• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Begin:
    Het is dertig minuten voor vertek. De haven is overbevolkt, en de derdeklassers worden gecontroleerd op luizen- en vlooien. De eersteklassers hebben een gigantische suite, de tweedeklassers wat kleiner.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 19:20 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alexander ''Alex'' || Ober/Bemanningslid

    Ik knikte en liep toen weg waarbij ik een ander bemanningslid vroeg om het even over te nemen en vervolgens naar buiten liep, ze zouden er toch niet achter komen dat er één van de 899 crewleden even een korte pauze nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    David Lars Ryans
    "Waar kom je vandaan als ik vragen mag?" Vroeg hij nadat hij zichzelf had voorgesteld. "Ireland, Galway. Maar mijn vader kwam uit Engeland. Ik zelf heb wel mijn hele leven in Ierland gewoont." Lach ik. Mijn vader was terug gegaan naar Engeland toen ik vijf was, nooit begrepen waarom. "En jij?"

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cristiaan ''Cris''

    'Ierland, Galway. Maar mijn vader kwam uit Engeland. Ik zelf heb wel mijn hele leven in Ierland gewoond.' Zegt hij lachend waarna hij vraagt waar ik vandaan kom, 'Verona, Italië. mijn moeder is Italiaans en mijn vader Amerikaans.' Andwoorde ik. 'Wat brengt jou op de titanic?' Vraag ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Edward Smith || Kapitien

    "Dat had ik wel al bedacht, alleen wist ik niet dat je al met pension ging"' Andwoorde hij met een glimlach waarna hij ook een slok nam. "Ik had je meer verwacht als iemand die niet van het water af was te slaan." ik lachte even. "Sinds mijn dochter en vrouw zich elke reis doodsangsten uitstaan, aangezien de schepen toch nog wel vaak zinken.." begon ik. "Wilde ik ook een keer bij hun blijven, en meer van mijn familie genieten." ik glimlachte even aan de gedachte. "Dus mijn vrouw was wel gerustgesteld met het feit dat deze boot niet zinkt, maar ze wilde me toch weer thuis hebben." ik glimlachte weer en nam een slok.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    ''Sinds mijn dochter en vrouw zich elke reis doodsangsten uitstaan, aangezien de schepen toch nog wel vaak zinken.. Wilde ik ook een keer bij hun blijven, en meer van mijn familie genieten.' Zei hij glimlachend, 'Dus mijn vrouw was wel gerustgesteld met het feit dat deze boot niet zinkt, maar ze wilde me toch weer thuis hebben.' Zei hij waarna hij weer een slok van zijn thee nam. Toen hij dat vertelde dacht ik onwillekeurig aan Elisabeth, het meisje dat mijn verloofde was geworden door toedoen van mijn ouders, waarschijnlijk zouden nog zei nog mijn ouders ooit bezorgt worden om mij. 'Dat klinkt logisch' Zei ik vervolgens glimlachend waarna ik weer een slok van mijn thee nam, 'Hoe bevalt de Titanic je tot nu toe?' Vroeg ik hem vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    David Lars Ryans
    "War brengt jou op de Titanic?" Ik kon de vraag zien aankomen. wat moest ik in hemels naam zeggen. "Ireland is niet altijd even goed geweest voor mij en ik niet voor Ireland. En ik hoop werk te vinden in Amerika" Besluit ik uiteindelijk te antwoorden. "Wil je me vertellen waarom jij op dit schip zit of deel je dat liever niet?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cristiaan ''Cris''

    'Ierland is niet altijd even goed geweest voor mij en ik niet voor Ierland. En ik hoop werk te vinden in Amerika' Andwoord hij, 'Wil je me vertellen waarom jij op dit schip zit of deel je dat liever niet?' Vroeg hij vervolgens, aangezien ik geen reden zag om het niet te vertellen besloot ik het te vertellen. 'Ik werkte al ongeveer 2 jaar in de haven van Southampton, kreeg ruzie met de baas werd ontslagen en heb vervolgens besloten om naar New York te vertrekken om werk te zoeken en kijken of er nog wat over is van een deel van mijn familie die daar woonde' Andwoord ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Edward Smith || Kapitein

    'Dat klinkt logisch' Zei hij nadat hij even stil was. Ik glimlach. "Hoe bevalt de Titanic je tot nu toe?" vroeg hij mij terwijl ik de laatste slok nam en de serveerster wenkte. Ze nam mijn kopje aan. "Het is een prachtig schip, het stuurt ook erg lekker toch Henry?" zei ik tegen Henry, de eerste stuurman. Hij knikte en glimlachte. "Ze vaart prachtig." merkte hij op terwijl hij zich weer naar het stuur keerde.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [HOOOOOOOI.
    Is er nog iets tegen May en/of Elisàbeth gezegd? (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisàbeth
    Toen Damian om een glaasje Whiskey vroeg, keek ik hem even verbaasd aan. Vervolgens grijnsde ik kleintjes, en vroeg de ober om een glas rode wijn, waar ik al een tijdje sterke behoefte aan had.
    ''Proost,'' zei ik met een klein knikje, lachte even en nam toen een nipje van mijn wijn.

    May
    Ik trok de schoenen aan, en zoals Aurélie had voorspeld pasten ze precies.
    ''Wat brengt jou op de Titanic?'' vroeg ze, en ik glimlachte even.
    ''Het was altijd al mijn droom om naar New York te gaan. Ik wil er mijn geld verdienen,'' legde ik uit.
    ''Kom jij ook voor een doel, of doe je gewoon je werk?'' vroeg ik met een grijns op mijn gezicht.

    [Nope. :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    || Iemand Tillie meeten? ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    [Ghehehe.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {@Michelle, Niet eens een reactie op mijn Ober? Dat valt me van je tegen XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    || Trouwens, ik ben een lijst aan het maken van belangrijke personen op de Titanic, zoals officieren, en ook de orkestleider, zangeres en alles zitten erbij.. Misschien handig? Voor mij wel in ieder geval (: ||


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Jalya , serveerster

    Ik trok mijn schort recht en bekeek de restaurant. Het zat nu al een beetje vol door de mensen die wilden eten. Ik zuchtte diep en ging weer de keuken in. Er werden overheerlijke hapjes gemaakt en geserveerd.
    Ik zou er wel wat van willen eten....

    [Eerst stuk :$]


    I don't want you to die, I want you to suffer.