• Okee, ik weet dat ik laatst al een topic aanmaakte over een vreemd, groot vliegbeest, maar ik kan het toch niet laten om ook even een foto van mijn nieuwe vriend te posten:



    Dit is Harry. Harry is harig, aaibaar en zo'n 10 cm lang. Ik schrok me de pleuris toen ik 'm zag :'D. Maar aangezien ik weer alleen thuis ben, zie ik 'm maar als mijn nieuwe praat-maat. Yay!


    i put the fun in funeral

    EEEEKS. D: Gadverdegadver.. T'is maar dat je hem ziet als praatmaat, anders had ik die grote vriendelijke Harry allang opgezogen in de stofzuiger.


    ars moriendi

    Psychotic schreef:
    (...)
    Ik vind spinnen leuk. In groep vier heb ik wel een best lullige streek uitgehaald met iemand die bang voor spinnen was, maar oké, ik was zeven/acht, laat me lekker :'D


    Ik ben vijftien en doe het nog steeds, mihi (krul). Maar mijn vriendinnen zijn dan ook echt de grootste schijterds die je kan vinden x'D.


    i put the fun in funeral

    Awwh! So cute :3


    26 - 02 - '16

    hou dat beest uit mijn buurt!! als hij hier in huis geweest zou zijn, was ik heel erg in paniek geraakt.. D:


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik krijg kippenvel van dat beest x

    Huntelaar schreef:
    EEEEKS. D: Gadverdegadver.. T'is maar dat je hem ziet als praatmaat, anders had ik die grote vriendelijke Harry allang opgezogen in de stofzuiger.

    Of een bezem, ook heel effectief.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben vijftien en doe het nog steeds, mihi (krul). Maar mijn vriendinnen zijn dan ook echt de grootste schijterds die je kan vinden x'D.

    Haha, maar dat meisje viel toen echt zowat flauw. Helemaal krijsen en alles, ik lachte me rot. (Ik had een spin in een doosje (met blaadjes, want ik dacht toen nog dat spinnen blaadjes aten, suf he?) en dat mee naar school.)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Whaha, als ik die dingen zie dan is het: 'Spin, meet slipper. Slipper, meet spin.' Pats, dood spin :P


    Happy Birthday my Potter!

    Wat doet dat ding in jou huis? (krul)

    Mammaaaaaa!

    Shit hé, die is groot! :0


    You are beautiful, you are love.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Haha, maar dat meisje viel toen echt zowat flauw. Helemaal krijsen en alles, ik lachte me rot. (Ik had een spin in een doosje (met blaadjes, want ik dacht toen nog dat spinnen blaadjes aten, suf he?) en dat mee naar school.)


    Mijn vriendinnen gaan al krijzen bij het zien van een spinnetje die ik zonder vergrootglas nauwelijks kan zien > <.
    Ik stopte vroeger altijd allemaal spinnen in een te klein bakje. De volgende ochtend waren ze dan allemaal dood x'D.


    i put the fun in funeral

    Buttzville schreef:
    Wat doet dat ding in jou huis? (krul)


    Ik vraag me ook af what the fuck er mis is met dit huis :'D.


    i put the fun in funeral

    xZaynxMalikx schreef:
    (...)
    Of een bezem, ook heel effectief.

    Maar dan sla je hem en dan valt hij op de grond en dan gaat hij rondrennen.. x__X Mijn god, dan val ik echt flauw. Ik heb zo'n enorme spinnenfobie!


    ars moriendi

    0.0
    Kill it, fast and painful. D:


    everything, in time

    Psychotic schreef:
    Ik had een hele kleine spin die Pietje heette. Maar hij liep weg, dus nu zijn alle spinnen die op hem lijken Pietje *O* Dat beest reist de hele wereld over, want mijn vriendinnen kennen hem ook en als die hem zien, krijg ik dat ook te horen :Y)
    Bij mij heet die Bas (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf