• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Adelaine Catherina Lupin

'Ik denk het.' Ik druk mijn gezicht tegen zijn borst. Een vader, had ik daar nog op durven hopen? Nee, zeker niet na al die jaren zonder ouders.
    'Papa?' Het is de eerste keer dat ik het woord gebruik, maar het voelt meteen zo vertrouwd. 'Misschien is het slim on niet meteen de hele orde in rep en roer te brengen voor we het Miss Voldie gebeuren uit de weg hebben geruimd.' Ik kijk hem aan en hij knikt.
    'Is goed. Als jij nou eens gaat kijken of de anderen al gewaarschuwd en onderweg zijn, Cat?' Ik knik vrolijk bij het horen van mijn eigen bijnaam. Ik knuffel hem nog even en loop vervolgens de gang weer op naar de woonkamer.
    'Hier ben ik! Lukt het een beetje iedereen te verzamelen?' vraag ik.

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:03 ]

Happy Birthday my Potter!

Ginny

Ik draai me blij om naar Adelaine. 'Kijk dit is Charlie, ik had hem pas op de bruiloft van Bill en..' ik moet me inhouden om geen ergere dingen te gaan verzinnen als Zeur. 'Fleur. Ik heb hem al twee jaar niet gezien.'

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:09 ]

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Fred Weasley

"Ginny waarom zou ik je nu wel" begin ik. Door een bekende lach en doordat hij niet veel later in de woonkamer staat stop ik met praten. "Oke blijkbaar sprak je wel de waarheid" zeg ik nog steeds een beetje verbaasd waarna ik opsta en naar hem toe loop. "Maar..hoe..wat..waarom?"

Adelaine Catherina Lupin

'Aangenaam kennis te maken, Charlie. Ik ben Adelaine.' Ik schud even zijn hand en kijk dan naar de gang achter hen waar mevrouw en meneer Weasley staan met Bill en Fleur.
    'Hey mevrouw en meneer Weasley. Jullie kunnen allemaal naar de eetkamer gaan hoor. Daar is p- Lupin ook.' Woeps, versprak ik mij toch bijna. Nou ja, het zal wel. We moeten gewoon eerst die hele zaak met Madison bespreken.

Ginny

Ik loop naar de woonkamer en zeg tegen Levinius, die net iets in zijn zak steekt. 'Zet dat terug! Dat is van Harry!' snel legt hij het terug en loopt naar de vergaderzaal. Ik zorg dat iedereen naar de vergaderzaal gaat en de leraren komen ook. Ik snap nogsteeds niet waarom Perkamentus Sneep vertrouwt.

Fred Weasley

'Ik zie jullie zo wel weer als iedereen er is. Wat waarschijnlijk best snel zal zijn' zeg ik. Zonder op antwoord te wachten, loop ik de trappen op. Op de bovenste verdieping kijk ik even rond en loop een van de slaapkamers binnen.

Ginny

'Wacht! Fred, Ik moet je nog iets vragen!' ik ren hem achterna. Als Adelaine straks ook mee vloog, dan kon ik ook niet aan Fred vragen of zij zijn geheime liefde is. Ik loop de slaapkamer binnen. 'Ik moet je nog wat vragen.' zg ik buiten adem.

Fred Weasley

Ik kijk naar Ginny die binnenkomt lopen. 'Als het zo belangrijk is' zeg ik.
    'Ga ook zitten, kom even op adem en erna mag je me vragen wat je wilt vragen' zeg ik.

Adelaine Catherina Lupin

Oké, dat was vreemd. Ik haal ze zo wel of zo. Ik kijk naar Tops. 'Waar zijn de mensen die jij had gewaarschuwd?' We lopen ondertussen weer naar de eetzaal, waar nu al aardig wat mensen zijn. 'Die komen eraan. Ze moesten alleen nog wat dingen regelen op het ministerie. Geen zorgen.' Ik knik begrijpend.
    'Oké, zullen we dan maar iets van thee zetten of zo, terwijl iedereen wacht? Anders is het ook zo... ongezellig.' Tops knikt haastig.
    'Ik zou geen thee gaan zetten met haar.' Mevrouw Weasley staat op en doet een deur open. 'Ze is nogal onhandig. Laat mij maar. Al zou jouw hulp natuurlijk heel fijn zijn.'
    Ik knik en loop achter haar aan de keuken in. Mevrouw Weasley is echt heel aardig!

Ginny

Ik knik en veeg wat zwarte hondenharen van het bed. Als ik besef dat die waarschijnlijk van Sirius zijn verstijfd mijn hand. Ik ga op een ander plekje zitten en kom even op adem. Oke, tijd om het te vragen, laat ik er niet omheen draaien. 'Vind jij Adelaine leuk? Is zij jouw geheime liefde?' ik kijk hem grijnzend aan. Ik hoop het zo, voor hun allebei.

(Lol, dat is wel heel direct gevraagd :') )

Rider schreef:

(jep:'))

Rider schreef:

[yes (:]

Fred Weasley

Een grijns speelt rond mijn lippen en kijk haar aan. 'En ik dacht dat wij direct waren met wat vragen' zeg ik. 'Maar als antwoord op je vraag. Ik ga het je niet vertellen zoals vanmiddag ook al werd gezegd' ik haar aan. "Wat als het niet zo is en wat als het wel zo is?"

Ginny

'Als het niet zo is dan rust ik niet voordat ik weet wie jij leuk vind. Als het wel zo is, dan ben ik enorm blij voor je en ga ik Adelaine ook ondervragen of zij iemand leuk vind.' zeg ik. En ik ga hun waarschijnlijk koppelen, maar dat zeg ik maar niet hardop. De grijns op mijn gezicht word breder. Ik moet en zal erachter komen.