• Rollentopic

De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]

Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.

Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

[walkers zijn niet zo sloom als jullie denken. Zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze harder lopen als jed denkt]

Lamebrain schreef:
    [walkers zijn niet zo sloom als jullie denken. Zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze harder lopen als jed denkt]

Ze worden inderdaad geactiveerd door de geur van levende mensen.

26 - 02 - '16

[Brrr, doet me denken aan die film, decent 1 en decent 2. Die zijn ook zo snel :3 en eng! >.<]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Feline schreef:
    (...)

Ze worden inderdaad geactiveerd door de geur van levende mensen.

klopt, maar omdat er door iemand werd gezecht dt ze toch niet zo snel waren, dacht ik dat ik het better nog maar even kon melden ;3]

jaimyhoi schreef:
    [Brrr, doet me denken aan die film, decent 1 en decent 2. Die zijn ook zo snel :3 en eng! >.<]

[Je moet de walking dead gewoon gaan kijken. daar is dis alles op gebaseerd =D]

Lamebrain schreef:
    (...)
    [Je moet de walking dead gewoon gaan kijken. daar is dis alles op gebaseerd =D]

[Ga ik zeker doen ^^

Ik ben echt dol op enge films ^^]

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Ga ik zeker doen ^^

Ik ben echt dol op enge films ^^]

[Het is een serie. ;p
    season 3 moet nog uitkomen en daar zit ik echt op te wachten ;c]

[Dan ga ik de serie kijken :Y)

Ik ga even mijn ere klaarmaken ^^ tot straks!]

Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight
    "Het kan klimmen." Zeg ik verbaasd en kruip in ene een stuk sneller. Ik zweer het bij de volgende veilige uitgang was ik weg uit de schacht. Ik kruip gewoon naar links en rechts. Het is maar wat goed voelt. Dit hou ik vol totdat ik door een luik val. Hoe kon ik zo onoplettend zijn. Nu lig ik hier op de grond. Aangezien ik een jongen en een meisje zie zit ik waarschijnlijk wel veilig en goed. "Alison, mijn rug doet pijn." Meld ik even, maar blijf wel liggen. Ik mocht al blij zijn dat ik niet op de stok was gevallen. "Ik dacht ik kom even binnen vallen." Ik voelde me nu echt heel dom.

Lisa Thomas.
    Ik kijk verdrietig naar de zieke mensen en begin op Jayy zijn rug te slaan. "Je moet zieke mensen helpen, niet pijn doen." Schreeuw ik. Ik probeer me los te maken, want eerlijk gezegt niets uithaalde. Hij was natuurlijk een stuk sterker dan mij. "Je mag geen mensen pijn doen, al helemaal geen zieke mensen. Dat zegt mijn vader altijd." Zeg ik en hou op met slaan. Ik moet wel toegeven, de meneer had een hele enge ziekte

We've lived in the shadows for far too long.

[Lekker een half jaar ouder donut^^]

Anthony Brandon Kilian Noway
    Ik moest de jongen gelijk geven en het leek rustig op de gang, dus veel effect had het niet gehad. 'Maar het zijn dus echt zombies?' vroeg ik met een grijns. Dat betkende dat als ik net zo goed was in die zombie games die ik altijd spelen als in het echt. we hier makkelijk weg moesten kunnen komen

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:56 ]

Jayy Brandon van Monroe

Lisa brabelde wat over dat ik ziekenmensen geen pijn mocht doen en ik vroeg me af wat ik hier nou op moest gaan verzinnen. Al snel waren we thuis en opende de deur, die ik met alle mogelijke sloten die je maar kon bedenekn weer achter ons op slot deed. Ik liet Lisa pas los toen ik bi de bank was en zette haar neer. Ik hurkte voor haar neer en pakte haar schouders weer vast. 'Lisa, ik ga je nu iets vertellen, maar je mag niet bang worden oke?' ik leek wel gek. 'er heerst een ziekte over heel de werld.' begon ik langzaam en op een niet al te sirieuse toon. 'En die ziekte is heel besmetelijk. Zodra je word aangeraakt door een persoon met die ziekte, krijg je hem zelf ook. 'Lechde ik rustig uit, terwijl ik door haar blonde haar streek. 'Maar er is een probleem. Die mensen met die ziekte, willen mensen die, die ziekte nog niet hebben maar als te graag aanraken en dat moeten wij verkomen. Snap je?' Ik keek haar vragend aan. 'En we willen natuurlijk niet dat zo'n lief meisje zoals jij ook die ziekte krijgt.'

[Wat is er gebeurt. Wat heb ik gemist. Is Kate nog steeds bij Jayy en Lisa. En is Aiden no steeds bij Anthony Saphire Delisha en Allison?]

I'm finally back, Finally after a Year break

(Wel ja. Kate is bij Lisa em Jayy emn Saphire en Alison zijn net terug bij het groepje)

[Ja, Jayy heeft Kate maar even meegrtokken naar zijn huis. je moet gewoon even de laatste 2 posten van Jayy lezen.]

Lisa Thomas.
    ik dacht goed na over wat Jayy zei. "Nee, ik wil niet ziek worden, dan moet ik meestal van moeder de heledag op bed liggen." Zei ik half lachend. "Maar jij en Kate mogen ook niet ziek worden. Jullie moeten me eerst helpen mijn ouders en broer te vinden." Zeg ik knikkend. "Mijn vader zei ook iets over zieke mensen. Hij zei dat ze langzaam veranderde en dat ze niet wisten wat het was. Denken jullie dat ze ooit nog beter worden?" Vraag ik aan Jayy en Kate