• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ginny, try to be nice.. -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    [x'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (haha, ik ga het proberen:'))

    Ginny

    Na een gesprek met Perkamentus loop ik zijn kantoor uit. Hmm, laat ik naar de leerlingenkamer gaan. Ik loop even en kom dan Madison tegen. Mijn handen schieten omhoog. 'Ik heb niks gezegt!' roep ik snel. Sinds wanneer kon ik zo goed liegen? Nou, oke. Dit was niet goed liegen, maar dat maakt niet uit. Voor mij was het erg knap.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    En verschijnt weer een klein glimlachje op mijn gezicht en ik voel mij weer iets beter. Misschien had dat schilderij ook wel gelijk.
    'Als jij het zegt.' Ik loop naar Fred toe en geef hem een knuffel. 'Je bent echt een hele goede vriend.'


    Happy Birthday my Potter!

    [ ik ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik keek haar met samengeknepen ogen aan.
    ''Waar was je en wát heb je gedaan?'' siste ik dreigend. Oh, als ze bij de Orde waren geweest.. Ik voelde woede opborrelen, maar hield me in. Speciaal voor jou, Ellie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Agh.. Ik ben trots op je XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Snel een smoesje verzinnen! Ik merk dat ik mijn bezem vast heb. Dat verklaart nog meer waarom mensen mij raar aan keken. 'I.. Ik was op... Het zwerkbalveld. En ik... Was aan... Het trainen.' zeg ik snel. 'Maar wat gaat jou dat aan?' vraag ik. Ik voel dat ik wel iets van kleur ben verschoten. Ik keek naar buiten en zag dat het nogsteeds onweerde. Oeps.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik rolde met mijn ogen. Dom wijf.
    ''Het onwéért en regent,'' zei ik.
    Ik deed haar bewegingen en stem na. ''Ik heb niets gezegd!'' praatte ik haar na.
    ''Wél dus. Wát heb je gezged?'' zei ik, en stapte dichterbij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik zette ook een stapje dichterbij om te laten zien dat ik niet bang was. 'ik heb niks gezegt! Ik was trainen omdat het ook onweert tijdens de wedstrijd Griffoendor en Zwadderich!' arg, dat kind mocht van mijn part dood vallen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Omg, vet noodweer hier opeens D: )

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    {Ik hoop dat het Zondag echt mooi weer is zoals voorspeld.. Aangezien ik Zonder eindelijk weer ga surfen (Mijn moeder overgehaald omdat het zo mooi weer gaat worden hoop ik XD)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    ''Ik ben niet achterlijk,'' siste ik, en keek haar dodelijk aan. ''Vertel me de waarheid, of ik zorg er zelf voor dat je dat doet,'' zei ik. En dat was geen grapje, ik kon er prima voor zorgen dat ze de waarheid vertelde.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Oh, poor Ginny. En Fred en Adelaine zijn niet eens in de buurt om haar te helpen 0.0 )


    Happy Birthday my Potter!

    {You to.. Stay nice.. Try for George..}


    Don't be like the rest of them, darling