• Hiii,

    Voor mijn nieuwe (1D, sorry voor de mensen die dit minder vinden) story heb ik rollen en een soundtrack nodig! Ik kan zelf echt niet op een goede soundtrack komen, dus misschien willen jullie helpen?

    Korte samenvatting van het verhaal: (Ik hoop niet dat al te veel mensen dit lezen, dan is de spanning eraf, haha)
    Valerie is een meisje van 16 jaar. Ze leidt een normaal, gelukkig leven. Op een dag loopt ze naar een vriendin, maar er gaat iets mis. Er rijdt een auto door rood licht en ze wordt aangereden.
    Ze wordt wakker in het ziekenhuis. Ze kan haar ogen openen, maar ze ziet niets meer. Ze krijgt te horen dat ze is aangereden door een dronken man en dat hij is doorgereden. Gelukkig heeft een jongen gelijk de ambulance gebeld. Door steentjes in haar ogen is ze blind geworden, voor altijd. Ook is haar arm gebroken en heeft ze gekneusde ribben. Terwijl Valerie revalideert van haar wonden, moet ze ook nog om leren gaan met het blind zijn. En dat is niet makkelijk. Gelukkig is de jongen die de ambulance heeft gebeld (Harry Styles) de hele tijd bij haar gebleven. Hij sleept haar door alles heen en verteld over zichzelf. Maar dan moet hij weer op tour, met 1D. En Valerie stort in, want haar ouders bieden geen steun (omdat ze bang zijn) en ze is enig kind. Ze wordt gepest met haar blindheid (ze loopt rond met een stok) en het wordt steeds erger...

    De story!

    De rollen die ik nodig heb:
    ~ 2 vriendinnen die Valerie laten vallen na het ongeluk Lunaaaaa & beliebery
    ~ 1 beste vriendin die blijft MissesStyles
    ~ 1 oudere broer of zus van ValerieScarsStories
    ~ Valerie's ouders beliebery
    ~ De vaste dokter van Valerie xMHoran
    ~ 5 1 ander meisje/jongen uit het ziekenhuis die ze ontmoet (niet blind, andere ziekte, ook vermelden wat aub) Lunaaaaa & Feline & Lunaaaaa & Feline & Feline
    ~ Een jonge verpleegster Lunaaaaa

    Het lijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    Ik hoop dat jullie me met beide dingen kunnen helpen!
    Greetz
    p.s. Ik kies de beste, niet de eerste! Tenzij de eerste heel goed is, dan neem ik die gelijk (:
    p.p.s. 18 Augustus kies ik alle rollen die ik nog niet heb gekozen!

    Ik heb alle rollen! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik maak er nog eentje ^^

