• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Dave Jackson

    Ik pakte weer een pannenkoek. Koud waren ze ook best lekker. Toen liep ik weer naar de woonkamer. Daar zat een jongen te spelen met de Playstation. Hij leek echt jong. Jonger dan de anderen.
    "Hee dude. Ik ben Dave. Wil je een pannenkoek? Koud zijn ze ook best lekker."


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Ik keek om. 'Ik ben Marten. Ja, ik wil er graag een!' ik zette mijn spel op pause en liep naar hem toe. 'Wil je zo een potje meedoen?' ook hij leek ouder dan mij. Volgens mij was ik echt de jongste.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dave Jackson

    Ik gaf Marten een pannenkoek. "Nee. Ik heb niet zo veel met die spelletjes. Ik en Marilyn geven een feest om te vieren dat we hier zijn. Jij komt toch ook hé."


    If we burn, you burn with us. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Ik pakte de pannenkoek aan. 'Ja, ik kom graag! Wanneer is het feest? Eigenlijk is het best raar, een feest vieren omdat we ontvoerd zijn.' ik grinnik even. Ik stop de pannenkoek in mijn mond. 'Lekker!' zeg ik als ik heb op heb.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik werd wakker door het felle zonlicht dat in mijn slaapkamer scheen. Ik liep in mijn onderbroek naar beneden, het boeide me toch niet en ik had honger. Ik zag nog pannenkoeken liggen en propte er een in mijn mond. 'Goeiemorgen!' riep ik vrlijk.

    Marten Yusthin Kloster

    'Hallo!' roep ik vrolijk naar Alan. 'Wil je zo mee doen met een spel op de PlayStation?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Hallo, ben er weer, met wie kan Naomi praten?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Hoi,' zeg ik nog een keer vrolijk en ik plof neer op de bank naast Marten. 'Natuurlijk wil ik meedoen!'

    [Dave wilt wel met Naomi praten?]


    If we burn, you burn with us. <3

    LoveLanguage schreef:
    [Dave wilt wel met Naomi praten?]


    [Waar is Dave? Moet ik dan naar Dave komen? Of komt Dave naar Naomi bij het zwembad?]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 10:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik duw een controler in zijn handen. 'Weet je wat je moet doen?' vraag ik hem en ik start het spelletje opnieuw. Snel druk ik op mijn favorite karakter.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Als je me verteld welk spel het misschien is, ja' zei ik tegen hem.

    Marten Yusthin Kloster

    'Dit is Mario Party, maar als je iets anders wilt spelen mag dat ook. Ik speel het liefst Mario spelletjes, ik ben niet zo gewelddadig.' ik glimlach even. Aan de ene kant vond ik het fijn dat ik hierin was opgesloten, maar aan de andere kant miste ik mijn moeder.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    'Aww, wat schattig', antwoorde ik. 'Maar ik vind het goed, en volgens mij weet ik nog hoe het werkt.'

    Marten Yusthin Kloster

    'Ik ben niet schattig!' ik keek even naar het beeldscherm 'Je moet nu je personage kiezen, ik ben Yoshi.' ik keek even naar de groene kikker, of wat het ook was. 'Wie kies jij?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!