• Volgende week met godsdienst ga ik debatteren over geesten/doden oproepen. Nou heb ik argumenten nodig waarom je dat vooral niet moet doen. Hebben jullie nog wat goede argumenten, want het enige waar ik op kom is dat er gevaarlijke geesten op afkomen. x


    it's so empty living behind these castle walls

    klopt, er komen kwade geesten op af. Ik heb eens gehoord dat er ook iemand geesten ging oproepen. Een geest had toen gezegt dat ze op een bepaalde datum ging sterven. Wat deed ze? Ze nam het niet serieus. Gevolg? Overreden door een auto. Ja, op diezelfde datum die de geest had gezegt. -geen flauw idee of het waar is, maar wees wel héél erg voorzichtig met dat soort dingen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je kan bewijzen dat ze er wel dergelijk zijn?


    Love is the movement <3

    Je kan er een trauma aan overhouden, ook al gebeurt er niet echt iets of je word paranoïde.


    All was well.

    Geesten kunnen bezit over jouw lichaam nemen, waardoor je dingen doet die je niet wilt doen.
    Dit kan zelfs tot zelfmoord lijden.

    Heel erg veel succes tijdens je debat!


    Save me with your love tonight.

    Utopia schreef:
    Geesten kunnen bezit over jouw lichaam nemen, waardoor je dingen doet die je niet wilt doen.
    Dit kan zelfs tot zelfmoord lijden.

    Heel erg veel succes tijdens je debat!
    Thanks (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Je kan stemmen in je hoofd horen, waardoor ze je vreselijke dingen laten doen. Je kan in psychiatrie geraken.


    Life begins at the end of your comfort zone

    je kan schizofrenie ervan krijgen, dan denk je stemmen te horen die er niet zijn.
    en sommige mensen kunnen er HELEMAAAAAL niet tegen! ook niet LEUK op slaapfeestjes, alleen maar gevaarlijk! waag het niet, ik doe het ook niet, wees sterk en zeg nee.

    Het is gewoon bullshit, klaar. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Laat de dode ruste


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    geesten oproepen is niet alleen eng maar ook gevaarlijk, ook voor degene die het onzin vinden. Je stelt je lichaam open voor geesten en die willen alleen maar kwaad in je lichaam en sommige zullen je na het oproepen zelfs achtervolgen. En als je dan nog een tamelijk zwak 'karakter' hebt, kan je er zelfs mentale gevolgen aan over houden.

    Hopelijk gaat je debat goed ;)
    <3


    There has to be good, so that evil can kick its ass

    Beastie schreef:
    Het is gewoon bullshit, klaar. C:

    Er kunnen kwade geesten op af komen die je blijven achtervolgen en over kunnen halen tot zelfmoord. Je kan er schizofrenie van krijgen en een trauma. Ze kunnen bezit over je lichaam nemen en dat als het één keer goed gaat wil het niet zeggen dat het de tweede keer ook goed gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    klinkt best eng,
    nu ben ik bang want ik heb eens eensoort stem gehoord ik dacht aan iets en toen op eens een hele enge stem:
    neee
    realy scary:|

    Ik heb ergens gehoort dat je (als je het met een glas doet) het glas pas terug mag omkeren als de geest weer weg is


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.