• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

(naamveranderingen graag melden)

REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

VEEL PLEZIER!

De Rollen:

Gryffindor

Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

Ravenclaw

Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

Hufflepuff

Cedric Diggory ~ xhansjee

Slytherin

Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

Leraren

Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /

Onbekend:

SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love

De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

Ze zijn op school!

als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

RollenTopic

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Adelaine Catherina Lupin

Ik draai mij om naar Fred en trek mijn wenkbrauwen op. 'Door van een trap te vallen, zodat jij van school wordt gestuurd, omdat jullie mij helpen en je daardoor alleen maar verwijderd bent van George? Ja, go me. Ik help jullie geweldig!' zeg ik sarcastisch.

Happy Birthday my Potter!

Fred Weasley

'Je viel niet expres van de trap en ik heb er zelf voor gezorgd dat ik van school werd gestuurd' zeg ik. 'Dus ook dat ik verwijderd ben van George en misschien is dat voorlopig maar even beter ook. Je helpt ons geweldig zonder dat je het volgens mij doorhebt'

Adelaine Catherina Lupin

Gefrustreerd laat ik mijn hand door mijn haar gaan. Ik heb de neiging om weer tegen het kastje aan te schoppen, maar dat zou een beetje vreemd zijn, dus onderdruk ik die maar.
    'Waarmee dan?'

[Wie wilt er iets met Madison doen?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

(Ik moet even eten. Doeidoei)

(wacht... Regent en onweert het buiten? Ginny zwerft nogsteeds ergens in het dreuzelgedeelte van Londen :') ik laat haar wel weer even ergens heen gaan)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[ ik ga even eten]

Ginny

Ik zwerf nog even door deze grote stad en haal een ijsje van het geld dat ik kreeg. Ik moet echt nooit meer in mijn schooluniform op straat gaan lopen. Een harde knal en een flits duiden de onweer aan. Het begint keihard te regenen. Waar ben ik eigenlijk? Binnen een paar minuten is de straat uitgestorven en ben ik zeiknat. Dat stomme weer ook hier in Engeland! Een paar mensen staren me vanuit hun huizen aan. Laat ik maar terug gaan naar het Grimboutplein. Waar is dat eigenlijk?
    Een oude vrouw komt naar me toe met een paraplu. 'Ben je verdwaalt, lieverd?' ik knik. 'Kom maar even binnen.' ik twijfel even, maar loop dan toch mee. Hier in de regen ronddwalen heeft ook geen zin. Zodra we binnen zijn en de deur dicht is kijkt ze me aan. 'Een Wemel zeker?' vraagt ze. Ik knik verbaast. Ze pakt een toverstok en maakt mij droog. 'Ik herkende meteen dat uniform. Zweinstein.' ik glimlach even. Ik was dus bij een heks beland. 'Wil je Thee, pompoensap..' ze gebaard naar de bank. Ik ga zitten en zeg. 'Graag thee alstublieft.' ik kijk even om me heen en mijn blik valt op een fotolijstje. Ik loop er heen en bekijk de foto. Er stond een jong echtpaar en een dochtertje op. Het dochtertje zwaaide vrolijk. 'Hier is de thee.' zei de vrouw en ik ging snel weer zitten. Ik bedenk me opeens dat ik me nog niet heb voorgesteld. Ik steek mijn hand uit. 'Ginny Wemel.' zeg ik. Ze schudt de hand en zegt 'Myrte Kloof.' ik glimlach even en bedank haar voor de thee. 'Ik denk dat ik zo weer terug moet naar Zweinstein.' net op dat moment komt er een uil binnen. Myrte leest de brief en knikt. Ze geeft me een hand brandstof. 'Als je duidelijk "Zweinstein" zegt dan kom je in de kamer van Perkament terecht. ' ik drink snel mijn thee op en ga in het vuur staan. 'Bedankt Myrte. "Zweinstein"' ik tuimel even rond en de kamer van Perkamentus komt tevoorschijn. 'Dag mevrouw Wemel.' zegt Perkamentus en ik sta snel op. 'Ik hoor dat je onze oudleraar Kruidekunde hebt ontmoet.'

Fred Weasley

'Je weet zodra er iets mis ookal ziet niemand het, luistert en helpt met alles oplossen of neem dit nu allemaal. Je doet er alles aan om ons te helpen' zeg ik en kijk haar aan. 'Moet ik nog doorgaan met vertellen? Als je het aan mij vraagt het je je gave al aardig door en ook dat je ons helpt'

Aragog schreef:
    [Wie wilt er iets met Madison doen?]

(Ginny komt zo wel:))

Adelaine Catherina Lupin

En verschijnt weer een klein glimlachje op mijn gezicht en ik voel mij weer iets beter. Misschien had dat schilderij ook wel gelijk.
    'Als jij het zegt.' Ik loop naar Fred toe en geef hem een knuffel. 'Je bent echt een hele goede vriend.'

[Oh, god. :'DDD]

{Madison.. Please.. Try to be nice..}

Don't be like the rest of them, darling

[Alleen als zij dat ook is :Y)]