• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [VOL]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.




    Rollentopic

    BEGIN: De vrienden hebben zijn net aangekomen met de bus die ze vanaf het vliegveld naar het stadje Aragon hebben genomen. Ze zijn op weg naar het landhuis van de familie van Arthilde en gaan zich daar settelen om daarna het dorp te verkennen. Ik meld trouwens wanneer A. Cotilleos een bericht heeft gestuurd, dat aankomen is nog voordat ze dat bericht hebben gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]


    help

    Aztec schreef:
    (...)

    || Even googelen xd ||


    | Haha. XD |


    kindness is never a burden.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Even googelen xd ||

    || Kan niks vinden behalve dat er een ambulance te laat is gekomen, maar nog niks gehoord van dat je dood gaat als je te lang moet wachten op een rpgpost --" ||


    Dat laatste dus xd


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Dat laatste dus xd


    | Oké. Interessant. XD |


    kindness is never a burden.

    Tim.
    Tim steunde met zijn ellebogen op het bureau-ding en moest veel moeite doen zijn ogen open te houden. Hij schoot knipperend overeind toen Tilya de plastic zak op het bureau-ding zette en de prijs noemde. Tim ging met zijn hand naar zijn kontzak en kwam zo tot de conclusie dat zijn portefeuille daar niet inzat. "Oh, damn." mompelde hij. Sukkel. "Ik ben mijn geld vergeten."


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    | Oké. Interessant. XD |


    || Mareh, @Stornoway wordt echt boos als we verder oftopic gaan. Shall we proceed? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Mareh, @Stornoway wordt echt boos als we verder oftopic gaan. Shall we proceed? ||


    | Yes sir. |


    kindness is never a burden.

    Tilya Calida Estevez

    Een gevoel van nepmedelijden overschoot me. "Ach kind toch." mompelde ik zoet. Ik gaf hem de plastic zak aan. "Als je vanavond gezellig komt eten bij mij, weet ik het goedgemaakt." zeg ik zonder blikken of blozen, zodat mijn dekmantel gewoon nog bestond. Ik glimlachte hem toe. "Ik eet paella vanavond, dat lust je wel toch?"

    || Je mag haar afwijzen hoor ^^ ||

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:34 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Hai. Ik heb echt wel mensen van de vrienden nodig, anders kan ik onmogelijk beginnen.


    help

    | I AM HERE! En klaarwakker. |


    kindness is never a burden.

    | Ik twijfel. Moet-ie ja of nee zeggen? *wrijft over baardje* |


    kindness is never a burden.

    | Je weet toch wel dat Tim gay is? ^^ |
    Tim Stone. | 25.
    Tim trok zijn wenkbrauw op. Vroeg ze dat nu echt? Doen. grijnsde de stem in zijn hoofd en Tim sloeg het van zijn schouders alsof er een echt wezen op zat. Ergens wilde hij wel ja zeggen, Tim was dol op paella, maar Tilya was niet één van de jongste. En ook geen jongen. Ik ben dol op paella. "Ik- uhm. Heb een date vanavond." zei Tim toen. Dat heb je helemaal niet! "Sorry, Tilya. Andere keer." vervolgde Tim nerveus. "Ik betaal je de volgende keer." zei hij en snelde de bakkerij uit met zijn plastic zak.

    | Moet zo gaan. |


    kindness is never a burden.

    Mabel Skye Jones
    Ik neem mijn spullen mee, en loop achter Amelia en Jayy aan naar het landhuis van de ouders van Amelia. Als we binnen komen zegt Amelia 'Welkom in Villa van Arthilde'
    Ik kijk de gang door. 'Wat een mega huis' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Tilya Calida Estevez

    Ik knikte en probeerde mijn verdriet te verbergen. "Is goed, jongen!" riep ik hem na. Ik na, nog een slok van mijn water en zwaaide nog even naar hem. Daarna zette ik de verwarming wat hoger, aangezien het al aardig warm begon te worden.

    || Ik ga naar den haag, ben vanavond weer terug peeps! ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Amelia Florence van Arthilde
    "Yep," mompelt Amelia tegen Mabel. Ze ploft haar valiezen neer in de hal en hangt haar vestje aan de haak achter de deur. "Ik ben van plan om alle matrassen naar de tweede woonkamer te verhuizen, zodat we gezellig bij elkaar kunnen liggen," zegt ze dan. "Wil er iemand me helpen?"


    help

    Jayy
    Ik kijk om me heen. 'Wow'breng ik uit en kijk naar Amelia. 'Wat cool'zeg ik grijnzend en kijk nog even om me heen. Dit huis was echt niet normaal groot, hier konden we wel een leuke vakantie krijgen. Ik kijk even naar mijn koffers die best zwaar zijn. 'Waar kan ik mijn koffers laten? Dan help ik je wel met de matrassen'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]