• Oke ff zeiktoppic!

    Ik heb dus een Apple iPad en mijn broertje heeft een iPod touch van Apple, waar hij heel lang voor heeft moeten sparen. We delen samen een iTunes account en we bespreken alles wat we kopen. Alleen delen we het ook met een vriend die onze iPods en iPads heeft gedaan omdat hij er verstand van heeft. Nu blijkt het dat toen ik ene kaart van 50 Euro had dat het binnen een dag al op was, Wat NIET KON omdat ik 3 apps had gekocht van 11 euro dat was 33 euro en ik had nog 2,50 uitgegeven aan een talking Dino app, Dus ik had nog iets van 25 euro over, wil ik nog iets downloaden heb ik NIKS meer! Mijn broertjes iPod was in die tijd leeg dus hij kan t NIET gedaan hebben.

    Nu zijn we op vakantie hier hebben we geen WiFi voor de iPod, mijn broertje keek gister zijn saldo nog 4 euro, nu is het nog maar 1 euro 29!
    Dus we kijken in de geschiedenis van zijn itunes, wat blijkt, zijn er apps gedownload en iets van 8 liedjes en het zijn echt geen apps die wij gebruiken. En wij kunnen NOOIT die liedjes hebben gedownload omdat mijn broertje Rock/Alternatief alleen maar luistert en ik luister naar Gospell,Broadway en gelovige muziek.
    Dus mijn broertje die heeft 3 maanden gespaard voor een itunes kaart van 25 omdat we het niet zo breed hebben en we voor alles sparen. Blijkt nu dat die vriend van ons dus al een hele lange tijd godverdomme ons geld heeft opgemaakt voor zijn iTunes dingen!

    Hebben jullie ook zoiets mee gemaakts. Sorry

    First World Problems, geez.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BLUNDERBUSS schreef:
    First World Problems, geez.
    Sorry, ik ben even een heel dom blondje, maar wat bedoel je hiermee? Sorry ik kan echt dom overkomen.

    Mijn broertje heeft dat gehad met zijn iPod. Hij had een account gemaakt op de naam van een neef van me en twee keer een kaart gekocht van 25 euro of zo, en die waren beide opeens op. Bleek dus dat mijn neef 'per ongeluk' dingen had gekocht van mijn broertjes kaarten .__.

    Praat met die jongen. Geef hem desnoods aan. Hij heeft geld van je gestolen!


    Destroy what destroys you.

    Apple troep altijd, blij dat ik daar nog altijd niks mee te maken heb of wil hebben.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 16:02 ]


    ars moriendi

    BLUNDERBUSS schreef:
    First World Problems, geez.


    Denk je dat het leuk is om veel geld kwijt te raken omdat iemand dat steelt?
    Dat is het namelijk niet.


    Destroy what destroys you.

    Chuggaa schreef:
    Mijn broertje heeft dat gehad met zijn iPod. Hij had een account gemaakt op de naam van een neef van me en twee keer een kaart gekocht van 25 euro of zo, en die waren beide opeens op. Bleek dus dat mijn neef 'per ongeluk' dingen had gekocht van mijn broertjes kaarten .__.

    Praat met die jongen. Geef hem desnoods aan. Hij heeft geld van je gestolen!

    Mijn vader die is er ook pissed om, zowiezo mijn broertje en ik gaan ook een eigen account aanmaken, maar voor ons tween, omdat ik mijn broertje volledig kan vertrouwen.

    Verander jullie password. En geen dingen meer laten doen door die vriend. Simpel :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    MissNifong schreef:
    (...)
    Mijn vader die is er ook pissed om, zowiezo mijn broertje en ik gaan ook een eigen account aanmaken, maar voor ons tween, omdat ik mijn broertje volledig kan vertrouwen.


    Doen, echt waar. Mijn broertje heeft dat ook gedaan en heeft daarna geen problemen meer gehad. En hij heeft onze neef erop aan gesproken. Ik vertrouw dat joch voor geen cent meer .__.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb het niet meegemaakt maar ik wil wel helpen wurgen hoor. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap dat het niet fijn is maar praat met die jongen en verander het wachtwoord van jullie account. Mag ik overigens wel zeggen dat het helemaal niet slim is om iets dat met geld te maken heeft met anderen te delen? Ik snap dat je broertje te vertrouwen is, maar met vrienden van je ook nog eens delen? Niet slim.


    comfort in c h a o s

    Chuggaa schreef:
    (...)

    Doen, echt waar. Mijn broertje heeft dat ook gedaan en heeft daarna geen problemen meer gehad. En hij heeft onze neef erop aan gesproken. Ik vertrouw dat joch voor geen cent meer .__.
    Mijn broertje die heeft ook leer problemen, dus hier is de afspraak iedere keer als je een goed cijfer haalt en je eigen initiatief er goed in zet dan krijg je 5 euro, en hij heeft dit gewoon goed volgehouden. Ik werk me ook altijd de pletter voor schoolwerk, mijn vader die geeft mij die iTunes kaarten gewoon cadeau maar ook omdat ik zoveel doe en hij ziet mijn schoolwerk en hij is er gewoon trots op

    Austen schreef:
    Ik snap dat het niet fijn is maar praat met die jongen en verander het wachtwoord van jullie account. Mag ik overigens wel zeggen dat het helemaal niet slim is om iets dat met geld te maken heeft met anderen te delen? Ik snap dat je broertje te vertrouwen is, maar met vrienden van je ook nog eens delen? Niet slim.

    Ik weet het, maar hij had dat account gemaakt, hij zei dat hij t niet meer gebruikte. En dat hij t ook niet zou gebruiken.

    MissNifong schreef:
    (...)
    Mijn vader die is er ook pissed om, zowiezo mijn broertje en ik gaan ook een eigen account aanmaken, maar voor ons tween, omdat ik mijn broertje volledig kan vertrouwen.


    Als je een nieuw account maakt, ben je dan niet de dingen die je op dat andere account had gekocht kwijt? En dan houdt dat andere joch zijn gestolen spulletjes plus alles wat jullie hadden. Verander gewoon het password.


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Als je een nieuw account maakt, ben je dan niet de dingen die je op dat andere account had gekocht kwijt? En dan houdt dat andere joch zijn gestolen spulletjes plus alles wat jullie hadden. Verander gewoon het password.

    Ik weet het niet, het staat op mijn ipod, dus ik kan het niet kwijt zijn, denk ik O.o Gosh i'm so confused. Echt ik voel me altijd zo dom.

    MissNifong schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, het staat op mijn ipod, dus ik kan het niet kwijt zijn, denk ik O.o Gosh i'm so confused. Echt ik voel me altijd zo dom.


    Zoek het op. We hebben het hier over dingen die je via een account hebt gekocht. Het kan best zijn dat ze gebonden zijn aan dat account en dat die liedjes niet meer werken als je met een ander account op die ipod gaat. Sowieso, als je een ander account maakt kun je niet meer de itunes liedjes overzetten naar eventuele nieuwe apple dingen vermoed ik.

    Komt nog bij dat het veel meer moeiete is om een nieuw account te maken en volstrekt onnodig. Verander gewoon het password en klaar.


    quidquid excusatio prandium pro