• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

WillNotLearn schreef:
    {Ik moet gaan.. Tot morgen}

[ tot morgen]

[Doeidoei, Ellie!x]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Madison
    Dus hij wist ervan! hij hoort het niet te weten, alleen Ginny en Adelaine. Ik ging voor hem staan zodat ik zijn pad blokkeerde.
    ''Wat had je over mij te vertellen, dan?'' zei ik, en glimlachte liefjes.

Fred Weasley

'Ik had niets over jou te vertellen' zeg ik. 'Waarom zou dat eigenlijk moeten?'
    Ik kijk haar aan. 'Ik ging daar naartoe voor mijn ouders en na een antwoord ben ik weer weggegaan'

Madison
    ''Je reactie daarnet verried anders wat anders, en kom óp, ik ben niet achterlijk. Je gezichtsuitdrukking zei al genoeg,'' zei ik, en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. Ik was niet dom.

Fred Weasley

'Waarom zou ik wat over jou moeten zeggen?' vraag ik nogmaals. 'Trouwens mijn gezichtsuitdrukking zegt iets heel anders, maar dat is onbelangrijk en ik weet dat je niet achterlijk bent'

Madison
    ''Vertel me dan de waarheid,'' siste ik. ''Liegen tegen je bloedeigen tweelingbroer.. wauw. Zelfs ík zou dat niet kunnen..'' zuchtte ik, en liep langs hem heen. Idioot.

Fred Weasley

Ik zucht diep en kijk ze beide even aan. Ze zouden het toch wel te horen krijgen. 'Ik heb mijn laatste waarschuwing net gekregen en ben van school gestuurd. Dat is de reden dat ik jullie negeer en lieg' zeg ik. 'Dat is de waarheid, nu tevreden?'

Draco Malfoy

Langzaam liet ik Astoria los "ik denk dat ik mevrouw jaloers even ga opzoeken, ga je mee?" ik streek met mijn hand over haar wang en drukte een zoen op haar lippen, nu pas merkte ik op dat ze nog in haar pyama stond.

Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

(pansy en sylver zijn nog buiten he?)

Astoria Ivaine Greengrass

Astoria knikten. "Ik ga graag mee" ze grinnikte en veegden het laatste restje mascara van haar wangen. "Nadat ik iets anders aan heb gedaan en ik er minder uitzie als een hopeloos wrak." Zei ze grinnikend. Ze drukte een kusje op zijn lippen en duwde hem zachtjes de kamer uit, waarna ze naar enkele minuten naar buiten kwam en eruit zag alsof ze nooit had gehuild. "Nou,laten we Parkinson gaan vinden"

[Jupp]

The expert in anything, was once a beginner.

Adelaine Catherina Lupin

'Gaan jullie nu al?' vraagt een onbekend persoon. 'We weten nog niet eens hoe jullie alles weten.' Ik heb de hele tijd mijn mond dichtgehouden. Deels omdat ik mij net dus echt dood geschrokken ben en deels omdat ik mij afvroeg wat Ginny zou vertellen.
    'Ga jij maar Ginny. Ze hebben nu het vage verhaal van Fred gehoord, jouw verhaal was nu iets duidelijker en ik zal ze nu de hele waarheid geven.' Een zucht ontsnapt mijn mond en ik laat mijn ogen even naar Lupin gaan die op mijn verhaal lijkt te wachten.
    'Laten we beginnen bij het begin, mijn gave. Anders zullen jullie nooit begrijpen hoe het zit.' Ik slik even en vertel vervolgens alles. Over mijn aura's en hoe ik die van Madison zag. Dat het mij zorgen baarde en ik ongelooflijk veel gelijkenis zag met die van Harry, toen ik eigenlijk die van Voldemort zag. Mijn gok en mijn juistheid. Het vertrouwen dat ik in Madison en haar liefde voor George had, wat ik helemaal mis had. Het feit dat niemand ons zal kunnen beschermen als Voldemort erachter zal komen dat zijn dochter iets heeft met een Bloedverrader.
    Ik kijk de kring even rond. Op sommige gezichten zie ik begrip, begrip voor het feit waarom het zo gevaarlijk kan zijn dit te vertellen, waarom wij nu allemaal in gevaar kunnen zijn. Anderen zitten nog vol met ongeloof, want hoeveel heksen zijn er nou die dit kunnen en hoe vaak hoor je nou dat een familielid of date met de dochter van de vijand?

