• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    { Om de orde en in de winkel te helpen. Hij heeft net zijn laatste waarschuwing gekregen, maar Fred komt nog wel terug}


    { Om de orde te helpen zijn vriendin weg te werken en dan laat je hem ook nog in de steek.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    { Om de orde te helpen zijn vriendin weg te werken en dan laat je hem ook nog in de steek.. }


    { Sorry George, maar er zijn nog een paar dagen voor hij vertrekt en hij komt nog terug}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Hmm.. jammer,'' grijnsde ik, en lepelde de restjes slagroom en ijs uit het bakje.
    Ik zag dat George nog niet alles op had, dus schoof ik dichterbij en nam een paar hapjes met mijn lepel van zijn ijs.


    George Weasley

    'Hoezo? Wouw je me gebruiken als kok?' Vroeg ik haar grijnzend, 'Kan jij wel koken dan?' Vroeg ik waarna ik nog net een hap ijs kon krijgen doordat haar hand ook in mijn beker zat te lepelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    IrishStar schreef:
    (...)

    { Sorry George, maar er zijn nog een paar dagen voor hij vertrekt en hij komt nog terug}


    {Maar een George zonder Fred kan niet.. En een Fred zonder George evenmin..}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Maar een George zonder Fred kan niet.. En een Fred zonder George evenmin..}


    { Dat is ook wel weer waar}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (dat is niet lief Fred. Dat vindt Adelaine niet leuk. Zit btw nog op mijn mobiel. We wachten op mijn zus die zich nog moet omkleden)


    Happy Birthday my Potter!

    IrishStar schreef:
    (...)

    { Dat is ook wel weer waar}


    { Mischien dat George naar Fred gaat, neemt Ginny en Adelaine mee dooddoeners weten dat Adelaine buiten het kasteel is komen achter hun aan :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (dat is niet lief Fred. Dat vindt Adelaine niet leuk. Zit btw nog op mijn mobiel. We wachten op mijn zus die zich nog moet omkleden)
    '

    { Sorry en Fred vind het zelf ook niet leuk )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    { Mischien dat George naar Fred gaat, neemt Ginny en Adelaine mee dooddoeners weten dat Adelaine buiten het kasteel is komen achter hun aan :3}


    { klinkt als een goed plan}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk geschrokken naar Fred. Ik herpak mij echter snel en sta op. Nog wat wankel, maar ik blijf staan. 'Dan moeten we er maar snel voor zorgen dat wij veilig zijn zonder jouw hulp.' Ik maak aanstalten om naar beneden te gaan.


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    { Mischien dat George naar Fred gaat, neemt Ginny en Adelaine mee dooddoeners weten dat Adelaine buiten het kasteel is komen achter hun aan :3}


    [ Hoe moet ik het ooit tegen George zeggen. Ik kan moeilijk zeggen "Gred Ginny gaat je tijdelijk helpen omdat ik van school ben afgestuurd" }


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    [ Hoe moet ik het ooit tegen George zeggen. Ik kan moeilijk zeggen "Gred Ginny gaat je tijdelijk helpen omdat ik van school ben afgestuurd" }


    {Huh? XD

    Fred blijf daar toch? Ginny gaat terug en zecht simpelweg dat Fred bij de winkel is gebleven en over een paar dagen terug komt als alles geregeld is, George houd het niet meer uit en komt naar Fred]


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Jullie zijn veilig zonder mijn hulp' zeg ik glimlachend. 'Daar heb ik genoeg vertrouwen en waarom zou dat eigenlijk niet zo zijn?'. Ik kijk haar aan 'Weet je zeker dat het weer een beetje gaat?'

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:35 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Huh? XD

    Fred blijf daar toch? Ginny gaat terug en zecht simpelweg dat Fred bij de winkel is gebleven en over een paar dagen terug komt als alles geregeld is, George houd het niet meer uit en komt naar Fred]



    { nope Fred mag nog een op Zweinstein blijven om zijn spullen op te halen en iedereen het te vertellen. Dan vertrekt hij weer hier naartoe en gaat vanaf hier weer naar de winkel toe }


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    (...)

    { nope Fred mag nog een op Zweinstein blijven om zijn spullen op te halen en iedereen het te vertellen. Dan vertrekt hij weer hier naartoe en gaat vanaf hier weer naar de winkel toe }


    {Mischien moet Fred het gewoon niet tegen George zeggen, want als hij dat wel doet kan ik je verzekeren dat George meegaat. }


    Don't be like the rest of them, darling