• Okee, ik weet dat ik laatst al een topic aanmaakte over een vreemd, groot vliegbeest, maar ik kan het toch niet laten om ook even een foto van mijn nieuwe vriend te posten:



    Dit is Harry. Harry is harig, aaibaar en zo'n 10 cm lang. Ik schrok me de pleuris toen ik 'm zag :'D. Maar aangezien ik weer alleen thuis ben, zie ik 'm maar als mijn nieuwe praat-maat. Yay!


    i put the fun in funeral

    Psychotic schreef:
    (...)
    Ik denk dat hij Pietje en Bas is tegengekomen, en dat ze nu arachnofoben aan het bang maken zijn. Wie weet, misschien zitten ze wel in het bed van iemand uit dit topic... (wbw)


    Mihih, zolang hij maar oppast voor de geweldadige Q'rs met stofzuigers en elektrische vliegenmeppers hier D:


    i put the fun in funeral

    ikbenblond schreef:
    omg, ik schrok me kapot, nou heb ik de hele avond weer last van me fobie, bedankt..


    Graag gedaan 8D


    i put the fun in funeral

    Best wel grappig hoe sommigen hier helemaal doordraaien :') Ik bedoel, ik vond het ook een enge, foto, maar zó? ;P


    You are beautiful, you are love.

    HOLY FLUF!

    Buuuh nu ben ik bang.....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Cydonia schreef:
    Best wel grappig hoe sommigen hier helemaal doordraaien :') Ik bedoel, ik vond het ook een enge, foto, maar zó? ;P


    Echt he? :Y)
    Ik geloof dat ze beter niet bij mij langs kunnen komen, als ze van de foto al helemaal freaken ^^.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Mihih, zolang hij maar oppast voor de geweldadige Q'rs met stofzuigers en elektrische vliegenmeppers hier D:

    Als ze maar voorzichtig en snel genoeg zijn, kunnen ze snel wegkruipen tijdens de eerste seconden van hysterisch gillen *O*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    oke, aan de ene kant vind ik m cool , maar aan de andere kant is ie eng


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Als ze maar voorzichtig en snel genoeg zijn, kunnen ze snel wegkruipen tijdens de eerste seconden van hysterisch gillen *O*


    AHA! genius 8D


    i put the fun in funeral

    xforever schreef:
    oke, aan de ene kant vind ik m cool , maar aan de andere kant is ie eng


    In mijn hoofd is er niet a nauwelijks verschil tussen eng en cool (cat).


    i put the fun in funeral

    Ik dacht dat je het over en hond of een kat had. -_-
    Ik vind zijn naam echt geweldig! Harige Harry. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Gadverdamme.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Audacity schreef:
    (...)

    AHA! genius 8D

    Ik ben gewoon blij voor Pietje dat hij mijn sadistische neigingen heeft overgenomen en doorgeeft aan Harry en Bas van die leuke vriendjes heeft gevonden 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Ik ben gewoon blij voor Pietje dat hij mijn sadistische neigingen heeft overgenomen en doorgeeft aan Harry en Bas van die leuke vriendjes heeft gevonden 8D


    Noooh D: Als baas van Harry, verbied ik hem hierbij om nog om te gaan met die Piet van jou, hij heeft een slechte invloed op mijn kleine spinnemans :C.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Noooh D: Als baas van Harry, verbied ik hem hierbij om nog om te gaan met die Piet van jou, hij heeft een slechte invloed op mijn kleine spinnemans :C.

    Pietje is heel lief! Ik doelde op het in bedden kruipen en Q'ers bangmaken D: PAK HEM ZIJN VRIENDJES NIET AF.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    One word: 0_0


    Tijd voor koffie.