• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309

    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK


    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx

    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK


    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi

    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309


    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner

    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi


    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv

    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;.


    Rollentopic


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics.
    Nou.. ja. Volgens mij valt het zelfs nog in regio Zuid...]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ow okee, haaha, ik weet het ook allemaal niet:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    'Het had erger kunnen zijn,' fluistert Bob. Hij maakt de gespen losser. Het kan helemaal niet erger, wil ik zeggen. Hij draait me om, ik kan me totaal niet verzetten. En dat voelt verschrikkelijk.Ik krijg al wel meer gevoel terug. Dst betekent ook dat ik weer meer pijn kan voelen. Maar me nog steeds niet kan verzetten. Ik lig op mijn buik, en hij doet de gespen weer strakker. Dan schuift hij mijn shirt omhoog, zodat mijn rug bloot ligt. En dan gaat ook de riem daar weer strakker. Ik hoor Bob weg lopen. 'K-k-klootz-z-zak,' zeg ik moeizaam. Dan komt sadistman weer binnen, ik hoor hem lopen. Hij verschijnt in mijn gezichtsveld. En ik zie de zweep. 'Hopelijk leer je deze keer wel je les en geef je geen grote smoel meer,' zegt de man. 'Bereid je maar voor op pijn.' ik hoor hem een paar stappen zetten. Dan, vanuit het niets voel ik een gigantische pijn op mijn rug. Je hoort de zweep kletsen op mijn rug. Ik wil schreeuwen, maar ik kan enkel een zacht huilend geluid uit brengen. 'We zijn nog niet klaar,' zegt de man emotieloos. En dan komt de zweep weer neer op mijn rug. Ik kan er verdomme niets aan doen, behalve zwakke geluiden die eigenlijk schreeuwen moeten voorstellen produceren. 'Collega,' roept de man dan. 'Zo doe je dat dus. Probeer jij het nu maar.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    | Main Topiecs. |


    kindness is never a burden.

    (Ben er weer, wat heb ik gemist en wat gebeurt er nu met Naomi. )


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Leslie en Ian zijn verlamd. Leslie word nu gemarteld, Ian ook en Naomi als het goed is ook. En alex ook]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Marcell/Man
    "Ik wéét hoe ik haar moet martelen. Je behandelt me verdomme als een klein kind!" Snauw ik tegen hem, waarna ik me weer herstel. "En als je denkt dat jij haar zoveel beter kan martelen, waarom ga je dan niet nog lekker even door?" Ik word nu toch al gemarteld.. Maar ik wil de kamer op de een of andere manier niet uit lopen. Dus loop ik het hok weer in met veel meer als verdovingsmiddelen, en ga daar ergens zitten terwijl ik niet let op wat Collega met Leslie doet. Ja, ik val mee. Ik val mee. Ik val mee.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Demi1309 schreef:
    [Leslie en Ian zijn verlamd. Leslie word nu gemarteld, Ian ook en Naomi als het goed is ook. En alex ook]


    [Ik weet alleen niet hoe erg de straf van Ian is. Hij deed in principe niks, toch?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Mijn topics.
    Nou.. ja. Volgens mij valt het zelfs nog in regio Zuid...]


    (Nee, regio zuid begint al deze maand, haha, ik ben regio zuid...)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hahah, ik ga nu nog op vakantie:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    (...)

    [Ik weet alleen niet hoe erg de straf van Ian is. Hij deed in principe niks, toch?]


    (wat is Naomi haar straf en wil jij die ook doen, met een van de mannen, want zelf kan ik dat niet goed...)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    (Nee, regio zuid begint al deze maand, haha, ik ben regio zuid...)


    [Ik begin ook deze maand nog. Op 21 Augustus, en de lessen op de 22e]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Demi1309 schreef:
    [Hahah, ik ga nu nog op vakantie:)]


    (I hate you, heb nog maar een week.....)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    1DLovertje schreef:
    (...)

    (Nee, regio zuid begint al deze maand, haha, ik ben regio zuid...)


    [Ik ben ook regio zuid, Volgende week weer naar school ._.]


    The expert in anything, was once a beginner.