• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    [wil er niemand tegen mij praten?]

    Hope Rhiannon Devlin
    'hmm, jij bent anders dan de meeste meiden die ik ken. Er zijn er een hoop die mij niet cool genoeg vinden omdat ik niet hetzelfde leuk vind,' Zeg ik. Dan volg ik haar blik. 'nou ja, als we hier inderdaad vast zitten, kun je er net zo goed wat van maken. Toch hoop ik snel weer weg te kunnen, maar ik denk niet dat dat hek het toelaat,' zeg ik dan terwijl ik van de jongen en het meisje in het zwembad naar het grote hek kijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    Ik kom ook weer wat boven water en glimlach naar Seth. Dan spetter ik wat water in zijn gezicht. Heel veel water. 'Dus je vindt de meisjes hier niet goed genoeg zeg ik lachend. 'Lekker water happen?' vraag ik dan lachend. 'Ik weet niet, ga jij er al uit?' en ik zwem in zijn richting. 'Anders duw ik je nog een keer onder water, zoals dit.' en ik duw hem kort onderwater en zwem dan lachend weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Brady Seth Williams
    "Ik weet niet. Het eerste meisje dat ik ontmoet heb ben jij." vertelde ik haar eerlijk. Gelukkig waren de mensen hier niet bang voor andere mensen, anders zou het lastig worden om te communiceren. "Heerlijk, chloor happen." sprak ik met een vies gezicht. Zodra ik onderwater werd geduwd, kreeg ik een volle lading water in mijn neus. Luchthappend kwam ik boven, waarna ik begon te proesten. "Doe dat nooit meer!" riep ik toch met een kleine grijns op mijn lippen. Nu kreeg ik altijd zo'n pijnlijk gevoel in mijn neus, dat was geen prettig gevoel. Waarschijnlijk van het chloor, maar dat boeide me niet veel. Zogenaamd bedreigend zwom ik naar haar toe, en ik greep haar arm beet. "Hoe durf je?!" vroeg ik grijnzend, waarna ik haar kort in de ogen keek.


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Dat slaat echt nergens op, ik vind je een aardig meisje, wat ik tot nu toe van je weet en ik heb nog niet veel met de anderen gepraat, dus ik weet het niet.' zeg ik dan en neem weer een perfecte duik in het water. Ik weet niet of ik hier wel weg wil, het is hier zo mooi en zo veel luxe, dit had ik bij mijn oom en tante allemaal niet.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik het eerste meisje. 'Hmm.. Oordeel dan maar niet over de meisjes, want als het negatief is weet ik zeker dat het over mij gaat,' zeg i lachend. En ik moet nog meer lachen als hij mij arm beet pakt. Even kijken we elkaar in de ogen. 'Je hebt mooie ogen,' zeg ik met een glimlach. 'En hoe ik het durf? Gewoon doen.' zeg ik met een grijns. 'Soms dan moet je sommige dingen gewoon doen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik glimlach naar haar en kijk hoe ze perfect het water induikt. Even twijfel ik, maar dan besluit ik om te blijven liggen. 'mooie duik,' zeg ik goedkeurend. Dan krijg ik opeens een ingeving. 'die butlers, die doen dus alles wat je maar wilt? Want ik heb nu best wel zin in een cocktail, alleen die kan ik zelf niet maken,' zeg ik tegen Naomi. Ik kijk rond en zie een butler staan, ik loop er naartoe, en besluit om mijn vrouwelijke charme een klein beetje te gebruiken. zachtjes wieg ik mijn heupen heen en weer en als ik bij de butler ben, kijk ik hem onschuldig aan. 'mag ik misschien een zomerse cocktail? het liefst met alcohol,' Ik glimlach nog één keer en loop dan weer heupwiegend weg, nu maar wachten om te zien of ze echt alles voor je doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brady Seth Williams
    "Waarom zou ik?" vroeg hij grijnzend. "Mijn gedachten over jou zijn tot nu toe nog positief, hou vol." vervolgde ik speels. Opnieuw begon ik te blozen toen ze opmerkte dat ik mooie ogen had. "Vind je?" vroeg hij twijfelachtig. Nogal onzeker was ik wel, qua doen en mijn uiterlijk. "Gewoon doen.. hé? Nou, zal ik je dan maar een handdoek aanbieden? Ik wil niet dat je ziek wordt." glimlachte hij vriendelijk. Hij trok zichzelf op aan de rand van het zwembad, en hij stak zijn hand naar het meisje uit. "Owéé als je me erin trekt, ik probeer lief te doen." glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 23:46 ]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'IK WIL ER OOK EEN!' schreeuw ik dan nog naar de butler voordat hij weg is een lach. 'Hope, jij bent 15, foeifoei, geen alcohol voor jouw.' zeg ik dan lachend en ga aan de zwembadrand hangen en geniet van de zon en wacht op de coctail.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alison Love
    Ik moet lachen. 'Oeeeee je denkt aan me,' zeg ik plagend. 'En niet zo onzeker zijn over jezelf,' merk ik dan op. 'Ja, ik vind echt dat je mooie ogen hebt.' en ik glimlach naar hem. En die wordt breder als hij zijn hand naar me uitsteekt. 'Eigenlijk vraag je er nu om om erin getrokken te worden,' zeg ik lachend. Ik neem zijn hand aan. En hij helpt me uit het zwembad. 'Maar oke, eens zien hoe lief jij bent,' zeg ik plagend. Ik heb geen last van uitgelopen makeup aangezien ik nooit makeup draag, dus dat is ren voordeel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'dat weet hij toch niet,' de onschuldige glimlach zit weer om mijn mond. Dat was mijn reddingsmiddel toen mijn moeder me de hele tijd belde en bijna stalkte, ik keek mijn vader aan met deze glimlach en hij heeft het opgelost. Als ik de butler onze kant op zie komen, kijk ik Naomi even aan. 'eens kijken of hij geloofde dat ik 16 ben,' De butler zet de glazen neer op een klein tafeltje. 'Eentje voor het meisje in het zwembad, met alcohol. en eentje voor jou, zonder alcohol. Ik ben niet dom, hoor, ik weet genoeg om te weten dat jij geen alcohol mag,' zegt hij en hij loopt weer weg. Nou ja zeg, ik vraag me af wie hem dat heeft verteld.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brady Seth Williams
    "Heb jij dan geen vooroordeel van mij, dan? Je bent wel lekker bezig, madame. Je bent me lekker aan het plagen." grinnik ik, waarna ik kort door mijn doorweekte haar ging. Nu stond het helemaal door de war, maar dat stond ergens ook super lief. "Ik ben gewoon onzeker over mezelf, maar dat laat ik niet teveel merken, toch? Alleen als iemand zo tegen me loopt te flirten." sprak ik spottend tegen Alison. "Dankje. De ogen heb ik van mijn moeder." gniffel ik, en ik luisterde naar de volgende woorden van het meisje. "Hoe lief ik ben? Gaan we het zo spelen?" Ik pakte het meisje bij haar benen, en til haar op. Nu lag het meisje in mijn armen, en ik liep met haar richting de hal. "Welke kant is je kamer op? Ik weet die van mezelf niet eens, laat staan die van jou."


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik lach en klim het zwembad uit en pak mijn coctail en neem een slokje. 'Hmmm, alcohol.' zeg ik dan lachend. 'Je mag wel een slokje hoor, ik dronk ook al een beetje toen ik 15 was.' zeg ik dan lachend met een knipoog en bied haar mijn glas aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Hope Rhiannon Devlin
    'weet je, jij bent echt heel aardig,' zeg ik waarna ik een slokje van die van haar neem. 'Ik dacht dat die van mij goed smaakte, maar die van jou smaakt nog beter,' zeg ik lachend waarna ik mijn eigen glas weer oppak. 'ik vraag me toch af hoe de butler dat wist,' zeg ik.
    [ik ga slapen, welterusten]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Alison Love
    'Nope, vooroordelen vertroebelen hoe iemand echt is, dus leer ik eerst gewoon de persoon kennen,' zeg ik met een glimlach. 'Hé!' zeg ik lachend. 'Ik flirt helemaal niet met je.' 'Hoe lief ik ben? Gaan we het zo spelen?' ik kijk even naar hem. Dan tilt Serg me ineens op. Ik slaak een klein kreetje, die zag ik niet aankomen. 'Mijn kamer is...' zeg ik dan. 'Je gaat me toch niet stalken als ik je vertel waar mijn kamer is?' zeg ik quasi-serieus. 'Mijn kamer is die kant op.' en ik knik met mijn hoofd in de goede richting. 'Ik zou kunnen zeggen dat het charmant van je is om een meisje te dragen...' begin ik dan. 'Maar aan de andere kant is het onbeleefd omdat je een meisje zomaar optilt.' en dan grijns ik naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.