• Ik heb volgens mij veel te veel tijd en dan zit ik op youtube en Twitter, daar ontdek ik dan veel te veel boybands, die brits zijn. Alea ik vind het uiteraard niet erg, zo heb Concept, GMD3 leren kennen
    en paar maanden geleden ook LONDON ROAD. Nu vroeg ik me af, kent iemand van julie hen eigenlijk. Ik vind ze eigenlijk echt goed. Natuurlik heeft iedereen een eigen mening en smaak. Maar check ze dus zeker (;

    Ik ken ze niet, maar ben weg van GMD3!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nee, ik ken ze niet, maar GMD3 ken ik zeker wel. M'n zus is enorm fan van ze en ze heeft een T-shirt met een foto en handtekeningen van hen erop van Micky's moeder gekocht en ze heeft ze zelfs ontmoet ^^
    Maar die London Road jongens klinken ook leuk zeg! Wel jammer van de gekke kleurtjes in het filmpje, dat hadden ze van mij wel weg mogen laten ;o


    “Love is a contradiction.”

    Ik ken ze nu...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Nope, ik ken ze niet.


    26 - 02 - '16

    Mean schreef:
    Nee, ik ken ze niet, maar GMD3 ken ik zeker wel. M'n zus is enorm fan van ze en ze heeft een T-shirt met een foto en handtekeningen van hen erop van Micky's moeder gekocht en ze heeft ze zelfs ontmoet ^^
    Maar die London Road jongens klinken ook leuk zeg! Wel jammer van de gekke kleurtjes in het filmpje, dat hadden ze van mij wel weg mogen laten ;o


    Wow zalig, dat ze hen heeft ontmoet!
    &dat van die kleurtjes, ik geef je gelijk haha want dat vind ik ook best jammer :'D

    Ik vind de muziek persoonlijk niet zo leuk.


    Ex astris, sciencia

    Het is mijn ding zo niet. Maar nog veel plezier met naar hen te luisteren. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Payneless schreef:
    (...)

    Wow zalig, dat ze hen heeft ontmoet!
    &dat van die kleurtjes, ik geef je gelijk haha want dat vind ik ook best jammer :'D

    We waren met stedenreis van school in Londen en ze had ze gemaild of ze ze kon ontmoeten, dus toen heeft ze ze ongeveer een uurtje kunnen zien en stroopwafels voor ze meegenomen, hehe =D Ik kon ze helaas niet zien, want ik zat in een ander groepje van de rondleiding in zo'n gebouw dus toen ik eenmaal bij het afspreekpunt was, waren ze al weg =(
    Jammer van de kleurtjes, maar ik moet toegeven, in blauw-paars-en-andere-kleuren zien ze d'r ook best cute uit :3


    “Love is a contradiction.”

    Mean schreef:
    (...)
    We waren met stedenreis van school in Londen en ze had ze gemaild of ze ze kon ontmoeten, dus toen heeft ze ze ongeveer een uurtje kunnen zien en stroopwafels voor ze meegenomen, hehe =D Ik kon ze helaas niet zien, want ik zat in een ander groepje van de rondleiding in zo'n gebouw dus toen ik eenmaal bij het afspreekpunt was, waren ze al weg =(
    Jammer van de kleurtjes, maar ik moet toegeven, in blauw-paars-en-andere-kleuren zien ze d'r ook best cute uit :3


    WOW DAT IS ECHT ZOT, wel leuk dat ze dan vroeg of het kon en ze dat ook echt deden. Wel jammer voor jou, maar wie weet komt jou tijd nog. & jaa oke daar moet ik je weer gelijk geven haha, eigenlijk zijn ze altijd cute en ik moet zeggen ze mogen er best zijn. Ik zag een twitcam van ze en oh jum.. hahaha