt is, maarja het kan wel uiteindelijk. Als je die ene dr commentaar leest kan het natuurlijk wel.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Als 't waar is, dan is ze heerlijk hypocriet bezig :'D

"I shut my eyes in order to see.'

Nee dit hebben mensen waarschijnlijk gwn gemaakt. Ik geloof niet dat Gaga zoiets durft te zeggen. Ik geloof het pas als ik het op beeld zie. Dit zijn gewoon plaatjes die mensen hebben gemaakt.

Als dat echt zo is, ja dan is het zeker grof.

Ik wil een tuin vol egels

Haha, die zag ik dus ook ergens op mijn dash daarnet :') Maar, Adele heeft wel gelijk. Zij kan vermageren, Gaga zal altijd lelijk blijven. no offence.

Olive