• Rollentopic



    De wereld is overgenomen door Walkers –Zombie’s.
    12 jongeren worden een voor een wakker in een ziekenhuis aan de rant van de stad. De 12 jongeren zijn allemaal van dezelfde school en liggen om dezelfde reden al een half jaar in een coma.- Het busongeluk dat ze kregen onderweg naar het museum.
    Als ze wakker worden is de rest van het ziekenhuis verlaten en niemand heeft enige idee wat er aan de hand is. Het pakeerdek licht vol met lijken en als ze daar doorheen zijn word er al snel duidelijk dat er iets mis is. Niet alleen het ziekenhuis is verlaten, maar heel de stad. Nergens is ook maar een levend mens te ondekken.
    Want behalve de 12 overgebleven jongeren en een handje vol mensen dat ze onderweg tegenkomen bestaat de rest van de wereldbevolking uit mensetende dode mensen.
    [Gebaseerd op de tv-serie]



    Groep jongeren
    -Delisha Eleora Daxton ~Dictionary
    -Alison Love ~jaimyhoi
    -Chloë Jessica Mattews ~Europe
    -Addison Lane ~prisoner
    -Saphire Catastophe Aoife 'Cat' Knight ~bluehope
    -Naomi "Jessica" Micheal ~1DLovertje
    -Anthony Kilian von Monroe ~Lamebrain
    -Aiden Samuel Woods ~HurtedHeart
    -Austin Dylano Brown ~xYOLO16
    -Johan Sinclair ~Feline

    mensen die ze onderweg tegenkomen
    -Leontine 'Leo' Ledford ~CottonCloud
    -Gereverveerd ~Sunbaked
    -Kate Lizzy Skye Woods ~HurtedHeart
    -Lisa Thomas ~BlueHope
    -Jayy Brandon von Monroe ~Lamebrain
    -Aisha Biance Thaler ~Stiles

    de walkers Walkers zijn gewoon dode mensen. zodra je opengehaald of gebeten word door een walker, of zelfs aan een natuurlijk dood sterft verander je in een walker. Walkers kunnen alleen dood zodra hun hersens kapot zijn omdat dat hetgene is wat hun stuurt. Er is niemand die de walkers speelt, omdat walkers dus eigenlijk gewoon dood zijn. Ze kunnen niet denken niets. het enige wat ze doen is proberen te overleven door te eten.
    je bestuurd de walkers dus vanuit je eigen personage.
    en belangrijk is dat walkers worden aangetrokken door Schoten en ze ruiken je. zodra ze mensen zien of ruiken kunnen ze ook harder lopen als je denkt en prakties zelf rennen -als ze al hun benen nog hebben dan.



    Regels
    -GEEN perfecte mensen. iedereen heeft slechte kanten.
    -Spreken met minimaal 4 regels.
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    -16+ is toegestaan.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    -Ik open het nieuwe topic zodra deze er moet komen. Later wijs ik mensen aan die dit ook mogen.
    -max 2 personages en dan het liefst verspreid over de groepen.
    -Er gaan ook mensen dood in dit verhaal. dit word vooraf besproken. Hou er dus rekening. en degene die niet of nauwelijks reageren gaan als eerste dood natuurlijk.
    -reservering staat bij 24 uur
    -username verandering doorgeven.

    Begin
    De jongeren worden langzaam wakker in het ziekenhuis, of worden wakker gemaakt door de andere. Ze zijn een half jaar in coma geweest en weten dus niet wat er zich allemaal heeft afgespeeld. Het ziekenhuis is verder verlaten.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 17:43 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 20:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Johan's turn :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Dictionary -> Stuttgart]


    ~

    [Volgens mij zitten ze op de begane grond (Johan en Naomi)]

    Johan Sinclair
    'Weet jij waar de andere zijn, zullen we daar dan eens gaan kijken?' vroeg Naomi waarna ze mij vragend aankeek. 'Ik heb werkelijk geen idee waar ze zijn gebleven, maar we zouden ze kunnen zoeken' zei ik terwijl ik nog even een blik wierp op de krant. 'Ik vind het allemaal maar vreemd' zei ik terwijl ik naar de voorpagina van de krant wees waar de kapotte bus op afgebeeld stond.