    Rol: andere jongen in ziekenhuis
    Volledige naam: Micheal Jensen Ashton
    Bijnaam: Mikki (zo wordt hij eigenlijk altijd genoemd)
    Leeftijd + geboortedatum: 12 (01-04-2000)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Nathan Kress
    Karakter: Mikki is een vrolijk kind. Hij heeft z'n hyperactieve momenten en kan vaak echt met een kind vergeleken worden. Hij is vaak wild en naïef eb je kunt zien dat hij op veel punten nog lang niet volwassen is. Wel kan je heel goed met hem praten. Mikki is een gevoelige jongen die veel opgekropte emoties heeft en er zijn maar weinig mensen met wie hij die durft te delen. (Misschien onder andere Valerie) Hij weet zijn emoties vaak goed te verbergen en veel mensen denken dus dat hij altijd vrolijk is, ondanks alles. Het lijkt of je hem nergens mee kwetst en hem nooit kwaad krijgt. Dit is absoluut niet waar, maar hij verbergt deze emoties. Doordat hij ze wegstopt komen ze er later tien keer zo erg uit, waardoor hij dan ineens hele erge huilbuien heeft. Dit wil hij eigenlijk aan niemand laten zien omdat hij zich hier voor schaamt, hij vindt dat hij niet mag huilen en dat dat zwak is. Anderen mogen het wel, maar hij niet. Mikki is soms best hard voor zichzelf. Er zijn dus maar weinig mensen bij wie hij zijn ware gevoelens durft te tonen. Dan lijkt hij ineens veel ouder omdat hij dan niet zo hyper is. Dit is echter niet zo, hij is gewoon een kind. Je kunt hem wel alles vertellen, geheimen zijn veilig bij hem. Hij is een perfect luisterend oor want hij probeert je te begrijpen en zal je niet onderbreken. Ook als hij iets niet begrijpt zal hij gewoon luisteren en dat is erg fijn. Hij voelt altijd sterk aan wanneer hij iets moet zeggen of wanneer hij alleen maar hoeft te luisteren. Want ondanks dat hij zijn eigen emoties bijna nooit toont, kan hij die van andere goed aanvoelen.
    Familie: Mikki is een pleegkind. Hij heeft tot zijn bij zijn alcoholistische vader gewoond. Zijn moeder heeft hij nooit gekend. Op zijn 8e pleegde zijn vader (Jeffrey) zelfmoord. Hij werd in een pleeggezin geplaatst en heeft nu twee liefhebbende pleegouders (Marry en Joseph) en zijn oudere pleegzus Denise van 17. Denise is wel een biologisch kind van Marry en Joseph. De pleegouders zijn bezig met het officieel adopteren van Mikki.
    Verleden: *Zie familie* Hij werd vaak mishandeld door zijn alcoholistische vader en heeft een aantal littekens die niet meer wegtrekken. Dit zijn nare en pijnlijke herinneringen aan vroeger.
    Extra: Hij houdt erg van drummen en heeft voor zijn 10e verjaardag een drumstel gekregen en sindsdien volgt hij ook les. Hij heeft een hekel aan het ziekenhuiseten. Hij heeft een ongeluk gehad en moet revalideren. Hij was met zijn pleeggezin op vakantie in Japan, maar er kwam een aardbeving en hij raakte bekneld onder stukken plafond die naar beneden kwamen. Hij was eerst verlamd aan zijn armen en benen maar kan nu alweer bijna lopen. Hij mag nog niet te veel lopen dus hij zit ook wel eens in een rolstoel, maar hij loopt steeds vaker. Hij heeft ook nog last met kleine handelingen bijvoorbeeld dingen vastpakken. Hij kan zelf moeilijkk bekers vasthouden bijvoorbeeld.
    Waarschuwen?: Again, yes please ^^

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:44 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankjewel!
    Misschien wil he er nog één maken?
    Ik krijg bijna niets...
    Maar je hoeft niets hoor!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik maak de vriendin die haar laat vallen!
    en haar ouders ook haha

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:35 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    En ik had nog wat soundtrack voorstellen:
    Bad boys - Florida ft Alexandra burke
    How to save a life - the Fray
    Stronger (What doesn't kill you) - Kelly Clarkson
    Please, don't leave me - Pink


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: jonge verpleegster
    Volledige naam: Melody Hanna Stone
    Bijnaam: Maddy
    Leeftijd + geboortedatum: 24 (23-06-1988)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Karakter: Melody is erg lief en meelevend. Ze is erg emotioneel en kan zich erg goed inleven in een ander. Ze heeft haar eigen emoties wel altijd onder controle en maakt daardoor een kalme indruk die veel mensen geruststeld. Melody heeft de uitstraling van een moeder en vriendin tegelijk. Iemand die je beschermt en die voor jou door het vuur gaat, en tegelijkertijd iemand aan wie je alles kan vertellen en met wie je lol hebt. Melody is niet snel boos en een erg rustig en vredig persoon, iets wat goed van pas komt bij haar werk. Haar slechte eigenschap is dat ze zich lang schuldig voelt. Ze is vaak bang om iemand te kwetsen en als ze denkt dat ze dat heeft gedaan voelt ze zich erg schuldig. Zo erg dat ze er niet meer van kan slapen en soms niet eens meer kan eten. Melody geeft goede raad en is optimistisch. Toch is ze geen dromer en blijft ze realistisch. Iedereen is eigenlijk gek op haar en ze maakt graag een praatje met mensen. De meeste mensen die haar niet mogen zijn gewoon jaloers op haar lieve en spontane verschijning.
    Familie: Melody heeft een oudere zus, Feline. Feline was drie jaar ouder dan Melody en is overleden toen Melody zeventien was. Feline was geestelijk gehandicapt en verlamd door gebrek aan zuurstof bij haar geboorte. Toch was Melody erg gehecht aan haar zus. Omdat haar zus zo jong is gestorven wilde Melody gaan werken als zuster, en dan vooral met jongeren en kinderen. Haar ouders (Pete en Alison)steunen haar hier voledig in en zijn er altijd om haar op te vangen. Melody's oma, Annie, woont bij hen in en is apentrots op Melody. Annie verteld iedereen over de prestaties van haar geweldige kleindochter.
    Verleden: *Zie familie* Voor de rest heeft ze een prima jeugd gehad, hoewel ze eerst een jaartje behoorlijk depresief was door de dood van haar zus. Hierna kwam ze er bovenop en is ze hard gaan leren op zuster te worden.
    Extra: Ze houdt erg van viool spelen in haar vrije tijd en zingt hier vaak ook bij. Dit kan ze erg goed en sommige patienten vragen haar wel eens of ze voor hen wil spelen en zingen. Dit doet Melody met alle plezier.
    Waarschuwen?: Jup again :)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 23:44 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Dankje!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    alsjeblieft ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Vriendin die haar laat vallen.
    Volledige naam: Lissa Amelia Jones.
    Bijnaam: Lis
    Leeftijd + geboortedatum: 17 (05-05-1995)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Kirsten Prout
    Lissa is een knap meisje, met lange blonde krullen. Door haar grote blauwe ogen heeft ze het 'onschuldige meisje' imago. Veel jongens vinden haar een van de knapste meisjes van de school. Haar make-up is vaak veel mascara en haar donkerroze lipstick. Ze kleedt zich behoorlijk sexy. Ook is ze dol op accessoires. Haar lichaam is slank, maar ze heeft wel cupmaat C. Haar schoenmaat is 38 en haar lengte is 1.81. Behoorlijk lang dus. Ze loopt even goed op hoge hakken.
    Karakter: Ze is vrolijk en lief voor iedereen. Haar zie je nooit huilen of boos zijn. Lissa kent bijna iedereen en iedereen kent Lissa. Van zichzelf is ze totaal niet arrogant, alhoewel veel mensen dat toch denken. Lissa is een eigenwijs typetje dat alles anders wilt. Haar cijfer voor toetsen zijn nooit goed, zelfs op een tien heeft ze wat aan te merken. Dit is alleen bij oudere mensen zo, bij haar leeftijdsgenoten doet ze nooit zo opstandig en vindt veel dingen wel oké. Lissa is heel goed voor vrienden. Ze kan het niet hebben als er mensen iets naars zeggen tegen of over haar vrienden. Wat ze van haar zeggen maakt haar geen bal uit, als het maar niet ten koste gaat van haar vrienden. Dan moet je oppassen. Lissa wil je niet snel boos hebben. Op zich wordt ze ook niet snel boos, alleen als haar vrienden erbij betrokken zijn. Haar woede uit ze meestal in woorden, hoewel vechten haar ook niet moeilijk af gaat. Dit zie je haar eigenlijk nooit doen. Ze is heel behulpzaam en medelevend als er iets ergs is gebeurd en troost je dan ook goed. Op allerlei manieren wilt ze de vrolijkheid er weer in brengen.
    Familie: Lissa heeft een klein gezin. Haar vader overleed vlak na de geboorte van haar zusje Fenna . Lissa was toen 2. Haar moeder, Phileine, is nooit meer hertrouwd. Phileine is gelukkig met haar keuze. Ze houdt van haar dochters, een van 17 en een van 15.
    Verleden: Lissa heeft geen opwindend verleden. Behalve dat haar vader overleed aan een nierziekte, en haar moeder nooit hertrouwd is. Ze was altijd populair op school, dus gepest werd ze ook niet.
    Extra: Lissa heeft een navelpiercing. Ook heeft ze 2 tattoo's. Vorige maand heeft ze haar scooter in de prak gereden, dus ze moet weer op de fiets overal naar toe. Haar rookverslaving is erger geworden. Net zoals haar verslaving aan haar vriendje Jake, die haar 4 maanden geleden ontmaagd heeft.
    Waarschuwen?: JAAA :)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 0:48 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Valerie's moeder.
    Volledige naam: Deborah Iris Granger.
    Bijnaam: Debby
    Leeftijd + geboortedatum: 41 jaar oud. (20-03-1971)
    Uiterlijk + foto:


    Deborah is voor haar leeftijd een best mooie vrouw. Ze heeft bruin haar, blauwe ogen en een leuk gezicht. Haar kleding is een beetje classy, netjes. Ze is heel lang, en heel smal.
    Karakter: Deborah is de rustige versie van Valerie. Ze denkt goed na voordat ze iets zegt en ze heeft altijd veel orde. Niemand spreekt haar tegen. Ook is ze heel zorgzaam en lief.
    Familie: Deborah heeft een man, Pete. Samen hebben ze een dochter, Valerie.
    Verleden: Deborah heeft een heel grote familie. Haar moeder en vader zijn allebei dood. Ze heeft nu nog 3 zusjes, Yenna, Olivia en Emmely. Dit zijn de tantes van Valerie. Yenna woont in Australië en Emmely in Japan.
    Extra: Deborah heeft maar een parttime baan, als supermarktmanager. Zo kan ze ook bij haar dochters zijn.
    Waarschuwen?: Ja


