• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    [Ga bij de leraren klagen dat ze niet zonder elkaar kunnen]


    (dan help Ginny wel(a))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Onder één voorwaarde. Dat jij in iedergeval probeert aardig te doen, zelfs als de anderen het niet doen, dan negeer je ze maar' Zeg ik waarna ik de laatste hap uit mijn beker lepelde en die vervolgens aan een huiself gaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hoezo bij de leraren?}


    [ Omdat hij van de leraren zijn laatste waarschuwing heeft gehad en nu weg moet en als Fred mag blijven kan die moeilijke de orde helpen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moonly schreef:
    (...)

    (dan help Ginny wel(a))


    [ is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Juist..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'Onder één voorwaarde. Dat jij in iedergeval probeert aardig te doen, zelfs als de anderen het niet doen, dan negeer je ze maar' Zeg ik waarna ik de laatste hap uit mijn beker lepelde en die vervolgens aan een huiself gaf.

    Madison
    Ik keek hem gepijnigd aan.
    ''Negeren?! Ik kan dat niet negeren, ze dreigen!'' jammerde ik. ''Adelaine en Ginny weten het,'' flapte ik er uit. ''Dús dan weet je dat ook alvast, ze weten het en bedreigen me.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik knik en loop naar beneden. Mijn moeder komt meteen naar me toe en trekt een dikke trui over mijn hoofd. 'Mam? Het is eind september. Ik hoef nog geen trui aan.' zeg ik en ik probeer de trui uit te doen. 'Ik wil alleen kijken of hij past! Je groeit bijna net zo snel als Ron!' ik wurm me uit de trui en ga tussen Charlie en Tops in zitten. Ik kijk rond om te zien wie er allemaal konden komen. 'Wie gaat er vertellen?' vraag ik aan Fred en Adelaine.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Wat fijn dat iedereen het ook tegen mij zecht dan' zeg ik enigsins geiriteerd, 'Waar dreigen ze mee? En hoe weten ze het?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Sorry.. Ik dacht dat het niet heel belangrijk was. Maar ze zeggen dat als ik iemand iets aandoe, dat ze míj dan iets aandoen. Of zoiets.'' mompelde ik, en keek George aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Het zou niet heel belangrijk zijn als ze geen contact zouden hebben met de orde van de Fenix nee.' Voegde ik daar aantoe, 'Denk je dat ze zouden vertellen wie jij bent? Hebben ze daar reden toe?' Vraag ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''W-wat?'' ik knipperde verbaasd met mijn ogen. Toen ik het me een beetje realiseerde, vloekte ik.
    ''Nou, ik denk het wel, ja.'' mompelde ik. ''Ginny schold me uit, en-'' ik zuchtte. ''Niet belangrijk,'' mompelde ik.
    ''Waar zijn ze nu?'' vroeg ik toen, met een paniekerige ondertoon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley

    'Gezien niemand mijn verhaal van net heeft begrepen of leuk vond, moet een van jullie het maar doen' zeg ik en laat mijn blik even rond gaan. 'Trouwens ik heb ook geen idee waar we moeten beginnen' voeg ik eraan toe en ga ergens zitten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Ik hoop niet waar ik denk dat ze zijn' Andwoorde ik terwijl ik over mijn voorhooft wreef, waarschijnlijk zou ik deze hooftpijn nog wel even blijven houden. 'Weet Fred het?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Weet ik niet..'' zuchtte ik. ''Waarschijnlijk wel, aangezien hij de laatste tijd best veel omgaat met Adelaine en Ginny,'' zei ik.
    ''Wat gaan ze doen, George? Als de Orde het weet?'' vroeg ik zachtjes, en keek hem een tikkeltje angstig aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Fijn, blijkbaar kan er bij mijn eigen broer geen mededeling af van bijvoorbeeld: "Hey, george wist je dat je vriendin een dooddoener is of de dochter van voldermord" Iedereen verzwijgt dingen voor me en blijkbaar is mijn broer nu bij de Orde om ze te waarschuwen voor mijn vriendin. 'Ik heb geen idee' Andwoord ik vervolgens eerlijk.


    Don't be like the rest of them, darling