    26 - 02 - '16

    [Ik ga de hond uitlaten ^^]


    26 - 02 - '16

    [Ik verveel me, dus ik schrijf nog wel een stukje over Leo en haar beste vriend x3 Misschien worden ze wel verliefd :') Dat zou pas een goede lovestory worden]

    Leontine Ledford
          Ik had een pannetje, een bord en bestek uit de keuken gehaald en de erwten in het pannetje gedaan. Ook had ik twee makkelijke tuinstoelen uit het schuurtje gehaald en nu was ik druk bezig om een vuurtje aan de gang te krijgen. Toen het hout begon te roken gooide ik het stokje weg en begon als een bezetene te blazen tot ik duizelig werd. Het werkte wel, want hierdoor ontstond een knapperend kampvuur. Ik zette de pan er voorzichtig op en toen het stevig bleef staan plofte ik op de tuinstoel naast die van Jordan. Ik zat met mijn rug naar het huis waardoor ik het minste kans had om beslopen te worden.
          'Nou Jordan, we hebben het nog aardig goed voor elkaar.' Jordan zweeg. Ik zuchtte en sloot mijn ogen. Ik dacht aan vroeger. Aan hoe het toen was. Mijn jeugd was vreselijk geweest, ik kon nooit goed met anderen opschieten. Dat was niet raar als je je bedacht hoe kil ik tegen anderen kon doen. Er ging een steek door mijn hart toen ik aan mijn verloofde dacht, maar ik huilde niet. Ik huilde nooit. Huilen was een teken van zwakte en zwakken overleven hier niet.
          Ik keek weer op toen ik de erwten rook en haalde het pannetje van het vuur. Ze hadden iets te lang op het vuur gestaan, maar het was nog te doen. Ik deed de erwten op het bord en begon te eten.
          'Voor iemand die al zolang helemaal alleen is heb ik mijn manieren nog wel behouden. Dat zou je niet verwachten, he?' Jordan zweeg weer. De erwten smaakten goed, het was het beste dat ik in tijden had gegeten. 'Jij hoeft zeker niets?' Vroeg ik weer aan Jordan. Hij zweeg, zoals altijd.

    [Oke, dit wordt een beetje raar x3]


    yeehh

    [Oke, ik weet niks meer te schrijven, wat kunnen Naomi en Johan doen, heb jij een idee Feline???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik heb eigenlijk ook geen idee, heeft iemand anders een goed idee?]


    26 - 02 - '16

    [Want als ze de hele tijd rondlopen en zombie's afslachten, dat wordt ook saai... :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi "Jessica" Micheal

    'Anders.. Zullen we uit het zieknhuis gaan, met deze wapens kunnen we niet veel kanten op en mijn kogels zullen snel op zijn, dus. En ik weet nog wel een plek waar we echt goede wapens krijgen.' zeg ik dan grinnikend en kijk Johan aan. 'Ik hoop dat de zombie's er nog niet zijn geweest, maar ik denk het niet, want je komt er bijna niet binnen.' zeg ik dan grinnikend. 'Kom mee.' zeg ik dan en trek hem aan zijn pols mee, naar wat denk ik de uitgang van het ziekenhuis.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nu kunnen ze wat anders doen. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Aan mijn pols werd ik in de richting naar wat Naomi dacht dat de uitgang was gesleept. Eigenlijk vond ik het wel grappig dat ze dat deed. Ik hield in mijn ene hand mijn wapen stevig vast en liet me meesleuren naar buiten.
    'Wat nu?' vroeg ik toen we buiten waren.


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Als we buiten zijn kijk ik wat rond, het ziet er zo anders uit dan voorheen en moet dus eerst goed rondkijken voordat ik weet waar ik naartoe moet. Als ik het na een tijdje gevonden heb loop ik de goed richting uit. 'We moeten deze kant op, 10 minuten lopen ongeveer en we zijn er.' zeg ik dan lachend en loop stevig door, maar let wel op dat ik geen zombie's zie en kijk soms om naar Johan en glimlach dan naar hem.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Johan Sinclair
    Ik ga naast Naomi lopen en ik zie dat ze naar me glimlacht. Ik glimlach vriendelijk terug. 'Ik heb eigenlijk wel honger' mompel ik uit het niets. 'Zullen we op zoek gaan naar een supermarkt?'

    [Ik heb serieus honger, lol]


    26 - 02 - '16

    Naomi "Jessica" Micheal

    Ik knik en merk nu pas dat ik ook erge honger heb. 'dat kan niet anders, als je een half jaar hebt geslapen, zou je kunnen zeggen.' zeg ik dan lachend en loop een straat in waar van ik herriner dat er vroeger een supermarkt lag en sleur Johan dan weer mee.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp