• Een groepje vrienden, drie jongens en drie meisjes, gaan op reis naar het Spaanse stadje Aragon. Om feest te vieren en de boel op stelten te zetten. Als ze daar aankomen, worden ze met open armen ontvangen in het stadje en wil iedereen meteen vrienden zijn met de nieuwkomers. Maar de volgende dag, als ze opstaan, blijkt iedereen een vreemd bericht gekregen te hebben:
    "I'll be watching ya!
    oxox
    A. Cotilleos"

    Wie is A. Cotilleos? En wat gaat hij of zij doen?


    Cotilleos is Spaans voor "roddels" en de A staat voor Aragon. Deze RPG is zo half en half gebaseerd op Gossip Girl en A. Cotilleos is iemand die zal proberen de vriendschap tussen de mensen die in het stadje wonen en de vrienden te verbreken en je reputatie ten schande te maken zodat niemand nog met je wilt omgaan.

    In te vullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    [Voor de vrienden: tussen de 17 en de 21, inwoners mogen ouder zijn.]
    Karakter:
    Uiterlijk:
    [Foto+uitleg]
    Biografie:
    Extra:



    Vrienden:
    Meisjes [VOL]:
    -Amelia Florence van Arthilde || 19 || Stornoway
    -Annabelle Elena June || 18 || Clarisse
    -Mabel Skye Jones || 17 || Europe


    Jongens [VOL]:
    -Brady Seth Williams || 18 || GinnyLovato
    -Jackson 'Jack' Frayn Harries || 19 || Poeh
    -Jayy Black || 18 || quin98

    Inwoners:
    Meisjes [VOL]:
    -Tillya Calida Estevez || 70 || Aztec
    -Vanity DeLorenzo || 17 || GinnyLovato
    -Aria Helena Rivendell || 19 || Kreacher
    -Ravenne "Rave" Morrow Blackk || 18 || Styx


    Jongens [Max 4]:
    -Daniël "Dan" James Blackk || 24 || Styx
    -Thomas Drew Pierce || 20 || Clarisse
    -Tim Stone || 25 || Poeh
    -

    REGELS:
    -Je sluit niemand uit.
    -Je neemt de actie van iemand anders personage niet over.
    -Max 2 personages.
    -Geen one-lines. Ik snap wel als het eens gebeurt, maar alsjeblief niet altijd een stuk van 2 woorden.
    -Alleen ERVAREN roleplayers.
    -We starten als we alle vrienden hebben en maximum 2 inwoners van elk geslacht.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.




    Rollentopic

    BEGIN: De vrienden hebben zijn net aangekomen met de bus die ze vanaf het vliegveld naar het stadje Aragon hebben genomen. Ze zijn op weg naar het landhuis van de familie van Arthilde en gaan zich daar settelen om daarna het dorp te verkennen. Ik meld trouwens wanneer A. Cotilleos een bericht heeft gestuurd, dat aankomen is nog voordat ze dat bericht hebben gekregen.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:52 ]


    help

    [Hmmm.... sorry, ik was bbq'en, dus was er niet echt bij xD Ik ga nu naar bed, dus mijn eerste berichtje komt morgenochend, zodra ik wakker ben =P
    Trusten! <3]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Aztec schreef:
    (...)

    HOU OP MET DAT VERHAAL!
    Please, ik heb het nu drie keer gezegd en ik heb hier dus echt geen zin in..

    + schrijf even langere stukken, anders gaat het zo snel.


    [Oké, maar is het wel goed dat Tilya en Rave vrienden zijn? En voor die langere stukken, dat werkt niet goed op de iPad.]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)

    [Oké, maar is het wel goed dat Tilya en Rave vrienden zijn? En voor die langere stukken, dat werkt niet goed op de iPad.]


    Nee, sorry. Dat is gwn niet helemaal realistisch, ze heeft wat oudere vriendinnen in het dorp, ze vind iedereen aardig in het dorp, maar dat hoeft nog niet gelijk te betekenen dat ze bevriend is met Rave.
    Oh nee? Ik zit de hele tijd al op iPad, en kijk mij eens? Dat zijn sowieso stukken van 3 regels. En als je bedoeld dat ik het als een regel zie en jij op de laptop niet ofzo, iPad is kleiner dus bij jou is die zin nog veel kleiner. En als je op je iPod zit, dan kan jouw zin wel drie regels zijn, maar jij weet gewoon dat het er voor ons een is en dat een paar woorden echt niet meetellen. En Boem, weer 7 regels getypt op de iPad.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    Tilya Calida Estevez

    Het meisje voor me rekende af en ik gaf haar het plastic zakje. Het belletje rinkeltje en ik keek op naar de deur. Het was Tim, iemand wie ik heel erg graag in mijn bed zou willen hebben. Ik wuifde de gedachte weg en begroette hem met een zoete glimlach. "Goedenmorgen Tim." zei ik vriendelijk. Terwijl ik een slok van het glas op tafel. Ik buigde subtiel wat naar voren om de vaas recht te zetten, wetend dat hij recht in mijn decolleté kon kijken. Ze zochten er niks achter, de bakkersdame Tilya een seksbeest? Há, daar komen ze toch nooit achter. De jongens die het met mij deden voor geld, eten en een bed hielden hun mond wel want ze waren te beschaamd om het ooit te durven vertellen.


