• Hiii,

    Voor mijn nieuwe (1D, sorry voor de mensen die dit minder vinden) story heb ik rollen en een soundtrack nodig! Ik kan zelf echt niet op een goede soundtrack komen, dus misschien willen jullie helpen?

    Korte samenvatting van het verhaal: (Ik hoop niet dat al te veel mensen dit lezen, dan is de spanning eraf, haha)
    Valerie is een meisje van 16 jaar. Ze leidt een normaal, gelukkig leven. Op een dag loopt ze naar een vriendin, maar er gaat iets mis. Er rijdt een auto door rood licht en ze wordt aangereden.
    Ze wordt wakker in het ziekenhuis. Ze kan haar ogen openen, maar ze ziet niets meer. Ze krijgt te horen dat ze is aangereden door een dronken man en dat hij is doorgereden. Gelukkig heeft een jongen gelijk de ambulance gebeld. Door steentjes in haar ogen is ze blind geworden, voor altijd. Ook is haar arm gebroken en heeft ze gekneusde ribben. Terwijl Valerie revalideert van haar wonden, moet ze ook nog om leren gaan met het blind zijn. En dat is niet makkelijk. Gelukkig is de jongen die de ambulance heeft gebeld (Harry Styles) de hele tijd bij haar gebleven. Hij sleept haar door alles heen en verteld over zichzelf. Maar dan moet hij weer op tour, met 1D. En Valerie stort in, want haar ouders bieden geen steun (omdat ze bang zijn) en ze is enig kind. Ze wordt gepest met haar blindheid (ze loopt rond met een stok) en het wordt steeds erger...

    De story!

    De rollen die ik nodig heb:
    ~ 2 vriendinnen die Valerie laten vallen na het ongeluk Lunaaaaa & beliebery
    ~ 1 beste vriendin die blijft MissesStyles
    ~ 1 oudere broer of zus van ValerieScarsStories
    ~ Valerie's ouders beliebery
    ~ De vaste dokter van Valerie xMHoran
    ~ 5 1 ander meisje/jongen uit het ziekenhuis die ze ontmoet (niet blind, andere ziekte, ook vermelden wat aub) Lunaaaaa & Feline & Lunaaaaa & Feline & Feline
    ~ Een jonge verpleegster Lunaaaaa

    Het lijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    Ik hoop dat jullie me met beide dingen kunnen helpen!
    Greetz
    p.s. Ik kies de beste, niet de eerste! Tenzij de eerste heel goed is, dan neem ik die gelijk (:
    p.p.s. 18 Augustus kies ik alle rollen die ik nog niet heb gekozen!

    Ik heb alle rollen! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Zal ik er nog een maken?


    26 - 02 - '16

    Als je wil? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Rol: Jongen uit het ziekenhuis
    Volledige naam: Mike Johan McGiggleson
    Bijnaam: Mikey
    Leeftijd + geboortedatum: Mike is 18 jaar oud en jarig op 13 september.
    Uiterlijk + foto:


    Karakter:Mike is een vriendelijke jongen die soms nogal sarcastisch over kan komen. Hij heeft een goed gevoel voor humor en een hart van goud. Verder is hij erg ongeduldig en heeft hij een redelijk kort lontje. Hij is eigenwijs wat hem dikwijls in problemen heeft gebracht. Hierdoor brak hij zijn been op zo'n rare manier dat hij continu in de gaten gehouden moet worden.
    Familie: Johan heeft alleen nog maar een vader. Doordat zijn moeder contact had met een man die in de maffia zat. Zijn broertje is overleden aan een ziekte en zijn moeder is doodgeschoten.
    Verleden: Johan was vroeger een skater maar brak zijn been op zo'n rare manier dat hij naar het ziekenhuis moet en er waarschijnlijk nooit meer weg kan. Tenzij het beter zal gaan, maar dat verwachten de mensen in het ziekenhuis niet.
    Extra: Hij kan goed met graffiti omgaan.
    Waarschuwen?: Ja :3


    26 - 02 - '16

    Bedankt! Nu heb ik alle rollen!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Voor degenen die het willen weten, dit is de story!
    I can feel you | Harry Styles


    Ik hoop dat jullie het willen lezen!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    LittleMixer schreef:
    Voor degenen die het willen weten, dit is de story!
    I can feel you | Harry Styles


    Ik hoop dat jullie het willen lezen!


    Je proloog is erg mooi ;D


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Je proloog is erg mooi ;D


    Bedankt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.