• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alison Love
    Saphire zegt dat Johan en het meisje waarschijnlijk al naar beneden zijn. En dan vraagt ze of wij dat niet ook eens moeten doen. Ik kijk haar aan en zeg: 'Misschien zouden we dat wel moeten, maar ik wil weten of hier nog meer mensen zijn. Voordat die dood zijn door een zombie...' en ik kijk de trap op. Ik loop de laatste paar passen en kijk dan voorzichtig de gang in. Niets. 'Hier is niets,' zeg ik achter me. Ik draai me om naar Saphire en dan worden mijn ogen groot van schrik. Ik trek Saphire gelijk mee en begin dan te rennen. 'Zombie's!' nu moeten we wel naar boven. De gang in. Er stonden twee zombie's achter Saphire, en die komen nu achter ons aan. 'Geen lawaai maken,' zeg ik zacht onder het rennen. 'Ze komen op geluid af.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik word zomaar mee getrokken door Alison. Ik kijk even over mijn schouder en zie ze. "Hoezo geen geluid maken? voetstappen maken al genoeg geluid op zo een koude harde vloer." Fluister ik terug. Ik kijk soms nog even achterom. Ik was nu echt blij dat ik hard kon rennen, ik dacht altijd dat zombies langzamer waren. "Wat nu?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Ik kijk ook af en toe achterom. 'Daar heb je een punt. Maar niet schreeuwen ofzo, dan horen andere zombie's dat.' dan trek ik Saphire ineens mee een kamer in. En ik doe die aan de binnenkant op slot. Ik kijk omhoog. Luchtschacht. Ik zet een stoel klaar en klim dan omhoog. Ik hoor de zombie's aan de deur bezig zijn. Dan maak ik het luik open en klim in de luchtschacht. Op dat moment hoor ik een krakend geluid. En ik wacht totdat Saphire ook de schacht in komt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    ik klim voor de tweede keer vandaag een luchtschacht in. Ik trap de stoel nog even om, voor de zekerheid. "Ik heb werkelijk geen idee welke kant we opmoeten, maar ik denk dat nar beneden de beste optie is." Glimlach ik en kruip verder. "Ik weet alleen niet of we vanaf hier naar beneden kunnen komen, laat staan de kamer waarwe heen willen." Zeg ik. Ikwou wel graagterug naardeandere, ze zagen er namelijk vrij aardig uit.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Ik haak opgelucht adem als Saphire ook de schacht in komt, deze dingen kunnen nog weleens onze redding worden. Ik kruip voorop en zeg dan: 'In principe staan deze dingen allemaal met elkaar in verbinding.' en ik kijk even achterom naar Saphire. Ik sla de hoek om naar links. 'Maar ik weet ook dat het moeilijk is om ze terug te vinden.' ik wil eigenlijk wel terug naar de anderen, maar ook overlevenden zoeken. We kunnen mensen niet zomaar achterlaten. Ik sla de hoek om naar rechts en ik glijd dan zo voorover een stuk naar beneden. Een verdieping naar beneden denk ik. 'We zijn volgens mij nu den verdieping lager.'

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:26 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik lach. 'Ik hou meer van real life schieten.' zeg ik dan grijnzend. 'Ik speel ze wel eens met een vriend van me, hij is er verslaafd aan.' zeg ik dan grinnikend. 'Maar geef me maar een wapen, ik wil wat zombie's neerknallen.' zeg ik dan grijnzend tegen Johan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    'Kom, beneden ligt nog wel een wapen, hij heeft wel op een hoop morsdode zombies gelegen, maar ach' Ik grijns even en loop naar beneden om het wapen te pakken.


    26 - 02 - '16

    [Mensjes, ik ben ff weg]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Ik kan nog steeds niet geloven dat dit echt is.' zeg ik dan en kijk nog eens rond. 'Normaal zou je bang zijn als dit gebeurd, maar ik ben helemaal niet bang eigenlijk.' zeg ik dan terwijl ik achter Johan aanloop. 'Hoe kwamen we eigenlijk in dit ziekenhuis terecht' zeg ik dan bedenkelijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Guys, ik zie het al meerderde malen, maar er staat in de regels minimaal 4 regels :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik slik even en laat mezelf dan voor over glijden. "Dat voelde in ieder geval alsf we een verdieping lager zitten." Zucht ik en blaas mijn haar uit mijn gezicht. Ik keek voorzichtig door wat luiken. "Wel in deze kamer zit niemand, ik zie ook geen zombie's." Ikhaal opgelucht adem. "Misschien kunnen we eerst de andere zoeken en ze dan meenemen op een zoektocht naar overlevenden." Probeer ik. Ik was echt als de dood voor die dingen. Maar ik moest me eroverheen zetten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alison Love
    Saphire kijkt door wat luiken heen, als ze zegt dat in die kamer geen zombie's zitten trap ik het luik open en laat me behendig vallen waarna ik elegant neerkom. Ik kijk om me heen, het ziet er uit als zo'n kamer waarin mensen na de k.o. bijkomen. Ik slik even, zouden mijn ouders nog leven? 'Je wilt terug naar de anderen,' zeg ik dan. En ik wacht tot ze ook in de kamer staat. 'Dst kan ik wel begrijpen. Maar ik heb geen idee waar de andere zitten vanaf hier.' en ik kijk de kamer rond alsof er toch stiekem ineens een zombie ergens vandaan komt. Ik zucht. 'Oke, we gaan de anderen wel zoeken.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    Ik kijk ven naar de deur. Het voelde alsof mijn vader ieder moment de kamer in kon lopen. Maardat ging vast niet gebeuren. "Ik denk eerlijk gezegt dat we nog een verdieping naar beneden moeten." Zeg ik zacht en bekijk wat -ernstig beschadigde- foto's. Ik loop naar de deur en kijk even de gang op. "Ik heb goed en slecht nieuws. Er staan twee walkers. Het goede nieuws is dat we er alle twee eentje kunnen proberen te 'vermoorden.' of terug kunnen gaan." Zeg ik bedenkelijk. Ik kijk Alison even vragend aan. "Dit was jouw idee, jij heb de leiding."


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Jaimster!!!!!)


    We've lived in the shadows for far too long.

    (mijn topics, (nerd), wat heb ik gemist?(flower))


    someone out there feels better because you exist