• Zoals sommige van jullie misschien wel weten, deed Windows Movie Maker het vanmiddag niet meer. Nu heb ik dus een nieuw programma, Sony Vegas Pro 9.0, maar ik snap er geen zak vak. Iemand die dat ook gebruikt, en het wil wagen om mij het een beetje uit te leggen? (krul)


    Protège moi de mes désirs.

    Dat ga ik niet eens wagen :X Dat programma is voor mensen die wat meer verstand hebben van die spullen en is niet 1,2,3 te gebruiken zoals movie maker :]

    Movie maker kan je zelf maken door gewoon het te verwijderen en het opnieuw te downloaden van de microsoft site. Of via de msn 9 installer, staat een vinkje met windows movie maker. :)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 18:23 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Dat ga ik niet eens wagen :X Dat programma is voor mensen die wat meer verstand hebben van die spullen en is niet 1,2,3 te gebruiken zoals movie maker :]

    Movie maker kan je zelf maken door gewoon het te verwijderen en het opnieuw te downloaden van de microsoft site. Of via de msn 9 installer, staat een vinkje met windows movie maker. :)


    Ah, dankje. Dan ga ik dat maar doen. _O_


    Protège moi de mes désirs.

    Graag gedaan ^^ Als niet lukt of je hebt een vraag, je bent altijd welkom. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Graag gedaan ^^ Als niet lukt of je hebt een vraag, je bent altijd welkom. :]


    Zal ik zeker doen. (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 18:27 ]


    Protège moi de mes désirs.