• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [VOL]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.




    Rollentopic

    BEGIN: De vrienden hebben zijn net aangekomen met de bus die ze vanaf het vliegveld naar het stadje Aragon hebben genomen. Ze zijn op weg naar het landhuis van de familie van Arthilde en gaan zich daar settelen om daarna het dorp te verkennen. Ik meld trouwens wanneer A. Cotilleos een bericht heeft gestuurd, dat aankomen is nog voordat ze dat bericht hebben gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]


    help

    Amelia Florence van Arthilde
    "Gooi ze maar ergens daar. Ofzo", zegt Amelia wuivend naar de muur van de hal. Ze trekt de gordijnen open van de hal en alle gordijnen die ze tegenkomt en loopt de gigantische trap op naar boven. Er ligt nergens ook maar een beetje stof, daar zorgt de poetsvrouw wel voor. Aan de muur die na de overloop boven komt, hangen er diverse kadertjes waar familiefoto's, foto's van Amelia's ouders en van Amelia toen ze nog klein was aan de muur hangen. Van toen ze afstudeerde en nog veel meer.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:58 ]


    help

    [het is ochtend toch? (in de RPG dan xD Hier bij mij is het wel ochtend ja =P)]

    Aria Helena Rivendell

    Met een ruk open ik de gordijnen, waarop zonnestralen mijn slaapkamer helder verlichten. Ik heb een aardig grote slaapkamer, waar ik zo ontzettend blij mee ben -mijn vleugel past er met gemak in-. Zonder acht te slaan op het gerommel in mijn buik, ga ik achter mijn vleugel zitten en zet ik mijn vingers op de toetsen. Snel speel ik een nummer, waarna ik toch echt naar de keuken wandel om te ontbijten.

    [Dus... Ik ga zo ff mijn hond uitlaten, daarna ben ik er weer ^^]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Jayy
    Ik leg mijn koffers tegen de muur van de hal en loop daarna gauw Amelia achterna. 'Dus in welke kamers zijn de matrassen?'vraag ik en kijk wat om me heen. Ik zou echt niet weten welke kamer ik matrassen kon vinden.

    Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18

    Ik pak de zak van Tilya aan en vraag dan of Dan met me mee komt. 'Nee, later. Ik moet nog iets regelen.' Ik haal mijn schouders op en loop naar mijn appartement. Ik leg het brood op het aanrecht en gooi twee koekjes in een boterhamzakje. Ik ga op pad naar de bieb. Terwijl ik loop speel ik met mijn mobiel. Ik knal tegen iemand op. 'Hey, pas op!' roep ik verontwaardigd. 'Hallo Ravenne.' 'Dat meen je niet hé?! Wat doe jij hier!'

    || now is everybody curious who he/she is ||


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Amelia Florence van Arthilde
    "Zo'n beetje in alle kamers, maar de tweede woonkamer bevindt zich op de eerste verdieping, dus we moeten niet naar beneden gaan." Ik glimlach even bij de gedachte dat mijn vader en ik vroeger altijd met een matras van de trap gleden.


    help

    Jayy
    Ik knik en doe een deur open. 'Matras één gevonden!'roep ik en maak een aanloopje. Ik duik op het matras en lach even. Daarna haal ik het matras eraf en hou hem onder mijn arm. 'Waar moet deze heen dan? Ik weet niet waar die kamer is namelijk'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 13:19 ]

    [Ze zei net dat de woonkamer zich op de eerste verdieping bevond. xd Ik moet nu gaan.]


    help

    Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18
    'Wat ik hier doe? Ik woon hier sinds vandaag.' 'Ga toch weg Aiden.' 'Hoezo Rave?' 'We hebben dit al een keer gehad, ik zeg het nog een keer. Het. Is. Over. Snappie?' 'Ravenne Morrow Blackk, ik snap je volledig, maar ik wil je terug.' 'En ik jou niet. Mag ik er nu langs? Ik ga naar het bos.' Snel ren ik langs Aiden heen, naar de bieb. Ik duik de bieb in en zoek mijn favoriete boeken op. Ik trek er een stuk of vijf uit de kast en zoek mijn vaste plaats op. Ergens in een afgelegen afdeling, bovenop een kast met drie boeken. Er liggen wat kussens en lakens. Ik leg de koekjes naast me en sla een boek open.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    | Ik voel me de laatste tijd niet zo goed in mijn vel en ga dus voor een tijdje stoppen met RPG'en. Tijdelijk. Als de rollen aan een ander gegeven worden, vind ik dat best maar gelieve dat te melden in mijn gastenboek. X |


    kindness is never a burden.

    Aria Helena Rivendell

    Met een kreun besef ik dat er geen brood is en snel pak ik mijn portemonnee en loop ik op mijn gemakje naar de bakkerij.
    Ik loop naar binnen en zie de eigenares achter de toonbank staan. "Hé, Tilya, heb je nog een brood voor me dat ik kan kopen?" vraag ik.


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Willen alle mensen die nog niets gepost hebben, dat wel eens doen? Want ik kan echt niet verder als er maar één iemand is van de vrienden die reageert.


    help