• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Dat denk je of dat hoop je?' Vroeg ik hem vervolgens, 'Jij kent mij ik ken jij en wij weten allebij dat we het niet eens een dag zonder elkaar uithouden' voegde ik er aan toe.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Dat hoop ik' zeg ik en knik. 'Ik weet het, maar wat wil je eraan doen. Ik ben van school afgestuurd dus kan moeilijk blijven. Maar ik ben zo snel mogelijk weer terug'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'alsof je daar erg mee zit, ten eerste wouden we al weg en ten tweede ze houden ons toch niet uit elkaar zometeen vragen ze aan mij waarom ik hier nog ben aangezien ik van school ben gestuurd omdat ze niet weten of ik Gred of Forge ben.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik zit er wel mee, ten eerst wouden we inderdaad al weg en ten tweede wou ik samen weg met jou. Niet op deze manier' zeg ik. 'Maar je heb gelijk ze zullen toch nog steeds niet weten of je Forge of Gred bent'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'En toen had je mischien niet ter herinnering kunnen vragen of ik presies wist wie mijn eigen vriendin was? Inplaats van het wel aan de orde te vertellen? Want ter informatie ik weet wat of wie ze is.' Zeg ik zonder daar overna te denken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Ik ging ervan uit dat je het zelf als wist en ook zou ik me nergens mee bemoeien' zeg ik. 'Maar ik heb niet aan de orde vertelt George, waar is je vertrouwen opeens gebleven? Want volgens mij is dat zo te horen ook verdwenen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Als jij het niet gedaan heb weet ik nu twee mensen die het waarschijnlijk wel gedaan hebben.' Zeg ik waarna ik opsta, 'En mijn vertrouwen? Waarschijnlijk neem jij het mee als je weggaat' Vervolg ik waarna ik langs hem de trap op loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Fred Weasley

    'Maak je niet druk dat zal echt niet zo zijn' zeg ik en kijk hem nog even aan. 'Sorry George, maar probeer alsjeblieft ergens anders aan te denken en een beetje op Ginny te letten'. Ik pak mijn koffer en loop de trap af.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Mevrouw Weasley heeft een nachtjapon en een tandenborstel voor mij geregeld en nu sta ik in de badkamer die naast de slaapkamer zit mijn tanden te poetsen. De nachtjapon moet van één van de Blacks geweest zijn. Hij past perfect en is beeldschoon. Hij is van donkergroen zijde en valt tot mijn knieën. Mevrouw Weasley zei dat ik hem wel mocht houden, wat ik echt super vind.
    Na het tandenpoetsen plof ik neer op het bed. Een harde klap buiten geeft aan dat het onweert en na een paar seconden zie ik ook een lichtflits. Ik vind onweer altijd naar, maar heb mij daaroverheen moeten zetten om een paar kindjes te troosten toen ze heel bang waren. Als ouder kind moet je je in het weeshuis sterk gedragen. Dat helpt jongere kinderen echt heel erg.
    Ik sta weer op om het grote licht uit te doen en het nachtlampje aan te klikken. Vervolgens kruip ik onder de dekens en pak een groot fotoboek van het nachtkastje dat mijn vader mij gegeven heeft. Aangezien ik wel moe ben, maar niet echt het idee heb dat ik kan slapen, begin ik met doorbladeren.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik loop naar buiten en het eerste wat me opvalt is dat het regent. Een diepe zucht verlaat mijn mond. Terug naar binnen was niet een goede oplossing, dus de enige keuze was door de regen naar het Grimboudplein. Mijn koffers bind ik vast aan mijn bezem waarna ik zelf ook opstap en me afzet van de grond. Dnel werp ik nog een blik achterom voor ik in het donker vertrek. Na iets wat uren lijkt te duren en helemaal doorweekt te zijn kom ik aan bij het verlaten parkje. Voorzichtig zet ik een landing in. Ik maak mijn koffers los en loop in de richting van het huis als ik met beide voeten weer op de grond sta. Doorweekt van de regen bel ik aan en niet veel later zie ik mijn moeder staan met een verbaasde Charlie. Die krijg gelijk de opdracht om droge kleren te gaan halen terwijl mijn moeder een preek geeft die volgens mij door het hele huis te horen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Eerst let ik niet op het gepraat dat van beneden komt, maar als ik mevrouw Weasley Freds naam hoor noemen, kom ik overeind. Snel loop ik de kamer uit en kijk via het trapgat naar beneden. Daar staat Fred helemaal doorweekt en mevrouw Weasley houd een of andere preek. Het is stiekem best wel grappig dat hij zo wordt aangepakt door zijn moeder, maar ik besluit hem toch maar te redden.
    'Fred! Wat zei George?'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Mam je weet dat ik niet langer op school kan blijven' zeg ik en voor ze wat kan antwoorden bedankt ik Charlie en pak de droge kleding aan. Ik kijk naar Adelaine en zodra ik de naam George hoor verdwijnt mijn grijns. 'Laten we zeggen dat hij niet heel erg blij was door alle verhalen en dat zijn vertrouwen ondertussen ook een beetje weg is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Back!
    What happened? ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    Als ik zijn antwoord hoor, laat ik mijn hoofd hangen. 'Het spijt mij echt heel erg voor je dat alles zo moet gaan,' zeg ik, waarna ik weer terug mijn kamer inloop. Ik ga weer op mijn bed zitten en kijk naar buiten. Ik voel mij vreselijk schuldig en weet niet wat ik kan doen om iedereen weer vrolijk en gelukkig kan maken.
    'Kind, je kunt niet alle problemen in de wereld oplossen.' Ik kijk verbaasd naar een schilderij aan de muur. Er staat een vrouw op geschilderd van wie ik niet weet wie het is.
    'Sirius voelde zich ook vaak schuldig voor wat zijn ouders en broer deden. Uiteindelijk heeft hij het van zich af moeten zetten, want hij kon er toch niks aan doen.'
    'Maar Sirius had geen gave die hij goed moest leren gebruiken. Ik heb de mijne niet voor niets.' De vrouw zucht hoofdschuddend en verlaat het schilderij. Zuchtend laat ik mij achterover vallen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Het maak niet uit en het komt allemaal wel weer goed' zeg ik glimlachend waarna ik even mijn moeder en Charlie aankijk. 'Nog plannen voor nu?' vraag ik en als er nee word geantwoord, loop ik de trappen op naar mijn slaapkamer. Snel kleed ik me om waarna ik een doos onder het bed pak en dan op het bed ga zitten. Ik bekijk de inhoud terwijl ik nadenk over verschillende plannen. Maar ook over wat nu precies het juiste is.

    [ ben over ongeveer een kwartiertje terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer