• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mèh! Ik moet gaan, sorry]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    [Mèh! Ik moet gaan, sorry]


    [DoeiDoei]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Doeg ^^]


    26 - 02 - '16

    Delisha Eleora Daxton

    Ik voelde me misselijk en zat nog steeds bevend op de grond. Wat was hier allemaal gebeurd en waar waren de zusters en dokters? Niemand wist het blijkbaar. Ik wikkel een dekentje beter om me heen en kijk rond naar de rest. 'Wat gaan we doen?' vraag ik. Ik schraap mijn keel even omdat die nog steeds schor klinkt.


    ~

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Een zombie?!' zeg ik dan en schiet hard in de lach. 'Nee even serieus, waar heb je het nou over?' zeg ik dan nog steeds nalachend.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik lachte even mee en keek haar vervolgens serieus aan. 'Ik meen het en ik maak geen grapje' Ik tikte met mijn vingers op het wapen dat ik bij me had. 'Ik heb deze niet voor niks'


    26 - 02 - '16

    Naomi Micheal

    'Serieus zombie's, dat is creepy, maar ook weer cool, dat verklaart veel hier.' zeg ik dan. 'Maar waar zijn de andere nou, of kan je wat hulp gebruiken met de zombie, ik wil wel eens weten hoe een echte zombie eruit ziet.' zeg ik dan grijnzend en ga naast Johan staan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Ze zijn ook wel cool, maar ook gewoon raar' Ik grijns ook even. 'Dan moeten we ook op zoek naar een wapen voor jou' Ik kijk haar even aan en knik. 'Ja dat moeten we doen.

    [Vanaaf kom ik waarschijnlijk niet meer online, morgen misschien heel eventjes maar de komende dagen sowieso wat minder]


    26 - 02 - '16

    [Ga je nu?]

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Wat heb je hier voor wapens dan?' vraag ik dan lachend. 'Dat.' en ik wijs naar zijn stang. 'Is niet echt een wapen.' zeg ik dan grijnzend en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair

    'Alles kan je wapen zijn, het ligt eraan hoe je ermee omgaat' zei ik triomfantelijk terwijl ik het wapen rond liet draaien in mijn hand. 'Ik weet nog wel ergens wat te liggen' zei ik snel. 'Een pistool is misschien wel iets voor jou'

    [Nu ga ik ja, je mag mijn personage wel een beetje sturen als je dat nodig vind]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Je moet eens weten.' zeg ik grinnikend. 'Laat me maar eens zien waar jij een pistool kan vinden. Een van mijn favourite wapens, ofja, ligt eraan wat voor pistool.' zeg ik grijnzend en kijk hem weer aan.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:52 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik schud mijn hoofd even en loopde trap weer af. "Ik denk niet dat er nog meer mensen zijn daar. Al zag ik wel voeten." Zeg ik tegen Alison en wijs naar boven. Het zag er heel goor uit. Mooi niet dat ik verder naar boven ging. "Denk jij dat er mnog overlevenden zitten daar?" Ik bleef stilstaan halverwege de trap en keek omhog


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik heb geen idee of er nog overlevenden zijn,' geef ik eerlijk toe. Dan kijk ik om me heen. 'Waar is die jongen gebleven? Die eh... Johan. ' ik zie hem niet meer. 'Die sukkel is een kant opgelopen zinder het te zeggen,' mompel ik. Ik loop ook de trap op en stop naast Saphire. 'Je zag voeten?' mompel ik. En ik kijk naar boven. 'We moeten gaan kijken, daar zullen toch geen zombie's zijn?' en ik kijk nog steeds naar boven. Ik zet nog een paar stappen naar boven, en kijk dan naar Saphire.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Hoewel ik het er niet helemal mee eens ben loop ik toch de trap weer op. "Als ik ook maar 1 zombie zie ben ik weg." Zeg ik en loop Alison achterna. Bij elk geluidje dat ik hoor kijk ik snel om me heen. "Ik denk dat Johan en het meisje naar beneden zijn." Zeg ik en kijk even over de rand tussen de trappen door. "Denk je niet dat wij dat ook maar eens moeten doen?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Johan Sinclair
    'Speel jij veel videogames?' vraag ik aan de grijnzende Naomi. 'Ik wel' vervolg ik. 'Left 4 dead 2' Ik grijns ook even.


    26 - 02 - '16