• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

    Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

    Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/


    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

    HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik sta op en loop naar de woonkamer.
    "Waarom houden we geen feest met z'n allen?" stel ik voor.
    Als we vrolijk zijn vergeten we vast dat we ontvoerd zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Brady Seth Williams
    Terwijl iedereen al een beetje zijn/haar plekje had gevonden, vond ik het allemaal nog maar onwennig. Waarom deed iedereen vrolijk? Ik had koppijn, en ik wist niet hoe dat kwam. Het leek wel alsof ik een enorme kater had, maar ik wist niet of ik deze nacht gedronken had.
    De woorden van een onbekende jongen klonken, en hij keek even naar de schaal met pannenkoeken. Niet mijn favoriete eten, maar ik kon het ermee doen. Rustig liep ik naar de schaal, en ik pakte er rustig een af. "Dankje." sprak ik in de middle of nowhere. Waarom was iedereen zo aan het giechelen en doen? Was ik de enige die het niét leuk vond?


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    Ik zie hoe iedereen aanvalt op de pannenkoeken en lach en ik blijf zitten met mijn appel. En ga naast de jongen ziten die de pannenkoeken had gemaakt. 'Hoi, ik ben Naomi.' zeg ik dan en steek mijn hand uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:12 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik ging langs Brady staan en zei 'Hoi'. Ik was benieuwd wie hij was, vooral omdat ik met hem op één kamer lag. 'Dus, jij bent mijn kamergenoot?' zei ik, al klonk het vroegend en ik gaf hem een knipoog.

    Dave Jackson

    Ik begin heel hard te lachen als Elan het pakje omhoog houd. "Maar zelfgemaakte zijn altijd lekkerder. Heb je dat niet net geproefd?" Grijnsde ik. Ik pakte ook een pannenkoek van de stapel, rolde hem op en propte hem in mijn mond.


    If we burn, you burn with us. <3

    1DLovertje schreef:
    Naomi "Katherine" Grenhold.

    Ik zucht en kijk rond. En loop dan ook naar de koelkast en pak dan maar een appel en ga zitten en kijk rond of ik met iemand kan meepraten.

    [Kan Naomi met iemand praten?]

    [ze kan wel met Hope praten]

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik wacht op een antwoord, maar krijg er geen. Eerlijk gezegd heb ik weinig zin in pannekoeken, dus loop ik naar de koelkast en pak een pak yoghurt. Dan loop ik naar een kast en hoop op goed geluk dat er bakjes in staan. Gelukkig staan ze er en ik pak er één uit. Dan ga ik opzoek naar een lepel. Nadat ik die heb gevonden loop ik naar een stoel en zie een meisje. 'hi, ik ben Hope, vind je het erg als ik hier ga zitten?' vraag ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dave Jackson

    "Een feest! Geweldig idee schat. Hou ik van." Ik knipoogde. "Ik ben Dave. Jij?"

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:15 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Naomi "Katherine" Grenhold

    'Tuurlijk mag je hier zitten, ik ben Naomi.' zeg ik dan en steek mijn hand naar haar uit en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Brady Seth Williams
    Ik keek even op toen ik net de eerste hap van mijn pannenkoek wilde nemen. Een jongen sprak me aan, eindelijk de éérste die ik hier sprak. Zou hij het ook zo gek als mij vinden? Ik zette het bord op mijn schoot, en ik gaf een vriendelijk knikje. 'Hey.' zei ik er op een zacht volume bij. 'Ik ben Brady, en ik weet niet zeker of ik jouw kamergenoot ben. Wat is dit? Ik ga gewoon naar huis, zometeen.' Ik wist niet dat we hier allemaal opgesloten zaten, en dus niet meer naar huis konden. Hij had er geen idee van, vandaar dat hij een serieuze blik naar de jongen opzette.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:18 ]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    LoveLanguage schreef:
    Dave Jackson

    Ik begin heel hard te lachen als Elan het pakje omhoog houd. "Maar zelfgemaakte zijn altijd lekkerder. Heb je dat niet net geproefd?" Grijnsde ik. Ik pakte ook een pannenkoek van de stapel, rolde hem op en propte hem in mijn mond.


    Elan Smith
    Ik proestte de pannenkoek meteen uit. 'Jezus, dit ding is gloeiend heet!' Snel gooi ik de koelkast open en pak er een pak ananassap uit en begin eruit de drinken, het maakt me niet uit of iemand er nog uit wil drinken of niet.

    GinnyLovato schreef:
    Brady Smith Williams
    Ik keek even op toen ik net de eerste hap van mijn pannenkoek wilde nemen. Een jongen sprak me aan, eindelijk de éérste die ik hier sprak. Zou hij het ook zo gek als mij vinden? Ik zette het bord op mijn schoot, en ik gaf een vriendelijk knikje. 'Hey.' zei ik er op een zacht volume bij. 'Ik ben Brady, en ik weet niet zeker of ik jouw kamergenoot ben. Wat is dit? Ik ga gewoon naar huis, zometeen.' Ik wist niet dat we hier allemaal opgesloten zaten, en dus niet meer naar huis konden. Hij had er geen idee van, vandaar dat hij een serieuze blik naar de jongen opzette.


    Elan Smith
    Na wat gedronken te hebben antwoordde ik:'Je kunt hier niet weg.' Ik wees naar buiten, naar het hoge hek. 'We zitten opgesloten. Niemand weet waarom. En waarom zou je naar huis gaan, hmm? Dit is leuk toch?'

    Alison Love
    Ik ga naast een willekeurige jongen zitten, geen idee wie het is. Ik denk na, eigenlijk i het helemaal niet goed dat we ontvoerd zijn. 'We horen hier niet,' mompel ik.

    [Wie wilt de jongen zijn?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hope Rhiannon Devlin
    'Dankje,' glimlach ik en ik schud haar hand. Ik ga zitten en begin mijn yoghurt te eten terwijl ik de rest bekijk. 'Weet jij waar we zijn? en belangrijker, waarom?' vraag ik aan Naomi. De rest lijkt er geen probleem van te maken, maar ik wil eigenlijk gewoon naar huis, maakt niet uit hoe groot en geweldig dit huis is.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Brady Seth Williams
    Ondertussen had ik al een hap van mijn pannenkoek genomen. Die dingen waren hier nog redelijk lekker ook. Hadden chefkoks het voedsel bereid? Aandachtig luister ik naar wat de jongen te zeggen heeft, en mijn blik glijd meteen achter zijn vinger aan, naar het hoge hek. Het was een hek, waar duidelijk stroom op gezet was. 'Waarom.. zouden we hier zijn?' vroeg ik verward. "Waarom wij? Dit is één grote grap." reageerde ik met een speelse grijns op mijn lippen. Met een twijfelende blik keek hij de jongen weer aan. "Het is hier niet verkeerd, nee. En dat terwijl ik alleen de kamer waarin wij liggen gezien heb, én deze huiskamer keuken." glimlachte ik. "Ken je deze mensen verder? Ik ken hier niemand."


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3