• Okee, ik weet dat ik laatst al een topic aanmaakte over een vreemd, groot vliegbeest, maar ik kan het toch niet laten om ook even een foto van mijn nieuwe vriend te posten:



    Dit is Harry. Harry is harig, aaibaar en zo'n 10 cm lang. Ik schrok me de pleuris toen ik 'm zag :'D. Maar aangezien ik weer alleen thuis ben, zie ik 'm maar als mijn nieuwe praat-maat. Yay!


    i put the fun in funeral

    Psychotic schreef:
    (...)
    Pietje is heel lief! Ik doelde op het in bedden kruipen en Q'ers bangmaken D: PAK HEM ZIJN VRIENDJES NIET AF.


    Wij hebben ook een leuke spin, best klein, maar die vind het leuk om zijn web de maken boven het pad bij de ingang naar ons huis tussen de twee heggen in, zodat dus degene die een beetje langer is het volledig web in zijn gezicht krijgt :'). Hierbij noem ik hem Peter.


    Tijd voor koffie.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Pietje is heel lief! Ik doelde op het in bedden kruipen en Q'ers bangmaken D: PAK HEM ZIJN VRIENDJES NIET AF.


    Ja ja, o zo :I
    MAAR MIJN HARRY KOMT JOUW HUIS NIET IN >:C. Hij heeft een gevoelige maag, hij mag geen gluten of suiker. En hij kan niet tegen stofmijt. Hij is bang in het donker. Hij mag later dan vijf uur 's avonds niet alleen de straat op. Hij heeft een kleine blaas.


    i put the fun in funeral

    4Everdeen schreef:
    One word: 0_0


    ... Dat is geen woord (cat)


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    ... Dat is geen woord (cat)


    One word: ^o_o^
    ;P

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja ja, o zo :I
    MAAR MIJN HARRY KOMT JOUW HUIS NIET IN >:C. Hij heeft een gevoelige maag, hij mag geen gluten of suiker. En hij kan niet tegen stofmijt. Hij is bang in het donker. Hij mag later dan vijf uur 's avonds niet alleen de straat op. Hij heeft een kleine blaas.

    Ik zal er op letten, en als 'ie toch opduikt stuur ik hem naar huis, goed?
    Pietje is heeeeeel stoer, maar hij moet wel zijn vitaminepilletjes hebben, maar die vandaag heeft hij al gehad dus dat komt goed.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dammed. Ik zou abnormaal spontaan dood vallen.
    Ik begin al te huilen als er een 1 mm grote spin over me heen kruipt...


    O, look at all the fucks I give:

    Ik wil niet kinderachtig klinken, maar ik heb serieus een nachtmerrie overgehouden aan dit topic. Ik droomde dat mijn kamer vol zat met spinnen die steeds groter werden. D:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    4Everdeen schreef:
    (...)

    One word: ^o_o^
    ;P


    Waar is het woord dan? :'DD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mercurial schreef:
    Ik wil niet kinderachtig klinken, maar ik heb serieus een nachtmerrie overgehouden aan dit topic. Ik droomde dat mijn kamer vol zat met spinnen die steeds groter werden. D:


    Ahaha, leuk leuk ^^.
    Sorry!


    i put the fun in funeral

    Dát is echt eng. Ik zou daar dus echt mee in dezelfde kamer durven te zitten, eerlijk gezegd. (nerd)


    Chaos is a ladder.

    ew.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Kan harry al trucjes??(lol)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Audacity schreef:
    (...)

    Ja ja, o zo :I
    MAAR MIJN HARRY KOMT JOUW HUIS NIET IN >:C. Hij heeft een gevoelige maag, hij mag geen gluten of suiker. En hij kan niet tegen stofmijt. Hij is bang in het donker. Hij mag later dan vijf uur 's avonds niet alleen de straat op. Hij heeft een kleine blaas.


    YEAH! HARRY IS EEN FLUFFING COELIAAK! Just Like Me :Y)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    mijn huisdier:

    een vlieg die ik 10 seconden onder water heb gehouden, en hij leeft nog. hij heet Vlieg. zijn vleugel is gebroken en waarschijnlijk gaat hij dood :Y)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 16:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hey Harry!
    Ziet me er een leuk kereltje uit!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please