• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

George Weasley

'Voor of nadat de Dementors je leegzuigen?' Kaatste ik terug op mijn beurt, ik vermoord Fred als ik hem weer zie.

Don't be like the rest of them, darling

Fred Weasley

Ik sta op, haal een sleutel uit mijn zak en geef die aan Ginny. 'Ik zie jullie zo wel weer' zeg ik zacht en zeg dan iedereen gedag. Iedereen kijkt me verbaasd aan, maar ik besteed er geen aandacht aan. Ik loop naar buiten met een bezem in mijn handen. In een verlaten parkje stap ik op mijn bezem en zet me af. Op naar Zweinstein. Na iets wat uren lijkt te duren komt het kasteel eindelijk inzicht en zet ik voorzichtig een landing in. Snel loop ik in de richting van de ingang zodra ik de vaste grond weer onder mijn voeten voel. Hopende om op dit moment niet gezien te worden.

Madison
    ''De enige gelukkige herinneringen heb ik met jou,'' zei ik, en zuchtte. Het was waar.
    Ik merkte dat ik lichtelijk in paniek raakte. Ik wou niet naar Azkaban! Ik hoorde er niet thuis.. Zó erg was ik toch niet?

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George Weasley

'Ik ga je niet in de steek laten' Zeg ik waarna ik haar kort en liefdevol kus. 'Ik ga Fred, Ginny en Adlaine wel zoeken, dan kun jij weer rustig ademhalen' Zei ik waarna ik zonder op een andwoord te wachten terug loop. Net op het moment dat ik vanplan ben de trap op te lopen zie ik iemand net voor de ingang.

Ginny

'Waarvoor is deze?' vraag ik en ik kijk naar de sleutel in mijn hand. Fred hoort mij niet en gaat al weg. Ik vertel het verhaal van Madison. Ik laat een paar dingen achterwege omdat anders mijn ouders beginnen te flippen. Iets wat ze nu eigenlijk ook al doen. 'Bijna dood.' zegt mam zacht. Ik zucht en sta op. 'Dat was het verhaal.' zeg ik en ik loop naar de deur. 'Ga je mee Adelaine?'

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Madison
    ''George, nee!'' zei ik, en sprong op.
    ''Ik kan best-''
    Ik volgde zijn blik naar de persoon.
    Oh-oh.

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:46 ]

Fred Weasley

Ik kijk om me heen en loop het kasteel naar binnen. Mijn blik valt op iemand die net de trap op wou lopen en diegene herkende ik maar al te goed. De blik in zijn ogen herkende ik ook en die voorspelde niet heel veel goeds.
    Ik besluit om gewoon normaal te doen en mijn weg te vervolgen naar de leerlingenkamer.

George Weasley

'Moet ik nog vragen waar je geweest bent of kan ik het zo wel raden?' vroeg ik Fred toen hij besloot mij te nergeren, net zoals hij besloot net alles buiten mijn rug om te doen terwijl het mij juist aanging, niet hem.

Fred Weasley

'Als je thuis in gedachten had hoef je het inderdaad niet meer te vragen' beantwoord ik zijn vraag. 'En zometeen vertrek ik naar de winkel dus dat hoef je ook niet te raden' zeg ik. 'Maar volgens mij heb ik iets gemist of niet soms?'

George Weasley

'En als ik het hooftkwartier van de orde in gedachten had? Wat zou je dan zeggen?' vraag ik hem, dus hij heeft iets gemist.. Volgens mij was ik hier degene die iets miste.. Al een tijdje.

Fred Weasley

'Ja klopt aangezien ma en pa niet thuis waren. Maar wees gerust ik heb niet gezegd alleen een preek aangehoord' zeg ik. 'Maar als je het niet erg vind ga ik nu naar de leerlingenkamer toe gezien ik nog wat moet regelen'

nvm

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 22:32 ]

George Weasley

'Dus dat bezoek had niets te maken met Madison?' vroeg ik hem, hij wist ni in iedergeval wat ik bedoelde.

{Ik moet gaan.. Tot morgen}

Fred Weasley

'Nee daar had het helemaal niet mee te maken George en ik heb er ook niets over gezegd' zeg ik. 'Waar is je vertrouwen opeens gebleven?'
    Ik kijk hem aan en loop dan de trappen op. Nu eerst daar zien te komen voor er nog meer gevraagd word. Sommige zou ik op dit moment gewoon niet kunnen beantwoorden.