• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Elan Smith
    Ik schudde de hand van Naomi, en zei:'Hoi, ik ben Elan.'

    Marten Yusthin Kloster

    'Het is wel heel stom dat ik de jongste ben en ik-ben-niet-schattig!' zei ik tegen Elan, die er bij was komen staan. Ugh ik was wel de oudste van mijn klas hoor!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    'Dat ben je wel, dat heb ik toch al vaker gezegd? Ik wil je wangetjes pakken en zeggen dat je schattig bent, want je bent schattig.' Ik geef hem een knipoog.

    [Ik weet niet wat ik moet zeggen, haha! Iemand ideeen.... En Dave moet ook nog reageren, ik had me net voorgesteld... Haha!]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 12:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik werp even een boze blik naar Alan en richt me tot Naomi en Dave. 'Vinden jullie me ook schattig?' dat laatste woord zei ik met afschuw. Ik wou niet schattig zijn!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Micheal

    'Nee, absoluut niet, ik vind je een super stoere, grote jongen.' zeg ik dan zo serieus mogelijk, maar moet mijn lach inhouden, natuurlijk is hij schattig.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Zie je wel!' roep ik tegen Alan. 'Zie je wel! Ik ben niet schattig en dat zou ik ook nooit worden.' ik glimlach even opgelucht naar Naomi. 'Wie gaat er mee zwemmen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi "Katherine" Micheal

    Ik heb al mijn bikini aan dus ik ben er klaar voor.' zeg ik dan lachend en laat de handdoek van mijn lichaam vallen en maak een perfecte duik in he water en kom weer naar boven gezwommen. 'Kom je nog stoere, grote jongen.' zeg ik dan lachend en kijk hem aan.

    [Ben even wat eten, 10min weg, tot zo!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ Godsamme mag ik een samenvatting? ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk naar Naomi die een mooie duik neemt. 'Ik moet me nog omkleden!' roep ik en ik ren naar de kast. Ik trek snel een zwembroek aan en ren weer terug. 'Ik kom!' ik loop naar een hoge duikplank en spring met een bommetje in het water. Onderwater zwem ik naar Naomi toe en kom vlak voor haar neus weer boven water. 'Boe!' roep ik. En ik lach even.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik trek mijn broek, schoenen, sokken en hemd uit en ik spring met mijn onderbroek het water in. 'Ik ben toch veels te lui om om te kleden!' roep ik en ik zwem naar Marten en Naomi toe.

    Brady Seth Williams
    Terwijl ik me kort uitrek, loop ik richting de hal. Dit was de tweede dag in dit landhuis, maar eigenlijk vond ik het niet eens zo erg. Ik vroeg me alleen af wanneer iedereen tevoorschijn zouden springen, en dan zouden roepen dat het een grap was. Wat als dat niet gebeurde? Wat als ze hier wél allemaal opgesloten waren? Een klein zuchtje kwam uit mijn mond, en ik liep door naar de keuken. Het eten had ik ook nog niet klaar gemaakt, dus ik besloot wat brood in de tosti-ijzer te doen, zodat het straks tosti's werden. Het was nogal rustig om me heen. Sliep iedereen nog? Of waren er zogenaamd mensen vermoord?


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Marten Yusthin Kloster

    Ik zucht als Alan in zijn onderbroek naar ons toe komt zwemmen. Ik maak een handstand en kom weer boven.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik zag Brady de keuken in lopen en rende snel het zwembad uit. Ik trok de deur met een zwaai open en gaf Brady een knuffel, omdat ik helemaal nat was. 'GOEIEMORGEN!' riep ik vrolijk. 'Jij snurkt echt hard 's nachts!'

    [Ben er weer! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp