• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aurélie
    Ik vul de emmer weer met water, en gooi er een spons en vod in. Zoek een bezem en sta dan voor een keuze. Ik moet nog een zaal helemaal opboenen, zo snel mogelijk. Ik kan langs het dek gaan, maar dat mag niet. Als ik langs de andere kant ga, raak ik er nooit op tijd. Ik krijg bij beide op mijn kop, dus ga ik proberen het dek over te rennen. Als dat maar geen problemen brengt. Ik begin te rennen, tussen de mensenmassa door en kom uiteindelijk langs de reling terecht en loop dan door. Tot ik bruusk omver wordt gelopen en mijn emmer laat vallen. De inhoud gutst over de schoenen van degene die me omver liep. Toch niet weer? Ze stamelt een heleboel verontschuldigingen. 'Het is geen probleem, maar het spijt me van uw schoenen.' Ik stond op het dek te praten met een reiziger. Kan ik nog meer tegen de regels doen?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 13:21 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    May
    Ik keek een tikkeltje verslagen naar mijn doorweekte schoenen. Fijn, dat was het enige paar wat ik mee had.
    Ik keek naar het meisje, en stak mijn hand uit om haar enige steun te bieden bij het opstaan.
    Ik had zelf ook wat beter moeten uitkijken..
    ''Sorry,'' mompelde ik nogmaals, en keek haar aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aurélie
    'Ik, het spijt me echt van uw schoenen.' De dame helpt me overeind en glimlacht een beetje groen. Ik denk aan het tweede paar schoenen die in mijn kast staan. 'Ik kan nieuwe voor u regelen.' Ik doe mijn best om het goed te maken. Terwijl ik met de bezem het water een beetje wegveeg, en daarbij meerdere personen prik met de achterkant, nodig ik het meisje uit om mee te gaan naar mijn vertrekje en nieuwe schoenen te geven.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    May
    Terwijl ze het water wegveegde, ratelde ik aan éen stuk door.
    ''Weet je het zeker? Ik bedoel, dat is niet nodig, hoor. Ze drogen vast wel. Het is erg aardig van je om dat aan te bieden, maar-''
    Het meisje nodigde me uit om mee te gaan naar haar vertrek voor een paar schoenen, en na even nadenkelijk op mijn lip te hebben gebeten, stemde ik toe.
    Met zijn tweeën liepen we richting haar vertrek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aurélie
    'Ik ben trouwens Aurélie, Aurélie Marie-Lou Smith, maar ik neem genoegen met Aurélie. En eigenlijk mag ik helemaal niet met u praten, laat staan meenemen naar mijn vertrek.', ik wrijf pijnlijk over de blaren die het boenen en vegen op mijn handen hebben achtergelaten. Ik doe een deur open en sla dan rechts af. Het meisje is bijzonder zwijgzaam en knikt alleen enkele keren.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    May
    ''I-ik ben May. Eh- May Adams,'' mompelde ik, en liep zwijgend achter Aurélie aan.
    Wat als ze door mij in de problemen zou komen? God, ik had ook niet zo stom moeten zijn. Soms ben ik zo klunzig..
    Ik keek rond in de nieuwe omgeving waar ik me bevond, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk de laatste keer dat ik in een vertrek van een bemanningslid zou zijn. Het was luxer dan mijn kamer, dat in ieder geval.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Wil er iemand met één van mijn personage's praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met één van mijn personage's praten?}


    || Misschien jouw eerste klas jongen met de kapitein, dat hij die kent ofzo? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    (...)

    || Misschien jouw eerste klas jongen met de kapitein, dat hij die kent ofzo? ||


    {Ehm.. Is goed. Waar is de Kapitein?}


    Don't be like the rest of them, darling

    [ Helleu people, ik ben even tot 3 uur online, dan komen de gasten pas c: Iemand die ik kan vermaken met het gezelschap van een van mijn charries? ]

    Aurélie
    Ik glimlachte. Ze had een zachte en vriendelijke stem, waar ook verlegenheid en deftigheid in klonk. Ik deed mijn kast open en haalde er een paar deftige roze damesachtigen uit. 'Ik werk niet voor niets.' ik lachte verlegen. 'Het is niet veel maar ik denk dat het beter is dan jouw doornatte paar.' Ik nam mijn stofdoek en poetsen ze toch een beetje op. 'Volgens mij zijn ze precies jou maat.'


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    WillNotLearn schreef:
    {Wil er iemand met één van mijn personage's praten?}

    [William kan naar Elisàbeth komen? Die is aan het drinken met wat anderen. :3

    @Clarisse: Je kan tegen Elisàbeth gaan praten met Damian, als je wilt. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Ehm.. Is goed. Waar is de Kapitein?}


    || Stuurkamer, bij de andere bemanningsleden. Mr. Andrews is daar ook (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Clarisse schreef:
    [ Helleu people, ik ben even tot 3 uur online, dan komen de gasten pas c: Iemand die ik kan vermaken met het gezelschap van een van mijn charries? ]


    | Tillie de schoonmaakster misschien, ga maar eens lekker tegen haar zeuren! Hihi (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    May
    Ze hield een paar schoenen voor me neus. Ze waren mooi, en veel meer waard dan dat ik me kon veroorloven.
    Ik keek haar verbaasd aan. ''Weet je het zeker? Ik bedoel- ze.. zien er niet..'' ik frunnikte wat aan de zoom van mijn shirt. ''Goedkoop uit,'' voegde ik er toen aan toe, en keek Aurélie aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''