• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    'Jij gaat helemaal niemand ondervragen en ik ga helemaal niets zeggen voor je er alsnog achterkomt' zeg ik en kijk haar aan. 'We geven je volgens mij echt het goede voorbeeld. Maar je gebruikt het wel bij de verkeerde personen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Na het thee zetten vraagt mevrouw Weasley of ik Ginny even voor haar kan halen. Ze moet helpen bij iets, al heb ik geen idee wat. Ik loop een beetje zoekend de trap op. Ik ben nog nooit in dit huis geweest, maar iedereen doet alsof ik er al jaren woon. Best raar eigenlijk.
    'Ginny? Waar zit je? Je moeder heeft je nodig in de keuken!'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik begin te lachen. 'Ik kom er nog wel achter. En zodra ik erachter ben, dan... Dat hou ik nog even geheim.' ik laat me van het bed afglijden. 'Fred hartje Adelaine.' zeg ik grinnikend en ik loop weg. Ik blijf voor de deur staan. 'Ik ben boven Adelaine, kom eens!'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Jij houd gewoon je mond dicht' zeg ik tegen haar. 'Vergeet niet als je wat zegt of doet je een wraakactie kan verwachten'. Een diepe zucht verlaat mijn mond. 'Trouwens volgens mij vergeet je nog een heel klein ding in je geweldig plan'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik zucht. 'Waar boven? Ik ken dit hele huis niet! Waarom doet iedereen alsof ik hier de hele weg al weet of zo,' schreeuw ik, waarna er achter mij een ongelooflijk gekrijs ontstaat.
    'MODDERBLOEDJES! BLOEDVERRADERS! MIJN HUIS UIT! AFGRIJSELIJKE WEZENS DIE JULLIE ZIJN!' Ik schrik mij rot en struikel waardoor ik achteruit de trap afval. Onderweg weet ik mij vast te klampen aan de leuning, waardoor ik eroverheen zwaai en in het trapgat kom te hangen. Snel pak ik de leuning ook met mijn tweede hand vast. Ik kijk naar beneden en zie dat de grond minstens vier meter beneden mij is.
    'Shit! Iemand? Help!'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Wat mist er in mijn geweldige plan?' vraag ik. Ik hoor wat gestommel beneden. 'Helemaal bovenin, Adelaine!' roep ik. 'Let niet op Knijster!' ik hoor niet dat ze om hulp schreeuwt en went me weer tot Fred.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    'Wat er niet klopt kom je vanzelf wel achter' zeg ik schouderophalend. 'Maar wees een keer lief en hou gewoon je mond erover dicht, want anders gebeuren er dingen die je niet leuk zult vinden'. Ik hoor hoor iemand gillen en niet veel later verschillende voetstappen. Niet veel later nog een keer gegil. Deze keer van onze moeder. "Ginny volgens mij is er beneden iets aan de hand" zeg ik waarna ik opsta en de kamer uitloop.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Serieus! Help! Iemand?' Ik probeer mijzelf weer op te trekken, maar mijn rechterhand glijd weg. Er ontsnapt nog een gil uit mijn mond en ik hoor ook iemand beneden boven het gekrijs van een schilderij uitkomen.
    'Mevrouw Weasley, help!' zeg ik snel. Ze kijkt geschrokken omhoog en voelt in haar zakken, die leeg blijken te zijn.
    'Mijn toverstok ligt nog in de keuken!' zegt ze paniekerig. 'Houd nog even vol!' Ze verdwijnt weer waarna ik weer alleen ben. Ik bijt op mijn tanden en probeer voorzichtig weer met mijn rechterhand bij de leuning te komen maar het lukt niet. Ik voel mijn vingers wegglijden. Zou een val van meer dan vier meter dodelijk kunnen zijn? Misschien breek ik wel alleen mijn benen of zo...

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 15:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    'Er gebeuren zowiezo wel dingen die ik niet leuk vind. Bijvoorbeeld een broer die op d dochter van Voldemort valt.' ik grijns even gemeen. 'En nu wil je zeker snel naar beneden om Adelaine te zoenen.' ik achtervolg hem naar beneden en herhaal telkens heel zacht, zodat alleen Fred het hoort 'Fred hartje Adelaine.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fred Weasley

    "Ginny hou je mond gewoon dicht en ik weet je dat niet leuk vind, maar dat vind ik ook niet" zeg ik. Nogmaals hoor ik gegil en kort erna mijn moeder nog iets roepen. Ik werp een blik over de leuning en mijn ogen worden groot. "Ginny haal alsjeblieft boven mijn toverstok zonder wat te vragen".
    Zonder op antwoord te wachten loop ik de trap af en blijf bij de volgende trap halverwege stil staan. 'Pak mijn handen vast en vertrouw me' zeg ik en steek mijn handen uit naar Adelaine.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik kijk ook over de leuning. Ik zie dat Fred dar inmiddels al is. 'Hier, leen mijne, dan haal ik jouwe. Mijne luistert dan misschien minder goed naar jou, maar voor even kan het wel!' ik gooi mijn stok naar beneden. Hij land precies naast Fred. Ik hol naar boven en begin Freds toverstok te zoeken.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik probeer Freds hand te pakken, maar durf mij niet te ver uit te rekken. Mijn vingers glijden nog iets verder weg. 'Ik kan er niet bij. Dan glijd mijn andere hand weg,' zeg ik moeizaam. Ik probeer het nog een keer en rek mij dit keer verder uit. Ik voel mijn vingers van het puntje van de leuning glijden en verlies het laatste contact. Snel doe ik mijn ogen dicht en hoop op een niet al te harde landing.


    Happy Birthday my Potter!

    (ik moet even naar stumpel om een cadeautje voor mijn soort van opa maar geen echte opa te halen. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik merk hoe ze het laatste contact verlies. Ik ga op mijn tenen staan en met moeite lukt het me om op het laatste moment haar polsen vast te pakken.
    'Ik laat je het niet vallen' zeg ik en probeer haar omhoog te trekken. Iets wat met veel moeite gaat. 'Ginny schiet alsjeblieft even op. Ik heb je hulp nodig' roep ik door het hele huis.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Voorzichtig open ik mijn ogen en kijk angstig naar Fred. Ik draai mijn polsen iets in zijn hand zodat ik zijn polsen ook vast heb.
    'Ik laat je niet vallen,' zegt hij en iets in zijn ogen zorgt ervoor dat ik hem geloof. Voorzichtig knik ik. 'Bedankt,' mompel ik nog steeds verschrikt. Ik weet dat ik nog steeds niet helemaal veilig ben, maar toch is dit al iets veiliger dan net.


    Happy Birthday my Potter!