• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ik doe mijn best!' roep ik terug. Waar was dat verdomde ding? Ik keek op het bed en naast het bed. Daar lag hij niet. Ik keek nogmaals en zag Freds toverstok op het nachtkastje liggen. Snel greep ik hem en rende weer naar beneden. 'Hier!' ik pak mijn eigen stok weer en leg die van Fred naast hem neer. 'Wingardium Leviosa!' roep ik en ik maak de zwaai en tik beweging. Adelaine begint te zweven terwijl Fred haar nog vast houd. Shit. Ik had getoverd in het huis van een minderjarige.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Dankje en maak je niet druk. Geef me je toverstok zo maar, dan neem ik alle schuld op me" zeg ik tegen Ginny. Erna zorg ik er met een simpele beweging voor dat Adelaine met weer beide benen op de grond staat. Iets wat nu makkelijk gaat door de spreuk die over haar uit is uitgesproken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik voel mijzelf omhoog vliegen als Ginny de spreuk uitspreekt. Vervolgens neemt Fred het van haar over en zet mij neer op de grond. Ik probeer te staan, maar tril door de schrik veel te veel en zak neer op de grond. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en schud mijn hoofd. Ik merk pas dat ik huil als ik de tranen in mijn handen voel druppen.
    'Dat was zo eng.' Mijn stem beeft helemaal.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik bijt op mijn lip. 'Dat hoeft niet Fred. Ik regel het zelf wel.' ik begin Adelaine te troosten. 'Wat gebeurde er?' vraag ik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    Ik schud mijn hoofd. "Ginny het maak niet uit. Ik ga toch van school af dus het maak niet uit dat ze me ervan af sturen" zeg ik. Op dat moment hoor ik onze moeder roepen. "Ik ben zo terug" zeg ik en loop de trap af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik klapte blij in mijn handen, en begon aan de ijscoupe.
    Ik keek naar George. ''Neem jij niks?'' vroeg ik hem, een tikkeltje verbaasd. Er zat een beetje slagroom op mijn neus, waardoor ik een beetje scheel keek toen ik het wegveegde. Ik grinnikte en at vrolijk verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk op naar Ginny. 'D-dat ding begon o-opeens te gillen,' ik wijs richting de gordijnen met het schilderij erachter. 'Ik sch-chrok mij rot en viel. Ik w-w-wilde voorkomen dat ik hele trap af zou vallen, greep de leuning en v-vloog eroverheen,' zeg ik snikkend


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Toen ze dat vroeg kwam een andere huiself terug met een ijscoupe van vanilie en chochola, 'Genoeg slagroom?' Vroeg ik doelend op de enorme berg op die van haar terwijl ik 3 happen van mijn eigen nam en direct een ijshooft kreeg.


    Don't be like the rest of them, darling

    (ik ga eten. Ik reageer zo wel)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op en at verder. ''Voorlopig,'' grinnikte ik toen ik mijn mond had leeggegeten.
    ''Hoe ben je er achter gekomen dat de keuken hier zit?'' vroeg ik hem, nog een tikkeltje verrast.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Voornamelijk gewoon zoeken en verder kwam de sluipwegwijzer erg vanpas die we ergens in het 1ste jaar vonden.' Andwoord ik schouderophalend, ik kende elke gehieme gang in dit kasteel, de ingestorte gangen, de verlate gangen en zelf de gangen die door best veel mensen gebruikt werden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Gaaf,'' grijnsde ik, en at mijn ijs zwijgend op. Ik was een tikkeltje misselijk, maar dat verpestte mijn goede humeur niet.
    ''Laat je de huiselfen altijd iets doen, of kan je zelf ook koken?'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik ben vanavond overigens de hele avond weg.)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Eerlijk gezecht, ben ik vreselijk in koken iederekeer als Fred en ik in de buurt van een keuken komen worden we door onze moeder zo snel mogelijk weg gestuurd voordat we er een troep van kunnen maken' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling