• Okee, ik weet dat ik laatst al een topic aanmaakte over een vreemd, groot vliegbeest, maar ik kan het toch niet laten om ook even een foto van mijn nieuwe vriend te posten:



    Dit is Harry. Harry is harig, aaibaar en zo'n 10 cm lang. Ik schrok me de pleuris toen ik 'm zag :'D. Maar aangezien ik weer alleen thuis ben, zie ik 'm maar als mijn nieuwe praat-maat. Yay!


    i put the fun in funeral

    Jou liniaal is leuk :3

    Maar oh my gawd. Ik zou echt flippen als dat in mijn huis zou zitten.


    Destroy what destroys you.

    Lancaster schreef:
    (...)Bij mij heet die Bas (cat)


    Wie noemt zijn spin nou weer bas, dat is belachelijk (cat)


    i put the fun in funeral

    Chuggaa schreef:
    Jou liniaal is leuk :3

    Maar oh my gawd. Ik zou echt flippen als dat in mijn huis zou zitten.


    Ikr? 8D


    i put the fun in funeral

    :|


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    He's cute!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Kill it now. Barbecue het met een elektrische vliegen mepper.


    Alleen maar tranen van geluk

    Calderone schreef:
    Kill it now. Barbecue het met een elektrische vliegen mepper.


    D:
    Harry is verdrietig. Niet dat ik weet waar hij is, lol. Dat beest loopt nu ergens door mijn huis.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    D:
    Harry is verdrietig. Niet dat ik weet waar hij is, lol. Dat beest loopt nu ergens door mijn huis.

    Ik denk dat hij Pietje en Bas is tegengekomen, en dat ze nu arachnofoben aan het bang maken zijn. Wie weet, misschien zitten ze wel in het bed van iemand uit dit topic... (wbw)

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:51 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik haat jou! Echt waar D:
    Dat jij je hand zo dicht bij dat ding durft houden. Ik blijf er lekker meters vandaan :'D Ben zo eentje op mijn kot tegen gekomen en ik heb er echt een trauma aan over gehouden. Mijn keukendeur gaat niet meer open zonder een meter afstand te houden..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Psychotic schreef:
    Ik had een hele kleine spin die Pietje heette. Maar hij liep weg, dus nu zijn alle spinnen die op hem lijken Pietje *O* Dat beest reist de hele wereld over, want mijn vriendinnen kennen hem ook en als die hem zien, krijg ik dat ook te horen :Y)

    Omg, volgensmij heb ik Pietje gezien in mijn tent in Frankrijk! Maar ik vond hem helemaal niet aardig. Je mag hem wel eens leren hij zich eerst fatsoenlijk moet voorstellen voordat hij bij iemand de tent in duikt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:14 ]


    ars moriendi

    Eww :o

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Omg, volgensmij heb ik Pietje gezien in mijn tent in Frankrijk! Maar ik vond hem helemaal niet aardig. Je mag hem wel eens leren hij zich eerst fatsoenlijk moet voorstellen voordat hij bij iemand de tent in duikt.

    Hij heeft soms gewoon even een liefdevolle aai nodig. Hij is heel lekker zacht hoor ;3


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Strider schreef:
    WTF O___________O
    En je houdt je hand ZO dicht bij??!?!
    Sorry, ik heb een gruwelijk haat aan die dingen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Aragog schreef:
    Oh. My. God.
    DDDDDDDDDDDD:


    Don't be like the rest of them, darling

    omg, ik schrok me kapot, nou heb ik de hele avond weer last van me fobie, bedankt..


    ailoveejoee.