• Okee, ik weet dat ik laatst al een topic aanmaakte over een vreemd, groot vliegbeest, maar ik kan het toch niet laten om ook even een foto van mijn nieuwe vriend te posten:



    Dit is Harry. Harry is harig, aaibaar en zo'n 10 cm lang. Ik schrok me de pleuris toen ik 'm zag :'D. Maar aangezien ik weer alleen thuis ben, zie ik 'm maar als mijn nieuwe praat-maat. Yay!


    i put the fun in funeral

    Aragog schreef:
    Oh. My. God.
    DDDDDDDDDDDD:
    Haaha en je naam is dan Aragog. Ik ik ging letterlijk achteruit toen ik dat ding zag. Bah dat jij dat durft meten. Ik bekak mezelf moest ik dat doen. Zie dat hij op mijn hand valt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Smaug schreef:
    DDDDD:
    Bij mijn oma zitten er ook altijd van die enorme binnen. Echt vreselijk. Maanden geleden had mijn oom er een gepakt en kwam hij achter me aan met dat ding. Ik heb hem zo erg uitgescholden :']


    Ahaha, da's humor ^^


    i put the fun in funeral

    Sake schreef:
    Ieh. Laatst hing er een vriend van Harry zo'n twintig centimeter boven mijn bed toen ik bijna in slaap viel. Toen heb ik hem vermoord. Sorry Harry.


    Wacht maar tot Harry wraak neemt, dan stuurt hij een leger van zijn soort op je af :Y).


    i put the fun in funeral

    Zijn dat niet van die spinnen waar er altijd twee van zijn?(cat)


    As travars

    Dat lijkt op een plakspin. Serieus, dat die in Nederland rondlopen.


    Food.

    Meteor schreef:
    (...)Haaha en je naam is dan Aragog. Ik ik ging letterlijk achteruit toen ik dat ding zag. Bah dat jij dat durft meten. Ik bekak mezelf moest ik dat doen. Zie dat hij op mijn hand valt.


    Okee, da's inderdaad een mooie ja x'D.
    En ik moet iets te doen hebben in dit levenloze huis.


    i put the fun in funeral

    Ik moest echt lachen toen ik die spin zag. Idk why.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Caulfield schreef:
    Zijn dat niet van die spinnen waar er altijd twee van zijn?(cat)


    Bestaan die? Gezellig! 8D


    i put the fun in funeral

    Lieksel schreef:
    Ik moest echt lachen toen ik die spin zag. Idk why.


    Ik weet het, hij heeft een goed gevoel voor humor.


    i put the fun in funeral

    Caulfield schreef:
    omg noooo gross :|


    Tell me about it, stud.

    Ik had een hele kleine spin die Pietje heette. Maar hij liep weg, dus nu zijn alle spinnen die op hem lijken Pietje *O* Dat beest reist de hele wereld over, want mijn vriendinnen kennen hem ook en als die hem zien, krijg ik dat ook te horen :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Like, whuuut o___O


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Als ik dat ding in het echt zie, schrik ik waarschijnlijk zo erg dat ik bewusteloos raak. Ik ben echt doodsbang voor spinnen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Psychotic schreef:
    Ik had een hele kleine spin die Pietje heette. Maar hij liep weg, dus nu zijn alle spinnen die op hem lijken Pietje *O* Dat beest reist de hele wereld over, want mijn vriendinnen kennen hem ook en als die hem zien, krijg ik dat ook te horen :Y)


    Haha, je wil niet weten hoeveel Harige Harry's ik heb gehad x'D.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Haha, je wil niet weten hoeveel Harige Harry's ik heb gehad x'D.

    Ik vind spinnen leuk. In groep vier heb ik wel een best lullige streek uitgehaald met iemand die bang voor spinnen was, maar oké, ik was zeven/acht, laat me lekker :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.