• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [VOL]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.




    Rollentopic

    BEGIN: De vrienden hebben zijn net aangekomen met de bus die ze vanaf het vliegveld naar het stadje Aragon hebben genomen. Ze zijn op weg naar het landhuis van de familie van Arthilde en gaan zich daar settelen om daarna het dorp te verkennen. Ik meld trouwens wanneer A. Cotilleos een bericht heeft gestuurd, dat aankomen is nog voordat ze dat bericht hebben gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]


    help

    [Ben ik de enige die nooit als eerste wilt posten?]


    help

    Tilya Calida Estevez

    Met nog een warm gevoel in mijn buik van deze nacht zwaai ik de jongeman uit. Met een warm broodje en een pak melk is hij de deur uitgelopen, zoals ze allemaal doen. Ik zucht even en draai het open/gesloten om zodat de mensen weten dat ik open ben. Behendig strik ik mijn schort en begin met een lading broodjes in de oven te schuiven. Na een uurtje begint het zonnetje buiten al aardig te schijnen, dus ik doe de ventilatie zachtjes aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 17:27 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Amelia Florence van Arthilde || 19
    Amelie springt als eerste uit de bus en kijkt om zich heen. Een verzengende hitte waait haar kant op. Het is hier al altijd warm geweest. Ze vraagt zich af hoe het met de inwoners gaat, en of er mensen weg zijn gegaan of zijn bijgekomen. De laatste keer dat ze hier was, was ze twaalf. Ze sleurt haar koffers mee naar buiten, twee kleine koffertjes op wieltjes die toch nog tonnen lijken te wegen, en haar gitaar op haar rug. Ze loopt voor het groepje uit naar het grote landhuis dat aan het einde van de straat staat te pronken en zucht even. Haar ouders zouden vast en zeker iedereen in aparte kamers willen, maar zij was van plan om alle matrassen die te vinden waren in de tweede woonkamer te leggen en zo gezellig bij elkaar te liggen.


    help

    [mijn topics]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18
    Door de eerste zonnestralen wordt ik gewekt en loop ik naar de badkamer. Ik zet de douche aan en voel hoe de koude stralen warmer worden. Het kleine badkamertje stelde niet veel voor, maar er was en douche, een toilet en een wasbak. Genoeg voor een persoon. Ik gooi mijn short op de grond en mijn topje erbij. Mijn ondergoed mik ik in de wasmand en stap dan onder de douche. Ik was mijn zwarte haren en zet dan de douche uit. Ik droog me af en wikkel een handdoek om me heen. Ik loop naar de kledingkast die in mijn slaapkamer staat en haal wat uit de kast. Ik kleed me om en doe mijn make-up. Ik kijk in de spiegel en naar mijn kleren. 'Perfect.' Ik loop mijn appartementje uit en ga naar de bakker. 'Goedemorgen Tilya. Hoe gaat het met je vandaag?' vraag ik de bakster.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tilya Calida Estevez

    Ik haalnet de lading broodjes uit de oven als ik iemand hoor binnen komen. Ik zet de plaat met broodjes op het aanrecht en loop door de open boog de kamer weer in. "Goedemorgen Ravenne." zeg ik opgewekt met een lieve glimlach als ik weer achter de toonbank sta. "Met mij gaat het perfect." zeg ik terwijl ik me om draai om de schaal met vers gebakken koekjes te pakken. Ik zet zo op het aanrecht voor me. "Wat wil je vandaag hebben?" vraag ik terwijl ik de helft van de koekjes in een schaal doe en die boven op een stapel kookboeken zet. De rest van de koekjes doe ik in een zak en zet deze weg in een van de keukenkasten.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18
    'Fijn dat het goed met je gaat. Ik zou graag een brood willen hebben, wat van je koekjes en een goed verhaal van vannacht.' Tilya is een goede vriendin van me en ze vertelt me altijd de verhalen van de jongens die ze tegenkomt. Ik ken de ingang van haar woondeel en weet dat ik dan ook binnen mag komen. Ik blijf echter staan. Ik vis een blikje energy uit mijn tas en open het.

    Daniël "Dan" James Blackk || 24
    'Goedemorgen wereld!' Ik schuif de gordijnen open en loop naar de bakker. Ook al is het nog vroeg, het is al warm. In een short en een dun T-shirt loop ik over de straat naar de bakkerij van Tilya. Ik zie het emo/goth-meisje al staan. 'Daniël.' Ik steek mijn hand uit en ze schud hem. 'Ravenne, maar iedereen noemt me Rave.' 'Nja, iedereen noemt mij Kerstman. Nee, geintje. Noem me maar Dan.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18
    'Fijn dat het goed met je gaat. Ik zou graag een brood willen hebben, wat van je koekjes en een goed verhaal van vannacht.' Tilya is een goede vriendin van me en ze vertelt me altijd de verhalen van de jongens die ze tegenkomt. Ik ken de ingang van haar woondeel en weet dat ik dan ook binnen mag komen. Ik blijf echter staan. Ik vis een blikje energy uit mijn tas en open het.

    Daniël "Dan" James Blackk || 24
    'Goedemorgen wereld!' Ik schuif de gordijnen open en loop naar de bakker. Ook al is het nog vroeg, het is al warm. In een short en een dun T-shirt loop ik over de straat naar de bakkerij van Tilya. Ik zie het emo/goth-meisje al staan. 'Daniël.' Ik steek mijn hand uit en ze schud hem. 'Ravenne, maar iedereen noemt me Rave.' 'Nja, iedereen noemt mij Kerstman. Nee, geintje. Noem me maar Dan.'


    [Is het niet een beetje normaal dat iedereen in zo'n klein dorpje elkaar kent? xd]


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Is het niet een beetje normaal dat iedereen in zo'n klein dorpje elkaar kent? xd]


    Dat, en wil je alsjeblieft voortaan even toestemming vragen voordat je "beste vriendinnen" met Tilya bent.
    Niemand weet van haar avontuurtjes, behalve A.
    Thank joe (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Dat, en wil je alsjeblieft voortaan even toestemming vragen voordat je "beste vriendinnen" met Tilya bent.
    Niemand weet van haar avontuurtjes, behalve A.
    Thank joe (:


    Ik moet nu constant aan Pretty Little Liars denken... xd


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    Ik moet nu constant aan Pretty Little Liars denken... xd


    Nahah, why?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Nahah, why?


    -A.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    -A.


    Oh, hahah (:
    Kom je ook zo even langs bij Tilya?


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Oh, hahah (:
    Kom je ook zo even langs bij Tilya?


    [Ik zou eerst een beetje met de vrienden willen rp'en, zodat ik A's bericht kan melden, maar er is niemand van de groep online.]


    help