Ik laat even alles bij hen bezinken en open vervolgens weer mijn mond. 'Maar we kunnen Madison in ons voordeel gebruiken. Er zal een moment komen dat iemand toch echt Voldemort zal moeten verslaan. Op dat moment kunnen wij een deel van de aandacht afleiden door Madison gevangen te nemen. Het kan uiteindelijk helpen deze oorlog te winnen. Als Voldemort zijn mannen voor iets anders in moet zetten, is hij een deel van zijn mensen kwijt en dus een stukje zwakker. Het punt is dat Madison dan geen argwaan mag krijgen...'

Happy Birthday my Potter!

Ginny

Ik loop weg. Hmmm, waar kan ik heen? Ik weet de weg niet, dus dat word shoppen. Ik kijk even in mijn zak. 3sikkels en een knoet. Ik ga door de voordeur en loop naar de bigben. Waarom kijkt iedereen mij vreemd aan? Ow, ik hem mijn schooluniform aan. Zou ik mijn sikkels kunnen omwisselen voor ponden? Waarschijnlijk niet. 'Kunt u ons op de foto zetten?' vraagt iemand in gebrekkig Engels. 'Hoe moet dat?' vraag ik nieuwschierig. 'Je drukt op dit knopje.' zegt de man. Ik druk op het knopje en de man komt weer naar mij toegeholt. 'Ik bedoelde dat je ons op de foto zet, niet jezelf!' ik word even rood. 'Ow, zeg maar hoe ik dit ding moet vasthouden.' misschien was het toch nog niet zo slecht om dreuzelkunde te kiezen in plaats van waarzeggerij. Ik hou de lens op de mensen gericht en maak een foto. 'Hij beweegt niet!' roep ik. De mensen kijken vreemd en pakken het fototoestel terug. 'Hier heb je twee pond.' zegt de man en hij drukt wat geld in mijn hand. Owja, dreuzelfoto's bewegen niet. Ik loop met mijn twee pond naar een winkel als ik opeens van achter word meegesleurd. 'Geef me je geld!' zegt de man. 'Nee, liever niet.' ik loop weg. Ik ging nooit meer alleen in Londen lopen!

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Adelaine Catherina Lupin

Na wat vragen en meerdere discussies keurt de orde mijn voorstel goed. Helaas wel alleen als ik zo goed mogelijk mijn best doe om ook een beetje op te kunnen trekken met Madison, zodat ik haar beter leer inschatten en haar goed in de gaten kan houden. Heel fijn...
    'Ik moet dan denk maar eens gaan,' zeg ik wanneer ik mijn thee, die ik op móést drinken van mevrouw Weasley, op heb. De leraren en wat anderen zijn al weg. Alleen de overgebleven Weasleys, Tonks, Mad-Eye, Kingsley, Fleur en Pap zijn er nog.
    'Je kunt hier vannacht wel blijven. Dumbledore heeft al gezegd dat het goed is.' Pap lijkt er duidelijk niet blij mee te zijn dat ik nu nog in mijn eentje terug wil vliegen naar Hogwarts.
    'Ja, lieverd. Je kunt gewoon hier blijven. Genoeg slaapkamers.' Ik knik vriendelijk naar mevrouw Weasley. Ze is echt super zorgzaam.
    Charlie springt vrolijk op. 'Ik kan je wel naar de kamer van Hermione en Ginny brengen.' Een lach ontsnapt uit mijn mond. Charlie is echt duidelijk een broer van Fred en George. Hij maakt minder grappen, maar is verder volgens mij exact hetzelfde. Alleen heeft hij dan wel een obsessie voor draken.
    'Ik vind het best. Volgens mij haar hij mij toch niet meer laten gaan vanavond,' zeg ik gebarend naar Pap.

Happy Birthday my Potter!

Draco Malfoy

"Ik ga graag mee" grinnikte ze waarna ze de laatsten resten mascara wegveegde "Nadat ik iets anders aan heb gedaan en ik er minder uitzie als een hopeloos wrak." ze drukte een kusje op mijn lippen en duwde me langzaam de deur uit. Na een paar minuten stond ze weer voor me en was er geen spoor meer te zien van de tranen die over haar wangen rolden "Nou,laten we Parkinson gaan vinden" ik knikte "alleen waar is de vraag..." ze kon overal zijn...