• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria beet bedenkelijk op haar onderlip terwijl ze haar ogen tot speeltjes kneep en nadacht. Overal kon ze zijn. "We gaan wel gewoon zoeken" Nog voordat Draco iets kon zeggen pakte Astoria zijn hand waarna ze hem zonder pardon meetrok de leerlingenkamer uit. Echter bleef Astoria even staan toen ze de gang in wou lopen maar deze druk was, heel druk. Langzaam liet ze Draco's hand los. Niet zeker wetend of hij wel met haar gezien wou worden. "Ik begrijp het wel...Als je het niet wilt. Ik ben nogsteeds 2 jaar jonger..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Ik vind het niet leuk als Fred en George ruzie hebben...}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Tehehehe awww]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Het is ook niet leuk]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    Fred Weasley

    Ik zucht diep en kijk ze beide even aan. Ze zouden het toch wel te horen krijgen. 'Ik heb mijn laatste waarschuwing net gekregen en ben van school gestuurd. Dat is de reden dat ik jullie negeer en lieg' zeg ik. 'Dat is de waarheid, nu tevreden?'


    George Weasley

    'Wat? Hoezo je laatste waarschuwing? Waarvoor heb je magie gebruikt dan?' Vroeg ik hem terwijl mijn boosheid even verdween in bezorgtheid. Het bleef mijn broer en als hij weg ging ging ik met hem mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Toveren buiten school als je nog geen 17 bent mag niet' zeg ik. 'Maar je kan ook moeilijk iemand van 4 meter hoog naar beneden laten vallen'
    Ik kijk hem aan. 'Als je het niet erg vind ga ik mijn spullen halen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dan ga ik met je mee' breng ik er tegen ink ik kon niet zonder fred en evenmind kon hij zonder mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik schud mijn hoofd. 'Dat kan niet George, dat weet je' zeg ik en draai me even om zodat ik hem kan aankijken. 'Voor je het weet ben ik weer terug en dan voeren we de laatste plannen samen uit' voeg ik eraan toe. 'Tot die tijd zal Ginny je helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dus ik moet hier braaf blijven zitten wachten tot jij terug bent? Je weet zelf ook net zogoed dat dat ook niet gaat werken' Bracht ik er tegenin, 'Hoe moet Ginny uberhoud gaan helpen? De enige mensen die weten hoe ze onze uitvindingen moeten maken zijn wijzelf'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik ben terug voor je het weet, want ik laat met dus echt niet zo makkelijk van school afsturen. Ook weet ik dat dat niet gaat weken' zeg ik, 'Ginny lijkt meer op ons dan je denkt. Zij kan je echt helpen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    ..Ongemakkelijk.
    ''Ik.. ga wel-'' ik maakte een soort gebaar naar de gangen, glimlachte even naar George en terwijl ik voorbij liep gleden mijn vingertoppen langs zijn hand. Ik gunde die twee hun privacy wel even, dus liep ik de gang uit.

    [Ik ga naar de bieb enzo, zo terug xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    Ik glimlachte terug naar Madison waarna ik me weer tot Fred wende, 'Hoelang blijf je weg?' vroeg ik hem vervolgens, het idee dat hij weg ging stond me totaal niet aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Ik haal mijn schouders op. 'Niet lang' zeg ik. 'Dan erna eens even iedereen goed duidelijk maken dat je niet zomaar een Weasley van school kan sturen'.
    Ik kijk hem aan en probeer te glimlachen. 'Tot die tijd weet je me altijd te vinden' waren mijn woorden voor ik de tap op loop.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 13:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    Verslagen liet ik me tegen de trapleung zakken, ik wist nu al zeker dat ik dit niet vol ging houden. Hoe erg ik ook mijn best deed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    Snel werp ik nog een blik en zie dat George zich verslagen tegen de trapleuning laat zakken. Nu weet ik zeker dat met nog moeilijker word dan gedacht. Een diepe zucht verlaat mijn mond als ik mijn weg naar de leerlingenkamer vervolg. Eenmaal in de leerlingenkamer loop ik door naar de slaapzalen. Mijn koffers stonden bijna allemaal nog ingepakt. Snel gooi ik de laatste spullen erin en kijk nog een keer rond. Met mijn koffers in mijn handen loop ik de slaapzalen uit. In de leerlingenkamer krijg ik verschillende verbaasde blikken toegeworpen, die ik allemaal negeer. Iemand zou het ze dalijk wel allemaal vertellen. Op de gang kijk ik nogmaals naar George. 'Het komt allemaal wel goed'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer