• Rollentopic

De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]

Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.

Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Johan Sinclair

Ik lach mee en kijk naar de hoop zombies die op de grond ligt en zich niet verroerd. 'Laten we een lichtbron gaan zoeken' zeg ik snel. Ik sla de laatste zombies weg en baan me een weg door de nu echt dode zombies. 'Ik denk dat er ook zombies bij de stoppenkast zitten' mompelde ik.

26 - 02 - '16

Naomi "Jessica" Micheal

'Zou kunnen.' zeg ik dan en kijk weer voor me uit en loop achter Johan aan. 'Hoelang zouden we in dit ziekenhuis gelegen hebben.' ze ik dan hardop nadenkend. 'Dit gaat echt niet binnen een paar dagen, wie weet hoelang we weg zijn geweest.' zeg ik dan zuchten en kijk nog eens rond en ga naast Johan lopen.

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Johan Sinclair

'Hey, kijk een zaklamp!' zei ik vrolijk. Ik pakte de zaklamp en zette hem aan. 'Hoelang zouden we in dit ziekenhuis gelegen hebben?' vroeg Naomi. 'Ik weet het niet, misschien ligt hier ergens een oude krant' zei ik hardop nadenkend. Met de zaklamp scheen ik wat rond. 'We moeten sowieso meer lichtbronnen vinden en de zombies weghouden bij de stoppenkast'

26 - 02 - '16

Naomi "Jessica" Micheal

Ik knik en blijf naast Johan lopen, maar weet niks te zeggen. Al snel zie ik een stoppenkast en loop er naar toe en zet de hoofdschakelaar aan en meteen springen alle lichten aan dan zie ik een paar zombie's aankome, natuurlijk kijken wat er aan de hand is ofzo. Dan richt ik mijn pistool en wacht nog even met schieten.

Johan Sinclair
    'Dankje' zei ik toen Naomi de stoppen weer goed gezet had. Ik deed de zaklamp uit en keek rond. Mijn oog viel op een krant die op de tafel lag. Ik keek even naar Naomi die lastig gevallen werd door zombies die gelukkig nog op aardige afstand. 'Moet ik even helpen of red je het wel?' vroeg ik haar terwijl ik naar de krant keek.

26 - 02 - '16

Naomi "Jessica" Micheal

Ik zucht. 'Normaal waren ze snellen ik schiet en loop tegelijk naar Johan toe, als ik bij hem sta liggen ze allemaal op de grond. 'En wat staat er in.' vraag ik dan en kijk mee over zijn schouder, wat moeilijk gaat omdat hij groter is.

Johan Sinclair
    'Deze krant is van een half jaar geleden' zei ik geschrokken. 'Kijk toch eens! Busongeluk; aantal overlevenden onbekend. Een groep jeugd ligt in een coma' Ik bleef er verbluft naar kijken. 'Wij zijn overlevenden van een busongeluk!'

26 - 02 - '16

Naomi "Jessica" Micheal

'Hier de namen van de gene die in coma lagen. Hier staat jouw naam toch 'Johan Sinclair' en hier onder mijn naam 'Naomi Micheal' zeg ik en wijs de namen aan. 'Oke, een half jaar, wow, een busongeluk.' zeg ik dan met grote ogen. 'En dit is allemaal in een halfjaar gebeurt, al die zombie's, wie weet hoe veel overlevenden er nog maar zijn, niet veel waarschijnlijk.' zeg ik dan zacht en kijk Johan weer aan.

Johan Sinclair
    Ik bleef er maar verbluft naar kijken. 'Ongelooflijk. Wij hadden ook gewoon zombies of dood kunnen zijn' mompelde ik. 'Ik denk eigenlijk dat de overlevenden van het ongeluk inclusief ons, de enigen zijn' mompelde ik vervolgens. 'Er zijn nog meer overlevenden in dit gebouw, dat weet ik' Ik liet Naomi even lezen en keek even rond.

[Ik ga lekker eten en ik reageer verder op de dag nog wel een keer]

26 - 02 - '16

[Oke, doei!]

Naomi "Jessica" Micheal

Ik zucht en lees he artikel door, dat moest een leuk schoolreisje zijn geweest. Dan ga ik weer staan en leg de krant terug. 'Weet jij waar de andere zijn, zullen we daar dan eens gaan kijken?' vraag ik dan en kijk hem vragend aan.

[Le me is back! Wie zijn ze allemaal tegengekomen en wie is er allemaal bij elkaar? Dan schijf ik zo een stukje :3]

yeehh

[Naomi en Johan zijn bijelkaar, vraag me niet waar en welke verdieping in het ziekenhuis.... Haha.]

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 17:33 ]

Leontine Ledford
    Ik gooide mijn jachtgeweer op het eikenhouten aanrecht en veegde het stof ervan af. De keuken was een kleine, ouderwetse ruimte, maar het was toch sfeervol. Het raam keek uit op een verdord gazon, met daarachter de weg die door een wat ooit een perfecte woonwijk was geweest heen liep. Ik trok een kastje open en pakte een blik kikkererwten. Ik hoopte met heel mijn hart dat het nog eetbaar was en tot mijn opluchting zag ik dat er nog een redelijke maaltijd uit viel te maken. Ik keek door het raam en controleerde of er geen walkers in de buurt waren.
    'Het ziet ernaar uit dat we vanavond luxe eten, Jordan.' Zei ik terwijl ik het geweer weer oppakte en door de gang naar de voordeur liep. Of ik het raar vond dat ik mijn tegen mijn jachtgeweer praatte en hem een naam had gegeven? Nee, ik noemde het liever "niet gek worden". Ik was nooit zo sociaal geweest, maar ook ik had de behoefte om tegen iemand te praten en Jordan was de beste vriend die ik in tijden heb gehad. Hij luisterde altijd en was het altijd met me eens. Wie zwijgt stemt toe, toch?

yeehh

[Dat is best wel forever alone, haha!]

1DLovertje schreef:
    [Dat is best wel forever alone, haha!]

[Ik hoop dat ze niet zo ver zal gaan:]

[ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:10 ]

yeehh