• Ontvoerd in Luxe

Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.

Zie rollentoppic voor foto's van het huis.

Rollentoppic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138961
    Kamerindeling: : http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/

Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.

HET VOLGENDE TOPIC: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139256

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 9:09 ]

If we burn, you burn with us. <3

Elan Smith
    'Dat ben je wel', zei ik vrolijk tegen hem en ik gaf hem een plagende blik. 'En ik wil Toad zijn.'

[Sorry guys was ff weg.]

Dave Jackson
    Ik besloot het huis te verkennen, en na een route van geweldige kamers kwam ik uit in de tuin. Daar was een gigantisch zwembad. Ik liep naar een meisje toe.
    "Hi, ik ben Dave. Alles goed?"

If we burn, you burn with us. <3

Naomi "Katherine" Grenhold

Ik open mijn ogen en kijk naar de jongen naast me. 'Hallo, ik ben Naomi, aangenaam.' zeg ik glimlachend en steek mijn hand uit. 'En ja, alles is goed, ik hoop ook met jou?' zeg ik dan en kijk hem aan.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 10:58 ]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Marten Yusthin Kloster

Ik zucht. Ik druk op "Play" en begin te spelen. Ik schud de dobbelstenen en zie at ik 5 stappen mag zetten. Jippie, 3 muntjes erbij. Ik glimlach even en en wacht op Alan, die nu aan de beurt is.

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Elan Smith
    Ik schud de dobbelstenen en ik mag 2 stappen zetten. 'Oh,' zeg ik zacht. 'Ik.. Ga denk ik even omkleden. Ik keek naar mezelf en ik zag er niet echt charmant in mijn onderbroek. Ik kon niet tegen mijn verlies.

Marten Yusthin Kloster

'Ow, oke.' ik sloot het spel af, eigenlijk had ik er ook geen zin meer in. Ik ging naar de tuin om te kijken wat daar allemaal was. Ik wou dat de omroeper zou omroepen wat we hier deden. Ik begon rondjes om het huis te rennen omdat ik me verveelde en teveel energie had. Als ik bij het zwembad kom roep ik 'Hoi!' tegen Dave en dat meisje en ga bij hun staan.

Dan komt er een jongetje bij ons staan. 'Hi, ik ben Naomi.' zeg ik tegen hem en bekijk hem, hij is schattig, waarschijnlijk de jongste.

Marten Yusthin Kloster

'Ik ben Marten.' glimlach ik tegen Naomi. 'Hoe gaat het met jou?'

Ik grinnik. 'Goed hoor, met jou ook?' vraag ik dan aan hem en neem nog een slokje van mijn coctail en kijk hem aan.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:23 ]

Marten Yusthin Kloster

'Ook, hoe oud ben jij?' vraag ik. Ik moet en zal iemand van mijn leeftijd vinden. 'Ik ben 13' ik kijk naar even aan. 'Heb jij nog iemand anders gezien van mijn leeftijd?'

'Sorry dan ben je niet aan het juiste adres bij mij, ik ben 16 en ik heb nog niemand van je leeftijd gezien, alleen 15 en ouder, sorry.' zeg ik dan tegen hem. 'Dat moet balen zijn de jongste zijn.' zeg ik dan.

Elan Smith
    Ik werd al snel weer wakker door het gepraat buiten, en liep naar de grote kast. Ik pakte wat kleren uit de kast, en trok het aan, en liep naar beneden. Ik liep meteen met mijn slaperige gezicht naar buiten, met de felle zon die in mijn gezicht scheen zei ik 'Hoi' tegen iedereen die buiten stond. 'Bedankt dat jullie me wakker gemaakt hebben'

Marten Yusthin Kloster

Ik zucht, ik was dus toch de jongste. 'Ja, dat is inderdaad balen.' zo lang ze niet de baas over me gingen spelen vond ik het best.

Ik stond op en sloeg de handdoek om me heen, ik kreeg het koud van de zachte wind die langs mijn vochtige lichaam streek en rilde even kort toen zag ik een andere jongen. 'Hoi en wij hebben je graag wakker gemaakt, met plezier.' zeg ik dan grijnzend en steek dan mijn hand uit. 'Naomi, aangenaam.'

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 11:39 ]

Elan Smith
    'Kom op, de jongste zijn is toch niet zó erg?' zei ik tegen Marten. 'Je bent net mijn kleine broertje, die ik nooit gehad heb, nooit zal krijgen.' Ik zuchtte. 'Bovendien ben je vréselijk schattig.'