• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    "Het is ook een eer om u te mogen ontmoeten Adelaine Catherina Bluejay" zeg ik en wend me dan tot de rest. "Vonden jullie dat picknickverhaal dan geen goed begin?" vraag ik grijnzend. "Maar om terug te komen op het punt waar we waren gebleven" zeg ik bedenkelijk. "Het is inderdaad zo goed als onmogelijk om iedereen hier naartoe te sturen"

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 12:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    Ik glimlach even als Adelaine Levinius hard aanpakt. De bel gaat en ik hol naar de deur. Ik doe hem open en zie dat Bill terug is. Hij heeft pa, ma en, iets wat ik niet verwachtte, Charlie meegenomen. Zeur duwt mij aan de kant en loopt naar binnen. Ik werp haar een boze blik toe. Ik knuffel mam en pap even. Ik had Charlie al heel lang niet gezien. 'Hoe gaat het met de draken?' vraag ik glimlachend. Het zou best kunnen dat ik hem al 2 jaar niet had gezien. Roemenië was ook zo ver weg. Hij was blijkbaar meteen verschijnseld toen Bill pa en ma ging halen. Ik gaf Charlie een knuffel en liet hem binnen. 'Fred! Charlie is er!' riep ik naar de woonkamer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    Glimlachend streek ik een lok voor haar ogen vandaan achter haar oor waarna ik haar nog een keer kuste. 'Aardig blijven he' Bracht ik haar ter herinnering.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Alleen tegen jou,'' grijnsde ik. Ik moest toegeven dat Ginny het uitlokte, dus zo onschuldig was ze niet.
    Afwezig speelde ik met wat rode haarplukjes van George, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Probeer het ook tegen andere mensen, zo slecht ben je niet' Bracht ik er tegenin, 'Voor mij?' Voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zuchtte.
    ''Dat gaat een beetje moeilijk als ze ook niet aardig tegen mij doen,'' protesteerde ik. Ik besloot niet te reageren op dat 'goed-slecht' gebeuren, aangezien ik maar al te goed wist dat ik een monster was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Daar kan ik niets tegeninbrengen' Andwoorde ik,
    'Wat wil je gaan doen?' Vraag ik haar terwijl ik nadacht over waar Fred en Ginny konden zijn.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Jouw beurt om iets te bedenken,'' grijnsde ik uitdagend, en keek hem afwachtend aan terwijl ik zijn hand nog steeds vast had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Mooizo, ik heb honger' Zei ik grijnzend waarna ik haar mee naar binnen trok richting de keukens, 'Wat wil je eten?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Jij hebt altijd honger, of niet?'' grijnsde ik. Ik liet me meetrekken naar de keukens, waar ik overigens nooit ben geweest. Ik keek een tikkeltje verwonderd om me heen.
    ''Een ijscoupe! Een hele grote ijscoupe.. Met chocola en aardbei,'' grijnsde ik. ''En veel slagroom,'' voegde ik er nog aan toe, en keek George met een pruillipje aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik glimlach even naar Fred, aangezien hij het met mij eens is en ik daar best wel blij mee ben. Romeo knikt ook en zegt de leraren op Hogwarts te gaan waarschuwen. Hij verlaat ook de kamer en op dat moment gaat precies de bel. Ginny rent natuurlijk direct naar de deur.
    'Ik zou maar oppassen,' Lupin kijkt naar Fletcher. 'Je kan iemand die geweldig goed is in het ontdekken van mensen hun geheimen maar beter te vriend houden.' Hij knipoogt even naar mij en staat ook op. 'Zullen we dan maar naar de eetkamer/vergaderruimte gaan?'
    Ik knik en loop snel achter hem aan zodat we alleen zijn. 'Professor Lupin?' zeg ik vragend. Er komt een korte 'Hmm' uit zijn mond, terwijl hij een deur opent die naar een kamer met een geweldig lange tafel leidt. Hij gaat zitten op een stoel naast het hoofd van de tafel en gebaard dat ik aan het hoofd moet gaan zitten.
    'Wat is er Adelaine?' vraagt hij kort. Ik bijt op mijn lip. Hoe ga ik dit zeggen?
    'Dumbledore heeft mij kortgeleden twee herinneringen laten zien. De één was van de directrice van het weeshuis en de ander van hemzelf. Ze gingen allebei over iemand die u kent.' Hij knikt even kort en wacht af wat ik verder te zeggen heb. 'Ze gingen over uw ex vriendin. Zij blijkt degene te zijn die mij als pasgeboren baby bij het weeshuis heeft gebracht...'
    Zijn ogen worden even groot en vervolgens lijkt hij iets door te hebben. Ik heb geen idee wat en zijn vraag verbaasd mij dan ook erg. 'Je kunt aura's zien, hè?' Ik knik en kijk hem verbaasd aan. Hij zegt niks, staat op, tilt mij op en zwiert mij in het rond. Als hij mij weer neerzet heeft hij tranen in zijn ogen.
    'Bent u mijn vader?' vraag ik voorzichtig.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik werp Zeur een dodelijke blik toe. De grijns die rond hssr lippen speelt bevalt me niet. "Ginny dat riep je vorige keer ook en dat was niet zo" roep ik terug. "Dus je moet echt met wat beters komen, wil je dat ik het geloof"
    Mijn blik gaat de kamer rond. Eigenlijk niet wetende wat ons op dit moment nog staat te wachten. Het is allemaal niet zomaar iets en ook niet zomaar iemand.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    Madison
    ''Jij hebt altijd honger, of niet?'' grijnsde ik. Ik liet me meetrekken naar de keukens, waar ik overigens nooit ben geweest. Ik keek een tikkeltje verwonderd om me heen.
    ''Een ijscoupe! Een hele grote ijscoupe.. Met chocola en aardbei,'' grijnsde ik. ''En veel slagroom,'' voegde ik er nog aan toe, en keek George met een pruillipje aan.


    George Weasley

    'Daarom is het altijd handig om te weten waar de keuken zit' Zeg ik grijnzend waarna een van de huiselfen aankwam zetten met een ijscoupe presies zoals ze had gezecht en bedolven onder de slagroom.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik klapte blij in mijn handen, en begon aan de ijscoupe.
    Ik keek naar George. ''Neem jij niks?'' vroeg ik hem, een tikkeltje verbaasd. Er zat een beetje slagroom op mijn neus, waardoor ik een beetje scheel keek toen ik het wegveegde. Ik grinnikte en at vrolijk verder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    'Maar hij is er wel!' roep ik terug en Charlie lacht even. Ik duw Charlie naar de woonkamer. 'Kijk!' ik doe de woonkamerdeur open en trek Charlie naar binnen. 'Waar zijn Adelaine en Proffessor Lupos?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!