    Was een beetje verstopt op de vorige pagina (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tim Stone. | 25
    Tim bromde een goeiemorgen en wreef zijn ogen uit. "Drie croissants graag." mompelde hij. En waarom 3? Ik wil er 4! riep de stem in zijn hoofd. "Stil jij." siste Tim. "Jij krijgt niks." Tim wendde zich weer tot Tilya die subtiel vooroverboog. Tim wierp even een blik op haar decolleté maar besteedde er niet veel aandacht aan. "En een groot bruin brood, graag."

    | Dat met die stem is zijn gespleten persoonlijkheid btw. :Y) |


    kindness is never a burden.

    Stornoway schreef:
    (...)

    Geen oneliners schrijven is één van de regels. xd JDAZIPHDA Sorry, ik ben in paniieeeek! En dit wordt eerder een off-topic dan een RPG topic. xd

    Ja, sorry daarvoor. Ik zat op de iPad en dan typt het niet zo makkelijk


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tilya Calida Estevez

    Hij mompelde een goedemorgen en wreef de slaap uit zijn ogen. "Drie croissants graag." mompelde hij daarna. Ik knikte. "Komt eraan." zei ik met een klein zwoel tintje eraan. Heel mini, zodat hij er niks achter zocht, maar wat was het leuk om dat weer eens te doen zeg. Hij vocht even met zijn personage in zijn hoofd, tenminste, dat dacht ik. Hij kon natuurlijk ook iemand naast zich hebben die onzichtbaar was, of een geest bezeten door de duivel. Hij keek even in mijn decolleté en ik glimlachte zacht. "En een bruin brood, graag." ik leunde weer achterover en pakte een bruin brood van de plank. "Gesneden?" vroeg ik en ik wees naar de iets wat middeleeuws uitziende broodsnijder.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:07 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tim Stone. | 25
    Tim keek de broodsnijder argwanend aan. Alsof hij elk moment in brand kon vliegen. "Nee," zei Tim behoedzaam. "Doe ik thuis wel." Alsof jij brood kan snijden. lachte de stem in zijn hoofd. "Had je wat?" siste Tim terug.

    | God sorry voor de 2 zinnen maar mijn hoofd barst bijna. |

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:10 ]


    kindness is never a burden.

    Styx schreef:
    (...)
    Ja, sorry daarvoor. Ik zat op de iPad en dan typt het niet zo makkelijk


    Slechte smoes, ik zit dagelijks op de iPad schoolwerk en dingen voor een site waar ik aan mee werk te doen. Daarbij typ ik makkelijk een stuk van 50 regels. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je geen zin of inspiratie had..


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tilya Calida Estevez

    Ik knikte en bedacht me dat het weer eens tijd was voor een nieuwe broodsnijder. "Natuurlijk." zei ik en glimlachte zoet.Het brood pakte ik zorgvuldig in en liet het in een plastic zak glijden. Ik draaide me om naar de mand met croissants. Er lagen er nog maar twee in. Ik stopte de twee in het zakje en boog me weer voorover om uit de keukenkasten een nieuwe mand met croissants te halen. Mijn kont was niet al te klein, en nog behoorlijk strak ook. Ik buigde me weer achterover en pakte het derde croissant en stopte dat ook in de zak. Even later zat alles in het plastic tasje en noemde ik de prijs. "Een euro vijftig voor de croissants en twee euro voor het brood maakt drie euro vijftig alstublieft."


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Poeh schreef:
    Tim Stone. | 25
    Tim keek de broodsnijder argwanend aan. Alsof hij elk moment in brand kon vliegen. "Nee," zei Tim behoedzaam. "Doe ik thuis wel." Alsof jij brood kan snijden. lachte de stem in zijn hoofd. "Had je wat?" siste Tim terug.

    | God sorry voor de 2 zinnen maar mijn hoofd barst bijna. |


    Het zijn wel twee goede zinnen joh, (:


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Slechte smoes, ik zit dagelijks op de iPad schoolwerk en dingen voor een site waar ik aan mee werk te doen. Daarbij typ ik makkelijk een stuk van 50 regels. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je geen zin of inspiratie had..

    Nou, het was meer dat mijn ma de iPad wilde en ik nog snel iets wilde typen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Nou, het was meer dat mijn ma de iPad wilde en ik nog snel iets wilde typen.


    Dus dan zeg je dat dat moeilijk gaat op de iPad? Ik vat jou niet helemaal maar oke.
    Dan start je de laptop of whatever op en typ je daar een waardig stuk, we gaan heus niet dood van het wachten hoor.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    Dus dan zeg je dat dat moeilijk gaat op de iPad? Ik vat jou niet helemaal maar oke.
    Dan start je de laptop of whatever op en typ je daar een waardig stuk, we gaan heus niet dood van het wachten hoor.


    | Zou ooit al iemand gestorven zijn van het wachten? |


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    | Zou ooit al iemand gestorven zijn van het wachten? |


    || Even googelen xd ||

    || Kan niks vinden behalve dat er een ambulance te laat is gekomen, maar nog niks gehoord van dat je dood gaat als je te lang moet wachten op een rpgpost --" ||

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 11:27 ]


    But calm, white calm, was born into a swan.