    Rol: Valerie's Vader.
    Volledige naam: Pete Granger.
    Bijnaam: Pete heeft geen bijnaam.
    Leeftijd + geboortedatum: 45. (17-06-1967)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Pete is geen onaantrekkelijke man. Hij had vroeger lichtbruin haar, met een glans. Nu is het haar grijs. Valerie plaagt hem hier altijd mee. Zijn oogkleur is zwart. Hij heeft een sporterslichaam en is lang. Zijn kledingstijl is heel netjes en zakelijk.
    Karakter: Pete is de roekeloze geldsmijtende liefhebbende vader. Roekeloos omdat hij heel veel risico's neemt, geldsmijtende omdat hij belachelijk veel geld uitgeeft aan dingen die niet nodig zijn en liefhebbend, omdat hij ontzettend veel van zijn vrouw Deborah en dochter Valerie houdt. Deborah houdt hem altijd in toom. Het is het perfecte koppel, ze vullen elkaar aan waar nodig.
    Familie: Pete en Deborah zijn alweer 18 jaar getrouwd. 2 jaar later kwam Valerie op de wereld. Pete heeft 1 broer en een zus. Zijn broer, Emmanuel, is verstandelijk gehandicapt. Zijn zus woont in zuid-afrika en heet Loisa. Ze heeft 2 kindjes, Ilee en Menwoi. Pete's ouders zijn gescheiden. Zijn vader is dood. Zijn moeder is hertrouwd, en woont in een bejaardenflat.
    Verleden: Pete had een moeilijk verleden. Toen hij 3 jaar oud was, en zijn zus Loisa. 4 jaar oud, kwam Emmanuel op de wereld. Hij was verstandelijk gehandicapt. Zijn vader Thys, kon niet omgaan met het feit dat hij voor Pete, Loisa en Emmanuel moest zorgen, en voor Katy, zijn vrouw, en voor zichzelf, en ook nog moest werken. Dus hij ging drinken. Te veel. Dit was ook de reden dat Thys zijn kinderen en vrouw mishandelde. Dus toen Pete 5 jaar oud was, pakte Katy haar spullen en nam ze haar 3 kinderen mee. Ze hertrouwde en werd gelukkig met haar nieuwe man Henry. Thys overleed aan een overdosis drank, in combinatie met pillen. Katy en Henry leven allebei nog, en wonen in een bejaardenflat. Emmanuel zit in een zorggroep, met allemaal gehandicapten. Loisa woont in Zuid-Afrika, met haar man en 2 kinderen.
    Extra: Pete rookt. Hij is hiermee begonnen toen hij 23 jaar oud was.
    Waarschuwen?: haha, nog steeds ja

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 0:48 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Rol: Ander meisje in het ziekenhuis
    Volledige naam: Emilya Camillia Grey
    Bijnaam: Emmy
    Leeftijd + geboortedatum: Ze is 17 jaar. Ze is geboren op 10 februari 1995
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Emilya draagt graag topjes en kortje broekjes. Ze heeft blonde haren en blauwe ogen. Op haar arm heeft ze en hondenpootje laten tatoeëren die symbool staat voor haar hond die een paar jaar geleden overleed.
    Karakter: Emilya is een meisje met veel humor. Ze is soms best wel maf en kan onvoorspelbaar reageren. Ze rebelleert best veel en haar uiterlijk is alles voor haar. Dat heeft haar uiteindelijk het ziekenhuis in gedreven.
    Familie: Emilya is enkele jaren geleden bij een tante gaan wonen omdat haar gezin omkwam in een auto ongeluk. Zij was de enige overlevende.
    Verleden: Emilya is veel gepest en daar is ze zo onzeker van geworden. Daardoor ging ze bizar veel afvallen en kreeg ze anorexia.
    Extra: Emilya is in het ziekenhuis omdat ze anorexia heeft.
    Waarschuwen?: Ja

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 11:12 ]


    26 - 02 - '16

    Niemand meer?
    Ik heb er nog een paar nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Je moet kijken bij de songs van Avril Lavigne (:
    Het heeft ook vooral met dit soort onderwerpen te maken


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    Je moet kijken bij de songs van Avril Lavigne (:
    Het heeft ook vooral met dit soort onderwerpen te maken


    Ik heb nu wel al een soundtrack, die dingen heb ik doorgestreept, maar ik heb nog rollen nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Echt niemand meer?
    Kom op, ik heb ze echt nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.