• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]

If we burn, you burn with us. <3

jaimyhoi schreef:
    Alison Love
    Ik lach even. 'Nehh.. Op een pannenkoek is het lekkerder,' zeg ik dan glimlachend. Ik haal even een hand door mijn haar. 'Dus oke, je heet Elan, valt op jongens en je bent hoe oud?' en ik glimlach naar hem.

Elan Smith
    'Nou, bedankt!' Mijn mond stond open, maar stiekem wist ik dat een pannenkoek lekkerder was. 'Jou tong is anders ook niet geweldig, hoor!' Ik lachtte, het was toch niet serieus bedoeld. 'En ik ben trouwens 17.'

( nog wat gemist?)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

[Jou natuurlijk ;$]

Brady Seth Williams
    Een ongemakkelijke blik was op mijn gezicht te bekennen. Zoiets had ik nog nooit gehandeld, hoe moest ik hier nou op reageren? "Je bent je ouders niet waard.. Als je ouders niet om een kind geven dan.. Ben jij meer dan ze waard. Het moet een hele heftige periode voor je zijn geweest man.." Mijn hand klopte zacht op zijn schouder, uit betekenis van steun. Ookal kende ik hem niet goed, ik vond dit echt tragisch voor hem. "En hé, je leven kan alleen maar beter? Ik haat je sowieso niet. Ik denk dat mensen je eerst moeten leren kennen voordat ze vooroordelen over je gaan lopen uitroepen." Even ging mijn blik door het huis heen, er waren hier ook wel meiden. Dat was wel leuk, maar aan de andere kant: Als hij niet weg kon, werd er misschien nog wel om de meiden gevochten.. Hoelang zouden ze hier zitten? Misschien was het wel zo'n horrorhuis zoals je in films zag, dat er één voor één iemand afgeslacht werd. "In welk deel van het land woon je?" vroeg ik, om op een ander onderwerp te komen.

Love is louder then the pressure to be perfect. <3

Elan Smith
    Ik voelde even aan mijn gezicht en merkte dat het nog steeds plakte. 'Guys, ik ga even douchen. Ik ben zo wel weer terug.'

[Ik moet stofzuigen >.<]

Hope Rhiannon Devlin
    'Dat hoop ik eerlijk gezegd ook, maar als dit gedoe ervoor zorgt dat ik niet met mijn moeder hoeft te praten, vind ik het niet erg om nog even te blijven,' zeg ik met een onschuldige glimlach. Ik haal mijn hand door mijn haar en schraap dan met mijn lepel de laatte restjes yoghurt uit het bakje. Zodra het leg is, zet ik het op het aanrecht en open een voorraadkast. Ik weet dat het niet de bedoeling is, maar ik heb zin in chocola. Zodra ik een reep gevonden heb, loop ik weer terug naar Naomi. 'Dus, hoe oud ben jij eigenlijk?'

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

Alison Love
    'Mijn tong is wel geweldiger dan jouw gezicht!' zeg ik plagend. 'Mijn tong is gewoon awesome.' hij is 17. 'Ik ben 16, en een half eigenlijk, maar dat vertel ik er nooit bij.' dan gaat Elan weg. En zit ik alleen. Ik zucht even. 'Iemand zin om het hier te gaan verkennen met me? Ik wil ontsnap mogelijkheden.' dat laatste zeg ik zacht.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:38 ]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Dave Jackson

Marilyn legde haar hoofd op haar knieën en dacht na. Ik zag dat ze ergens mee zat, maar ik durfde niet te vragen waarmee. Het was vast iets persoonlijks. Ik aaide even over haar wang, en zei zacht: "Waar je ook over piekert, het komt wel goed." Ik glimlachte nog even, en liep toen weg, terug richting de keuken.

If we burn, you burn with us. <3

[Ieeeemmaanndd voor Alison? :3\

Buttzville schreef:
    Elan Smith
    Ik voelde even aan mijn gezicht en merkte dat het nog steeds plakte. 'Guys, ik ga even douchen. Ik ben zo wel weer terug.'

[Ik moet stofzuigen >.<]
    [dus Elan reageert ook niet meer op mijn post? :3]

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:40 ]

Buttzville schreef:
    [Jou natuurlijk ;$]

(haha)

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

GinnyLovato schreef:
    (...)[dus Elan reageert ook niet meer op mijn post? :3]

[Je kan wel mee met Alison het huis verkennen? :Y)]

Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ja zeker, zeker, dat zeggen ze áltijd.
    "Ik ga alcohol zoeken voor het feest," zeg ik dan uiteindelijk.
    Ik laat me van het aanrecht afglijden en zoek alle keukenkastjes af en eindig met 10 flessen.

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

jaimyhoi schreef:
    (...)

[Je kan wel mee met Alison het huis verkennen? :Y)]
    [Kaay, ik zal reageren.]

Naomi "Katherine" Grenhold.

'Ik ben 16.' zeg ik lachend. 'Ik heb zin om te zwemmen.' zeg ik dan. 'Heb je zin om mee te gaan.' zeg ik dan en glimlach. 'Ik zie je bij het zwembad.' zeg ik dan zonder op een antwoord te wachten en loop naar mijn kamer. ik pak een leuke bikini waar je mijn figuur goed in ziet en pak dan een handoek die ik omsla en loop dan richting het zwembad buiten.

[ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 22:47 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp