• Hiii,

    Voor mijn nieuwe (1D, sorry voor de mensen die dit minder vinden) story heb ik rollen en een soundtrack nodig! Ik kan zelf echt niet op een goede soundtrack komen, dus misschien willen jullie helpen?

    Korte samenvatting van het verhaal: (Ik hoop niet dat al te veel mensen dit lezen, dan is de spanning eraf, haha)
    Valerie is een meisje van 16 jaar. Ze leidt een normaal, gelukkig leven. Op een dag loopt ze naar een vriendin, maar er gaat iets mis. Er rijdt een auto door rood licht en ze wordt aangereden.
    Ze wordt wakker in het ziekenhuis. Ze kan haar ogen openen, maar ze ziet niets meer. Ze krijgt te horen dat ze is aangereden door een dronken man en dat hij is doorgereden. Gelukkig heeft een jongen gelijk de ambulance gebeld. Door steentjes in haar ogen is ze blind geworden, voor altijd. Ook is haar arm gebroken en heeft ze gekneusde ribben. Terwijl Valerie revalideert van haar wonden, moet ze ook nog om leren gaan met het blind zijn. En dat is niet makkelijk. Gelukkig is de jongen die de ambulance heeft gebeld (Harry Styles) de hele tijd bij haar gebleven. Hij sleept haar door alles heen en verteld over zichzelf. Maar dan moet hij weer op tour, met 1D. En Valerie stort in, want haar ouders bieden geen steun (omdat ze bang zijn) en ze is enig kind. Ze wordt gepest met haar blindheid (ze loopt rond met een stok) en het wordt steeds erger...

    De story!

    De rollen die ik nodig heb:
    ~ 2 vriendinnen die Valerie laten vallen na het ongeluk Lunaaaaa & beliebery
    ~ 1 beste vriendin die blijft MissesStyles
    ~ 1 oudere broer of zus van ValerieScarsStories
    ~ Valerie's ouders beliebery
    ~ De vaste dokter van Valerie xMHoran
    ~ 5 1 ander meisje/jongen uit het ziekenhuis die ze ontmoet (niet blind, andere ziekte, ook vermelden wat aub) Lunaaaaa & Feline & Lunaaaaa & Feline & Feline
    ~ Een jonge verpleegster Lunaaaaa

    Het lijstje:

    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd + geboortedatum:
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):
    Karakter:
    Familie:
    Verleden:
    Extra:
    Waarschuwen?:


    Ik hoop dat jullie me met beide dingen kunnen helpen!
    Greetz
    p.s. Ik kies de beste, niet de eerste! Tenzij de eerste heel goed is, dan neem ik die gelijk (:
    p.p.s. 18 Augustus kies ik alle rollen die ik nog niet heb gekozen!

    Ik heb alle rollen! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:23 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    als je wilt kan ik er wel nog een maken :$ Stuur maar een berichtje als je wilt ;)


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik doe ook wel vriendin die blijft invullen ! X


    when I die, I wanna still be me

    drunklinson schreef:
    Ik doe ook wel vriendin die blijft invullen ! X


    Graag! Maar wil je ook een ander doen? Aangezien ik de vriendin die blijft nog niet kan kiezen...


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ja is goed, ik vul er wel meer in (:


    when I die, I wanna still be me

    Rol: Vriendin die blijft
    Volledige naam: Candice Viola Smith
    Bijnaam: Candy
    Leeftijd + geboortedatum: 16, 14 februari 1996
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Sasha Pieterse
    Karakter: Candice is een heel lief meisje, andere gaan altijd voor en je zult haar niet snel boos zien. Ook is ze heel spontaan en heeft ze altijd een lach op haar gezicht. Candice is de it-girl van de school maar laat deze positie vallen voor Valerie. Mensen op school dwongen haar te kiezen tussen Valerie of de populariteit, maar Valerie heeft een speciaal plekje in haar hart. Wanneer iemand aan Valerie of haar zusje zit kunnen ze Candice op hun dak verwachten, dat is ook de enige manier om haar boos te krijgen.
    Familie: Vader, Shane West
    Moeder, Blake Lively
    Zusje, 14, Ariana Grande
    Verleden: Candice heeft tot haar 14e op hoog niveau gedanst, nadat ze haar enkelbanden scheurden was dit niet langer meer mogelijk.
    Extra: -
    Waarschuwen?: Ja is goed


    when I die, I wanna still be me

    Rol: meisje in ziekenhuis
    Volledige naam: Ginger Dalaina Furis
    Bijnaam: Ginny
    Leeftijd + geboortedatum: 21-07-1995 (17)
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):


    Ginger heeft prachtige blauwe ogen en blond haar. Veel mensen denken dat het lenzen zijn en dat haar haar geverfd is. Dit zijn slechts roddels want Ginger heeft het beiden van zichzelf. Ze heeft sproeten over haar hele gezicht, het hele jaar door. Ze is 1.72 lang. Ze draagt meestal outfits die een beetje hippie-achtig zijn zoals dit.
    Karakter: Ginger is een schuw meisje. Ze is niet verlegen, maar vertrouwd mensen gewoon niet zo snel. Het duurt even voor ze iemand voledig vertrouwd en zichzelf durft te zijn. Als je haar net kent, kan ze dus best bot en kortaf overkomen, maar dat komt gewoon omdat ze dan nog schuw is. Ze is ook een beetje achterdochtig en soms wat paranoide. Ze is eigenlijk het tegenovergestelde van naïef. Ze vertrouwd mensen niet snel en denkt vaak dat ergens iets achter zit. Hierdoor weet ze soms niet goed hoe ze op bepaalde dingen moet reageren. Ginger is ook een erg spiritueel meisje. Ze gelooft in het lot en ze geloofd dat er meer is tussen hemel en aarde. Ze is niet matrealistisch en zoekt altijd overal een vreemde verklaring voor. Ze leest soms oude boeken en wil graag aan hekserij doen. Ginger heeft niet veel vrienden omdat de meesten haar nogal vreemd vinden. Wel is zelf erg betrouwbaar en kan ze goed luisteren. Ze is erg gevoelig en bang om gekwetst te worden, daarom laat ze mensen niet zo snel toe. Ze geeft niet snel een grote mond en is best wel een braaf meisje. Doet het prima op school, maakt altijd keurig haar huiswerk. Toch is ze niet leergierig op dat gebied. Ze wil meer spirituele dingen leren en is daar erg gedreven in. Ginger is een echte doorzetter. Als ze een doel heeft, doet ze alles om het te bereiken en niemand kan haar laten stoppen. Ook al is ze gevoelig, ze is absoluut niet zwak. Ze doet alles om haar geliefden te beschermen en om haar dromen na te streven. Je kan goed met haar praten en Ginger staat overal voor open. Later wil ze misschien psycholoog worden, aangezien ze heel onpartijdig naar dingen kan kijken. Hierdoor is het erg fijn om met problemen bij haar te komen. Ze kan erg goed kalm blijven en onpartijdig naar dingen kijken.
    Familie: Haar ouders zijn gescheiden. Haar moeder (Fallen Higgens) werkt in de horeca als serveerster en haar vader (Camaron Furis) werkt als leraar op een basisschool. Ginger woont bij haar vader en zijn vriendin (Amber). Haar een-eiige tweeling zusje (Hilary) woont bij hun moeder en haar vriend (Karl). Ginger mag Karl absoluut niet en is daarom bij haar vader ingetrokken. Gelukkig is zijn vriendin heel lief en ze kan goed met haar opschieten.
    Verleden: Ginger is altijd een apart persoon geweest. Afgezonderd van de rest en leeft in haar eigen wereldje. Ze heeft nooit veel vrienden gehad, iets waar haar ouders zich zorgen om maakten. Ze heeft toen een jaar op een internaat gezeten (Ze was toen 13), maar ze vond het vreselijk daar. Haar vader heeft haar er toen weggehaald.
    Extra: Ginger is in het ziekenhuis omdat ze zich verbrandt heeft. Ze was alleen thuis en ze had per ongeluk het fornuis aan laten staan. Toen ze sliep is het in de brand gevlogen en ze zat ingesloten. Haar benen en onderbuik zitten onder de brandwonden. Overigens kan ze erg mooie verhalen schrijven. Ze schrijft grotendeels fantasy.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 13:36 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Rol: Vriendin die blijft
    Volledige naam: May Jane Austen
    Bijnaam: April, June, December enz.
    Leeftijd + geboortedatum: 16 jaar. 23 februari.
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):



    Kate Upton.
    May deed vroeger heel veel aan haar uiterlijk, ze droeg veel make-up en droeg alles wat in de mode was. Na het ongeluk van Valerie heeft ze geleerd wat echt belangrijk is, ze is veel minder make-up gaan dragen en heeft haar stijl drastisch veranderd, die is nu heel erg 'street style chic' meets 'preppy'. Of eerder; ze draagt wat ze leuk vindt. Ze krijgt daar heel veel complimenten over en wil later styliste worden.
    Karakter: May is een heel lief, sociaal persoon. Ze heeft altijd een grote groep vrienden om haar heen, maar heeft die enkel en alleen gekregen omdat ze zo aardig is. Zij en Valerie zijn onafscheidelijk.
    Vroeger praatte May veel over haar gevoelens met Valerie. Nu doet ze dat niet meer, ze heeft dan het idee dat ze Valerie ermee belast. Doordat ze zich zo afsluit, gaat ze zich steeds naarder voelen. Ook wil ze eigenlijk nergens meer van genieten, omdat ze zich dan schuldig voelt, tegenover Valerie. Zondag gaat May naar haar toe en legt ze voor elke dag een setje kleren klaar.
    May werkt in een bakkerij op zaterdag.
    Familie: May komt uit een ENORM gezin, ze heeft vier zussen (Jade 26 jaar, kleuterjuf, Beth 24 jaar, mode ontwerpster, Leah 21 jaar, studeert Engels en Fay 19 jaar, studeert filosofie) en twee broers (Matt 23 jaar, acteur en Sean 18 jaar, zit nog op school). Ondanks dat de meeste van hen al studeren, zit het huis nog propvol: Sean, Matt, Fay, Leah en natuurlijk May wonen nog thuis. Matt omdat het acteerwerk maar niet komt, Sean en May omdat ze nog op school zitten en Fay en Leah omdat ze in Londen studeren. Farah (49 jaar, arts) en Emen (54 jaar, arts) zijn hun gelukkige ouders. Doordat Farah en Emen allebei heel veel verdienen, kunnen ze de kinderen makkelijk onderhouden. Vroeger hadden ze een au-pair.
    Emen heeft vier broers, één daarvan heeft acht kinderen, de andere drie hebben er drie. Daardoor hebben ze een heel grote familie (May heeft 17 nichten en neven), dat is altijd heel gezellig met bijvoorbeeld kerst.
    Verleden: Vroeger voelde May zich vaak eenzaam, omdat haar ouders zoveel werkten, omdat ze niets durfden te zeggen, moesten haar broers en zussen en Micky (de au-pair) uit haar gedrag en blik opmaken hoe ze zich voelde, na een tijdje wenden ze daar aan en konden ze haar makkelijk opvrolijken, nog steeds zien haar familie het als eerst, als er wat aan de hand is. May haar ouders zijn heel lief en zorgzaam, het is altijd heel gezellig ALS ze thuis zijn, helaas zijn ze dat bijna niet en daar baalt May best wel van. Maar doordat haar ouders zoveel verdienen, kan May heel veel kleren kopen en leuke dingen doen met haar vriendinnen.
    Extra: May heeft een tattoo , deze staat voor de belofte die ze aan zichzelf heeft gemaakt na het ongeluk: 'Ik beloof dat ik alles voor Valerie zal doen, dat ik haar nooit zal laten vallen, dat ik haar naar het licht zal leiden.'
    Waarschuwen?: duahhh.


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?

    MissesStyles schreef:
    Rol: Vriendin die blijft
    Volledige naam: May Jane Austen
    Bijnaam: April, June, December enz.
    Leeftijd + geboortedatum: 16 jaar. 23 februari.
    Uiterlijk + foto (hoeft niet bekend te zijn):



    Kate Upton.
    May deed vroeger heel veel aan haar uiterlijk, ze droeg veel make-up en droeg alles wat in de mode was. Na het ongeluk van Valerie heeft ze geleerd wat echt belangrijk is, ze is veel minder make-up gaan dragen en heeft haar stijl drastisch veranderd, die is nu heel erg 'street style chic' meets 'preppy'. Of eerder; ze draagt wat ze leuk vindt. Ze krijgt daar heel veel complimenten over en wil later styliste worden.
    Karakter: May is een heel lief, sociaal persoon. Ze heeft altijd een grote groep vrienden om haar heen, maar heeft die enkel en alleen gekregen omdat ze zo aardig is. Zij en Valerie zijn onafscheidelijk.
    Vroeger praatte May veel over haar gevoelens met Valerie. Nu doet ze dat niet meer, ze heeft dan het idee dat ze Valerie ermee belast. Doordat ze zich zo afsluit, gaat ze zich steeds naarder voelen. Ook wil ze eigenlijk nergens meer van genieten, omdat ze zich dan schuldig voelt, tegenover Valerie. Zondag gaat May naar haar toe en legt ze voor elke dag een setje kleren klaar.
    May werkt in een bakkerij op zaterdag.
    Familie: May komt uit een ENORM gezin, ze heeft vier zussen (Jade 26 jaar, kleuterjuf, Beth 24 jaar, mode ontwerpster, Leah 21 jaar, studeert Engels en Fay 19 jaar, studeert filosofie) en twee broers (Matt 23 jaar, acteur en Sean 18 jaar, zit nog op school). Ondanks dat de meeste van hen al studeren, zit het huis nog propvol: Sean, Matt, Fay, Leah en natuurlijk May wonen nog thuis. Matt omdat het acteerwerk maar niet komt, Sean en May omdat ze nog op school zitten en Fay en Leah omdat ze in Londen studeren. Farah (49 jaar, arts) en Emen (54 jaar, arts) zijn hun gelukkige ouders. Doordat Farah en Emen allebei heel veel verdienen, kunnen ze de kinderen makkelijk onderhouden. Vroeger hadden ze een au-pair.
    Emen heeft vier broers, één daarvan heeft acht kinderen, de andere drie hebben er drie. Daardoor hebben ze een heel grote familie (May heeft 17 nichten en neven), dat is altijd heel gezellig met bijvoorbeeld kerst.
    Verleden: Vroeger voelde May zich vaak eenzaam, omdat haar ouders zoveel werkten, omdat ze niets durfden te zeggen, moesten haar broers en zussen en Micky (de au-pair) uit haar gedrag en blik opmaken hoe ze zich voelde, na een tijdje wenden ze daar aan en konden ze haar makkelijk opvrolijken, nog steeds zien haar familie het als eerst, als er wat aan de hand is. May haar ouders zijn heel lief en zorgzaam, het is altijd heel gezellig ALS ze thuis zijn, helaas zijn ze dat bijna niet en daar baalt May best wel van. Maar doordat haar ouders zoveel verdienen, kan May heel veel kleren kopen en leuke dingen doen met haar vriendinnen.
    Extra: May heeft een tattoo , deze staat voor de belofte die ze aan zichzelf heeft gemaakt na het ongeluk: 'Ik beloof dat ik alles voor Valerie zal doen, dat ik haar nooit zal laten vallen, dat ik haar naar het licht zal leiden.'
    Waarschuwen?: duahhh.


    Ik kies deze!
    Zouden nog wat mensen rollen in willen vullen? Alsjullieblieft? (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    ik ga er eentje maken (: Een dokter (A)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xMHoran schreef:
    ik ga er eentje maken (: Een dokter (A)


    Heel erg bedankt!
    Dan heb ik alleen nog 3 andere meisjes/jongens uit het ziekenhuis nodig!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Rol: Vaste dokter van Valerie
    Volledige naam: Kaylee Mary Mendler
    Bijnaam: Kay
    Leeftijd + geboortedatum: 12-5-1987 (25)
    Uiterlijk :



    Ashley Benson
    Karakter: Kaylee is een aardige vrouw/meisje. Ze staat altijd voor iedereen klaar en doet haar best aardig te doen. Soms kan Kaylee jaloers overkomen of een beetje als een bitch , maar dat heeft te maken met haar verleden.
    Familie: Ze heeft best een kleine familie. Haar broer , Max werkt ook als een dokter en werkt in hetzelfde ziekenhuis als Kaylee. Haar zus , Lucy werkt als docent in een universiteit. Haar ouders zijn beide overleden. Ze waren allebei vergiftigd door iemand. Wie het was weten ze nog steeds niet.
    Verleden: Kaylee was vroeger de bitch van school. Maar ze haalde altijd goede cijfers. Anderen bemoeide zich er gelukkig niet mee. Toen ze van High School af was , ging ze naar de universiteit van Oxford. Ze heeft daar hard gestudeerd en heeft nu werk als dokter. Ze is de vast dokter van Kaylee wat ze er fijn vind. Ze vind het fijn om te werken met tieners.
    Extra: Ze heeft een kleine tattoo Ze was in de tijd van haar ouders overlijden er depressief. Daarom 'I won't give up'
    Waarschuwen?: Graag


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik maak nog een random iemand uit het ziekenhuis


    26 - 02 - '16

    Rol: Meisje uit het ziekenhuis
    Volledige naam: Audrey Emily Montegomery
    Bijnaam: Audi
    Leeftijd + geboortedatum: Ze is 16 jaar en jarig op 1 april
    Uiterlijk :



    Karakter: Audrey is een meisje dat best lomp en harteloos over kan komen. Ze is erg pessimistisch en suïcidaal. Doordat ze zich zo lomp gedraagt is vrienden maken moeilijk. Voor veel mensen komt ze intimiderend over en mensen zijn zelfs bang voor haar. Dit vindt ze niet erg. Ze geeft er zoals zij altijd zegt 'geen fuck om'. Het maakt haar niets uit wat anderen van haar vinden. Ze denkt echter wel veel na over de zin van het leven en ze vindt dat het leven eigenlijk geen zin heeft. Ze heeft al vele malen geprobeerd er een eind aan te maken, maar elke keer werd ze nog tegengehouden door mensen. Hetzij familie, hetzij vrienden.
    Familie: Audrey heeft een zus van 19, een broertje van 12 en een paar kerngezonde ouders.
    Verleden: Audrey is erg veel gepest en heeft veel dierbaren verloren. Hierdoor werd ze stil en veranderde ze. Zowel vanbinnen als vanbuiten. Ze kreeg een emostijl die eigenlijk niemand mooi vond, alleen zijzelf. Ze werd pessimistisch en probeerde op een maandagochtend een einde te maken aan haar leven. Maar ze werd tegengehouden door een geschrokken moeder die onmiddellijk iets regelde met een psycholoog.
    Extra: Ze heeft enkele piercings die ze zelf heeft gezet.
    Waarschuwen?: Jep

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 20:01 ]


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat je hem snel afmaakt!
    Dan heb ik nog 2 meisjes of jongens uit het ziekenhuis nodig! (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Hij is af :3


    26 - 02 - '16