• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [VOL]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.




    Rollentopic

    BEGIN: De vrienden hebben zijn net aangekomen met de bus die ze vanaf het vliegveld naar het stadje Aragon hebben genomen. Ze zijn op weg naar het landhuis van de familie van Arthilde en gaan zich daar settelen om daarna het dorp te verkennen. Ik meld trouwens wanneer A. Cotilleos een bericht heeft gestuurd, dat aankomen is nog voordat ze dat bericht hebben gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]


    help

    Het is niet verboden om te posten ofzo, hoor? Want ik zie dat er redelijk veel mensen online zijn die nog niet eens naar het topic gekeken hebben.


    help

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Ik zou eerst een beetje met de vrienden willen rp'en, zodat ik A's bericht kan melden, maar er is niemand van de groep online.]


    Jaa, ik snap. Tilya moet zich maar even vermaken ^^


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Stornoway schreef:
    (...)

    [Is het niet een beetje normaal dat iedereen in zo'n klein dorpje elkaar kent? xd]

    (nja, maar Dan is vaak in de clubs en Rave is altijd thuis of bij Tilya. Ze hadden elkaar dus nog niet eerder ontmoet)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Mijn topic]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:07 ]

    Styx schreef:
    (...)
    (nja, maar Dan is vaak in de clubs en Rave is altijd thuis of bij Tilya. Ze hadden elkaar dus nog niet eerder ontmoet)


    Ik heb geen toestemming gegeven, nog steeds niet ben ik ook niet van plan ook (:

    Tilya post komt er zo aan!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tilya Calida Estevez

    "Wat voor soort brood en hoeveel koekjes lieverd?" vroeg ik met een zoete glimlach toen ik de bruin papieren zakken met het logo van de bakkerij erop alvast in mijn handen nam. Glimlachend keek ik haar, en de jongen die naast haar stond aan.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Ravenne

    'Een wit brood en 5 koekjes. Krijg ik het verhaal er dan ook bij?' Ik glimlach even.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    Ravenne

    'Een wit brood en 5 koekjes. Krijg ik het verhaal er dan ook bij?' Ik glimlach even.


    HOU OP MET DAT VERHAAL!
    Please, ik heb het nu drie keer gezegd en ik heb hier dus echt geen zin in..

    + schrijf even langere stukken, anders gaat het zo snel.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    HOU OP MET DAT VERHAAL!
    Please, ik heb het nu drie keer gezegd en ik heb hier dus echt geen zin in..

    + schrijf even langere stukken, anders gaat het zo snel.


    Geen oneliners schrijven is één van de regels. xd JDAZIPHDA Sorry, ik ben in paniieeeek! En dit wordt eerder een off-topic dan een RPG topic. xd


    help

    Tilya Calida Estevez

    Ik doe de vijf koekjes in het bruine zakje en pak een wit brood van de plank. Het brood ruikt heerlijk vers. Ik doe ook het brood in het papieren zakje en stop deze twee dingen in een standaard plastic zak. Ik leg de zak op de toonbank en loop naar de kassa. Ik tik alles in en noem de prijs. "Drie euro en vijfenzeventig cent alsjeblieft." ik zet mijn glimlach weer op.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Geen oneliners schrijven is één van de regels. xd JDAZIPHDA Sorry, ik ben in paniieeeek! En dit wordt eerder een off-topic dan een RPG topic. xd


    Tilya won't let that happen! Maar nu ga ik niet meer offtopicaa :3


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jayy
    Ik sleur mijn koffers met me mee en loop achter Amelia aan. Aan het einde van de straat staat een groot landhuis .Met grote ogen kijk ik naar het landhuis. 'Is dat echt van jou ouders?'vraag ik en kijk nog steeds naar het landhuis. Het was echt heel vet. Ze was wel erg rijk, kijk dat huis nou hey.

    Amelia Florence van Arthilde || 19
    "Is dat echt van jouw ouders?", vraagt Javy, die achter Amelia komt aangewandeld.
    "Yep", antwoordt ze. Ze loopt verder op het paadje dat zich door de voortuin naar de voordeur slingert en haalt de sleutel uit haar zak. Ze zet haar koffers even neer en doet de deur open. "Welkom in Villa van Arthilde", zegt ze met weinig enthousiasme. "Twee."

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:59 ]


    help

    | Good evening. ^^ |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    | Good evening. ^^ |


    LENEEEEEEEEEEE! YOU HAVE TO READ SOMETHING FOR MEEEEE! Can I send it to you?


    help